Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stemmer det, Hunt var jo spilleren som ga Chech hjelmen :D

Bare jeg som føler at den smileyen ikke helt hører til setningen? Tragisk at folk kan finne dette komisk.

Klart at barnslige supportere av andre lag synes det er bra. Cech ble mer usikker i mål etter skaden. Det er jo bra at andre lag blir svekka, hvem bryr seg om at han var en millimeter eller to fra døden, liksom?

Lenke til kommentar
Stemmer det, Hunt var jo spilleren som ga Chech hjelmen :D

Bare jeg som føler at den smileyen ikke helt hører til setningen? Tragisk at folk kan finne dette komisk.

Komisk var det ikke! Men var vel den skaden som på en måte ga United fri bane til seriegull det året ;) Ettersom Hilario sto fast en stund :)

 

Stemmer det, Hunt var jo spilleren som ga Chech hjelmen :D

Bare jeg som føler at den smileyen ikke helt hører til setningen? Tragisk at folk kan finne dette komisk.

Klart at barnslige supportere av andre lag synes det er bra. Cech ble mer usikker i mål etter skaden. Det er jo bra at andre lag blir svekka, hvem bryr seg om at han var en millimeter eller to fra døden, liksom?

Han var da langt fra å dø, nå må du rulle den inn! Han var kanskje nær ved å legge opp, men døden var han forsåvidt veldig langt unna!

Lenke til kommentar
Stemmer det, Hunt var jo spilleren som ga Chech hjelmen :D

Bare jeg som føler at den smileyen ikke helt hører til setningen? Tragisk at folk kan finne dette komisk.

Komisk var det ikke! Men var vel den skaden som på en måte ga United fri bane til seriegull det året ;) Ettersom Hilario sto fast en stund :)

 

Stemmer det, Hunt var jo spilleren som ga Chech hjelmen :D

Bare jeg som føler at den smileyen ikke helt hører til setningen? Tragisk at folk kan finne dette komisk.

Klart at barnslige supportere av andre lag synes det er bra. Cech ble mer usikker i mål etter skaden. Det er jo bra at andre lag blir svekka, hvem bryr seg om at han var en millimeter eller to fra døden, liksom?

Han var da langt fra å dø, nå må du rulle den inn! Han var kanskje nær ved å legge opp, men døden var han forsåvidt veldig langt unna!

Han var millimeter fra å dø i følge legene hans. Les artikkelen på wikipedia du.

Lenke til kommentar
Han var millimeter fra å dø i følge legene hans. Les artikkelen på wikipedia du.

Ja, får wikipedia har alltid rett :roll: Samme det! Jeg sitter ikke å gleder meg over hjelmen, er bare det at det var positivt for laget mitt at han var ute, ikke noe mer enn det. Selv om noen sikkert mener jeg er dum som sier no sånt, så er det faktisk fakta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...