invalid_user Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Så du mener med andre ord at det er greit at Cech var så nærme døden, så lenge Chelsea ble svekket og United tok gullet? Greit nok, folk er forskjellige, men jeg ville aldri gledet meg over en så seriøs skade, uansett hvor viktig vedkommende spiller var for laget sitt. Anyway, er Cech trilling? Det visste jeg ikke. Det var ikke direkte myntet på deg, men smilien er lettest å tolke på en måte. Sånn, da var den fjernet! Er vi fornøyd nå!? Rart jeg blir forbanna da folk bestemmer hva jeg tenker om ting her i verden! Det kalles "å tolke". Endret 15. august 2009 av iRoman Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Så du mener med andre ord at det er greit at Cech var så nærme døden, så lenge Chelsea ble svekket og United tok gullet? Greit nok, folk er forskjellige, men jeg ville aldri gledet meg over en så seriøs skade, uansett hvor viktig vedkommende spiller var for laget sitt. Har jeg sagt det! Jeg sa at skaden hans ga oss gullet, ikke "hurra, var helt greit for meg at han ble skadet! For da tok vi gullet helt klart!" Jeg sa bare fakta, ikke at jeg gledet meg over at Cech nesten døde! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Hadde vært konge hvis Hull hadde fått en scoring nå =) Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Dama til Abramovich var ikke verst ass. :-{D Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Dette kan faktisk holde helt inn :o Men Chelsea scorer vel 3 min på overtid Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Dommer'n gir i alle fall Chelsea nok med tid... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 6 minutter faktisk.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 6 minutter. Fy faen, Hull taper nok dette... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Se der ja, var ikke noe bombe at de avgjorde på overtid Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Der ja. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Drogba er faen så konge, for et mål! I tillegg har jeg ikke sett han har gått over ende for lett en eneste gang, han sprang til og med rett opp igjen etter en takling og jaget ballen før han fikk frispark. Da er drogba kjekk å se på! lol til latias som nevner 6min tillegg, det er jo synonymt med manu? Scoringen kom jo etter snaut 2min så liten grunn til å klage. Endret 15. august 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 HELVETE. jævla fitteinnlegg som gikk skeis og i mål. spar meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 6 minutter. Fy faen, Hull taper nok dette... Hvor typisk er ikke det? Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Målet var jo så vakkert som man kan få det og ikke minst fortjent. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Drogba er faen så konge, for et mål! I tillegg har jeg ikke sett han har gått over ende for lett en eneste gang, han sprang til og med rett opp igjen etter en takling og jaget ballen før han fikk frispark. Da er drogba kjekk å se på! Så lenge Chelsea trenger mål kan han jo ikke ligge nede å drøye tid. For øvrig fortjent scoring kampen sett under ett. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Ikke at jeg ikke forventet scoring, det var fortjent seier også, men de bare må score så nære slutten! Det gjør aldri United! SKal bli spennende å se hvordan Manchester City spiller.. Endret 15. august 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Men Chelsea scorer vel 3 min på overtid Bommet ikke med meget Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Igjen så starter Villa med Heskey på topp og Carew på benken, skjønner ikke helt den dealen der for å si det sånn... Edit: Ikke på benken en gang, så da er det vel en småskade, ja ja. Endret 15. august 2009 av Manx Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Går ikke Stoke - Burnley på noen kanaler? Fryktelig spent på hvordan det det går med Stoke i seriens første runde. Håper virkelig de holder samme nivå hjemme som i fjor. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Igjen så starter Villa med Heskey på topp og Carew på benken, skjønner ikke helt den dealen der for å si det sånn... Villa undervurderer Carew. Likevel får han skryt av O'Neill I dag serieåpner Aston Villa mot Wigan på hjemmebane. Da er en skadefri Carew klar til kamp - helt kvitt ryggproblemene som plaget ham i deler av fjorårssesongen. Endret 15. august 2009 av Latias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå