Sameboe Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Adebayor scoret fort! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Kommentatorene sa nettopp at han hadde blitt byttet med en annen spiller like før kampen skulle begynne, så det kan jo tyde på at han har fått en liten smell eller noe sånt på oppvarmingen. Carew vs. Heskey er jo egentlig en no brainer, Carew er jo stort sett bedre på det meste. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Deco spelte bra. Har tatt seg inn igjen etter forrige sesong. Ein målgivende. Adebayor scorer i debuten for City. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Bent scoret i debuten for Sunderland også gitt Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Håper City spiller uavgjort eller taper i dag. Can't stand them. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Burnley ser ut til å ligge dårlig ann i Premier League ja. 2 - 0 til Stoke så langt, selv om Stoke borte er en vanskelig kamp skal de fortsatt være et av PLs svakeste lag. Way to go Stoke Endret 15. august 2009 av kvitrafn Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Ikke uforventet at Burnley ligger under for Stoke, de vil slite max denne sesongen! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 For et par år siden lå Reading under 2 eller 3-0 til pause mot Boro i åpningskampen. De endte vel rundt midten av tabellen. Forøvrig hentet de opp Boro i åpningskampen... Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) City spiller som vanlig, ræva forsvarspill og greit nok fremover. Har blitt overkjørt mot blackburn og leder veldig ufottjent 1-0, dette holder aldri Hughes. Så jeg for nok uheldigvis rett, city blir ikke noe bedre i år enn i fjor! Ingen grunn til og ikke forsette å like city slik mange har gjort helt til nå, sidenalle trodde de skulle bli farlige. Slapp av det skjer ikke :!: Endret 15. august 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Hvis dette er utgaven av Villa som vi skal se i år så tror jeg de skal se langt etter en topp 6 sånn som i fjor for å si det pent. Wigan helt klart det beste laget etter at de tok over spillet etter 15-20 minutter. Lekkert mål av Rodallega, som gutta i bua sa, en kandidat for årets mål Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Wigan imponerer virker det som, samt at deres nye manager beviser at vi ikke snakker om en ny Ince! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Wigan er ikke ferdigscoret i denne kampen tror jeg. Imponerende stuff! Allerede et par screamers av noen mål, er det rart man elsker PL?!? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Hvor er Carew? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Absolutt ikke, for en herlig lørdag vi får fremover så og si hver eneste lørdag frem til mai. Livet er virkelig bedre for de som elsker fotball. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Hvor er Carew? Ikke med, skadet på oppvarmingen tror jeg. Livet er definitivt mye bedre for de som elsker fotball. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Ingen sjokkerende resultater idag igrunn, bortsett fra Villa kampen da. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Villa ser virkelig ut som om de kommer til å lide etter tapet av Laursen og Barry, ikke bra i det hele tatt. A. Young var til tider direkte dårlig, jeg trodde han hadde spilt av seg de barnefeilene, men i dag så prøver han å gjøre alt selv. Jeg tror Agbonlahor var på banen, jeg så i hvertfall at han ble byttet ut. Heskey, tror faktisk jeg hadde gjort samme jobben som han idag. Hvis Carew må sitte på benken på grunn av han så bør han vurdere å finne en annen klubb. Villa kommer til å slite i år, Friedel holdt dem unna et mye større tap i dag. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Noen som vet hvorfor kampen i dag mellom Tromsø og Stabæk er flyttet? Den skulle jo gå i morra.. Edit: Fant det ut selv. Latterlig. Endret 15. august 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
Manken Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 lyst til å dele det med oss andrE ? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Overasket over Villa ja, må ta høyde for at det er første kamp da, still... City hadde nok lekket som et dørslag uten Given og feks Ireland. Scorte i dag igjenn, kunne godt tenkt meg han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå