Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommentatorene sa nettopp at han hadde blitt byttet med en annen spiller like før kampen skulle begynne, så det kan jo tyde på at han har fått en liten smell eller noe sånt på oppvarmingen.

 

Carew vs. Heskey er jo egentlig en no brainer, Carew er jo stort sett bedre på det meste.

Lenke til kommentar

City spiller som vanlig, ræva forsvarspill og greit nok fremover. Har blitt overkjørt mot blackburn og leder veldig ufottjent 1-0, dette holder aldri Hughes. Så jeg for nok uheldigvis rett, city blir ikke noe bedre i år enn i fjor!

 

Ingen grunn til og ikke forsette å like city slik mange har gjort helt til nå, sidenalle trodde de skulle bli farlige. Slapp av det skjer ikke :!:

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Hvis dette er utgaven av Villa som vi skal se i år så tror jeg de skal se langt etter en topp 6 sånn som i fjor for å si det pent.

 

Wigan helt klart det beste laget etter at de tok over spillet etter 15-20 minutter. Lekkert mål av Rodallega, som gutta i bua sa, en kandidat for årets mål :)

Lenke til kommentar

Villa ser virkelig ut som om de kommer til å lide etter tapet av Laursen og Barry, ikke bra i det hele tatt. A. Young var til tider direkte dårlig, jeg trodde han hadde spilt av seg de barnefeilene, men i dag så prøver han å gjøre alt selv.

 

Jeg tror Agbonlahor var på banen, jeg så i hvertfall at han ble byttet ut. Heskey, tror faktisk jeg hadde gjort samme jobben som han idag. Hvis Carew må sitte på benken på grunn av han så bør han vurdere å finne en annen klubb.

 

Villa kommer til å slite i år, Friedel holdt dem unna et mye større tap i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...