Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Da må man spørre seg det samme spørsmlet som alltid når motstanderen har spilt dårlig: Var de dårlige selv eller ble de spilt dårlig?

 

Arsenal - supporterene bør derimot prøve å ha beina plantet på jorda med tanke på at det bare har blitt spilt en Premier League kamp.

Både og, men det sier seg selv at når nesten jevngode lag spiller, og det ene laget scorer 6, så det ikke bare ett lags fortjeneste. Hva greide Everton i angrep? Omtrent ingenting.

Lenke til kommentar
Da må man spørre seg det samme spørsmlet som alltid når motstanderen har spilt dårlig: Var de dårlige selv eller ble de spilt dårlig?

 

Arsenal - supporterene bør derimot prøve å ha beina plantet på jorda med tanke på at det bare har blitt spilt en Premier League kamp.

 

Jeg tror at det er både og :) I starten var de faktisk bra, plutselig ble de voldtatt som f... .

 

Tror at de fleste har fortsatt beina plantet på jorda, vi er bare glade for en jævlig god start og håper at det vil fortsette. Det er kun media som begynner å fly og hylle Arsenal. :)

Lenke til kommentar

Hentet dette sitatet fra Anfield-tråden:

 

Eneste som teller for Liverpool er KJØP KJØP KJØP!!! Hvis Liverpool får ikke penger til å handle, da er det eiernes feil!!!

 

Hvor ligger logikk bak det egentlig?

Det er sånn fotballen fungerer. Skal man vinne så må man bruke penger på spillere. Arsenal har en annen policy på dette og vi ser jo hvor mange troféer dere vinner.. Ikke at Liverpool vinner så jævela mye heller.

 

Jeg vet at det er en allment akseptert sannhet at Arsenal bruker mindre penger på transfers enn de andre klubbene de liker å sammenligne seg med.

 

Det jeg lurer på er om det finnes noen som vet om en side med statistikk over pengebruken til hver enkelt premier league klubb når det kommer til kjøp og salg av spillere?

Lenke til kommentar
Hentet dette sitatet fra Anfield-tråden:

 

Eneste som teller for Liverpool er KJØP KJØP KJØP!!! Hvis Liverpool får ikke penger til å handle, da er det eiernes feil!!!

 

Hvor ligger logikk bak det egentlig?

Det er sånn fotballen fungerer. Skal man vinne så må man bruke penger på spillere. Arsenal har en annen policy på dette og vi ser jo hvor mange troféer dere vinner.. Ikke at Liverpool vinner så jævela mye heller.

 

Jeg vet at det er en allment akseptert sannhet at Arsenal bruker mindre penger på transfers enn de andre klubbene de liker å sammenligne seg med.

 

Det jeg lurer på er om det finnes noen som vet om en side med statistikk over pengebruken til hver enkelt premier league klubb når det kommer til kjøp og salg av spillere?

http://www.transferleague.co.uk/data/data.html

 

Denne er helt ok, har hatt en bedre

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...