Manx Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det ender vel opp med at City bruker 300 millioner på en spiller som skal erstatte han i løpet av neste år, så får de en spiller som er halvparten så god Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Jeg tror Agbonlahor var på banen, jeg så i hvertfall at han ble byttet ut. Heskey, tror faktisk jeg hadde gjort samme jobben som han idag. Hvis Carew må sitte på benken på grunn av han så bør han vurdere å finne en annen klubb. Villa kommer til å slite i år, Friedel holdt dem unna et mye større tap i dag. Heskey spilte da sammen med Agbonlahor i dag. Leste innlegget ditt feil, Manx. Og Carew spilte ikke pga en infeksjon i tåen, men hvis du mener resten av sessongen så er jeg fullstendig enig med deg. Endret 15. august 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det ender vel opp med at City bruker 300 millioner på en spiller som skal erstatte han i løpet av neste år, så får de en spiller som er halvparten så god Flott, da kan vi kjøpe han når Masche går til Barca neste år Mener han er litt undervurdert jeg ja, ikke lett å erstatte ham. Nå har jeg ikke sett ham i så mange kamper da, men virker veldig god, og med rett innstilling. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Og Carew spilte ikke pga en infeksjon i tåen, men hvis du mener resten av sessongen så er jeg fullstendig enig med deg. Han skulle ha startet på benken i dag også, han var satt opp der før skaden kom. Så i dag og hele sesongen. Edit: Ireland var stort sett strålende i hele fjor, han ble litt borte i slutten av sesongen men totalt sett så var han strålende Endret 15. august 2009 av Manx Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Vermaelen scorer i debuten for Arsenal! Håper at Owen og Valencia følger opp imorgen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Og der goalet Helstad for Le Mans Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Stygg start for Everton og det helt motsatte for Gunners Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hvis Arsenal fortsetter slik spel utover sesongen så tviler eg på City klarer å splitte dei fire store. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Newcastle opp i 3-0 hjemme mot Reading, hat-trick av Shola Ameobi. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Er det fortsatt I'm On Setanta Sports denne sesongen - isåfall får forhåpentligvis Shola noe skryt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Newcastle opp i 3-0 hjemme mot Reading, hat-trick av Shola Ameobi. Det vil bli nevnt på Special 1 TV Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Everton blir banket! Rett og slett! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Stygg start på sesongen med 1-6 i sekken. Arsenal blir nok skummle i år også, så lenge Fabregas og Van Persie klarer å holde seg skadefrie så blir vel dette ganske bra vil jeg tro Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Newcastle opp i 3-0 hjemme mot Reading, hat-trick av Shola Ameobi. Det vil bli nevnt på Special 1 TV Gleder meg!! Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Godt at PL er i gang Kan nesten ikke vente til Liverpool-kamp. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hvis Arsenal fortsetter slik spel utover sesongen så tviler eg på City klarer å splitte dei fire store. Er vell egentlig fåtallet av oss som trodde det i utgangspungtet eller? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hvis Arsenal fortsetter slik spel utover sesongen så tviler eg på City klarer å splitte dei fire store. Er vell egentlig fåtallet av oss som trodde det i utgangspungtet eller? Arsenal spelte dårlig mot slutten av forrige sesong (veit ikkje om dei spelte betre i andre delar av sesongen). Dei har også mistet to av nøkkelspelarane så kven veit. Eg trudde at tapet av Toure og Adebayor kom til å svekke dei enda meir, men tok feil der. City spelte ikkje bra mot Blackburn og hadde ikkje fortjent å vunnet. Pre-season til City har heller ikkje vore god, så derfor tviler eg på det. Tipper at det var fleire som hadde trua på at kanskje City kunne splitte dei fire store. Men tviler på det allereide etter første runde. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Merket ikke tapet av Hade og Toure i går akkurat nei.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Folkens, tenk dere litt om da. Man kan ikke friksemelde et lag etter en kamp. It's a long way to next may Lenke til kommentar
wûst Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Nix, men jeg tror ikke vi hadde vunnet med party-sifre med Ade og Toure på banen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå