Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk, akkurat det jeg var ute etter. Vet du om den siden tar hensyn til utøste og uutløste klausuler som f.eks ekstra millioner basert på antall kamper spilt o.l?

Tror den regner totalsummen, det ville hvertfall vært det enkleste og mest oversiktlige. Spesielt siden slike klausuler ofte er noe rotete å ville krevd enormt med kjennskap og tid å holde oversikte på.

Lenke til kommentar

Totaloversikten, hva mener du da? Kjøpesum inkludert klausuler, uansett om de er utløst eller ikke?

 

Jeg vil bare vite, er ikke på utkikk etter "å ta" eller forsvare noen, vet bare at enkelte klubber er veldig dyktige til å fremforhandle avtaler som på papiret kan se mye dyrere ut enn de i realiteten blir til slutt.

 

edit: Men i utgangspunktet er det en bra statistikk uansett, det gir en god pekepinn på hvor stor turnaround det er i klubbene.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Totaloversikten, hva mener du da? Kjøpesum inkludert klausuler, uansett om de er utløst eller ikke?

 

Jeg vil bare vite, er ikke på utkikk etter "å ta" eller forsvare noen, vet bare at enkelte klubber er veldig dyktige til å fremforhandle avtaler som på papiret kan se mye dyrere ut enn de i realiteten blir til slutt.

jeg regner bare med at det er totalprisen, som i den maksimale prisen overgangen kan komme på. Evt er det motsatt å han regner ikke med annet en startprisen.

 

Den jeg hadde tidligere var utformet av et selskap, så den var mye mer presis og konkret. Men var selvfølgelig enkelte supportergrupperinger som klagde på den å.

Lenke til kommentar
Var det muligens fra Deloitte eller? Hadde den selv blandt favorittene mine fra en tid tilbake, men de har gått over til å ta betaling for disse tjenestene nå siden det er så etterspurt i media.

Jeg er usikker, var hvertfall mye bedre. Kunne se hva hver Manager hadde brukt o.l. Benitez har ingenting å klage over f.eks.

Lenke til kommentar
Jeg er usikker, var hvertfall mye bedre. Kunne se hva hver Manager hadde brukt o.l. Benitez har ingenting å klage over f.eks.

Det kan du jo delvis gjøre hos Transferleague.com også. Den nederste tabellen er fra 2004 (som var da Benitez ble Liverpool-manager) og frem til i dag.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Jeg er usikker, var hvertfall mye bedre. Kunne se hva hver Manager hadde brukt o.l. Benitez har ingenting å klage over f.eks.

Det kan du jo delvis gjøre hos Transferleague.com også. Den nederste tabellen er fra 2004 (som var da Benitez ble Liverpool-manager) og frem til i dag.

Det må jo isåfall være 100delsvis med tanke på hvor mange managerbytter man har i Premier League.

Lenke til kommentar
Hvis man trykker på laget sitt nederst i vinduet så kommer det jo opp sesong for sesong. Hvis man vet når managere ble ansatt og gikk av/sparket blir jo det som å se hvor mye hver enkelt manager har benyttet.

Whut, det visste jeg faktisk ikke. Så ikke linkene før nå jeg, hadde slått meg til ro med at denne oversikten sugde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...