Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel Golden Globe?

 

Giallorossi: Nevn 5 keepere som er bedre enn Reina?

 

Jotun: Hvilke spisser er bedre enn Torres da?

Buffon, Cech, VDS, Julio Cæsar og Iker Casillias ;)

 

Reina kan nevnes i samme åndedrag som de fem nevnte. Casillias er den jeg synes er "best" i verden.

Lenke til kommentar
Jotun, tør du ikke påstå noe annet enn at Reina er god nok til Liverpools A-lag og at TOrres er Liverpools beste spiss? :p

 

 

 

Jojojojo! Man kan påstå så mye man vil, men når du har levd like lenge som meg så vil du skjønne at påstander ofte er farget av egne følelser!

 

Derfor sa eg at: Eneste påstanden som er 100% sikker og rett her på denne siden nå er: Reina er god nok for førstelaget til Liverpool! Det er d INGEN som kan bestride ;)

 

Må lese innleggene mine Kjetil! :thumbup:

Lenke til kommentar
15 beste i verden :p Latterligste jeg har hørt.

Hva er det som gjør Reina til en så fabelaktig Keeper da? Argumenter, og de bør faen meg være gode.

 

Håper du fortsatt husker United-kampen i fjor, det er Reina i sitt store Ess enkelte ganger ;)

 

Ok, Reina er julenisse innimellom. Men han har fantastiske egenskaper på strek, han er ikke høy, men kompenserer på spenst og reaksjoner. Dessuten har han kortere vei ned til skudd langs bakken. Han er også en fabelaktig igangsetter.

 

EDIT: Sry, dobbelpost igjen :( Med bare 4 minutter imellom.

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar
Ok, Reina er julenisse innimellom. Men han har fantastiske egenskaper på strek, han er ikke høy, men kompenserer på spenst og reaksjoner. Dessuten har han kortere vei ned til skudd langs bakken. Han er også en fabelaktig igangsetter.

Det er Victor Valdes også, men jeg anser han ikke som en klasse spiller. Doni har akkurat de samme symtomene som Reina, og jeg håper du har fått med hvor mye jeg hater den mannen (Men det er også pga noe annet ;) )?

Lenke til kommentar
Eg vil påstå at Reina er god nok til Liverpools første lag! Det er vel den eneste påstanden som er ganske 100% på denne siden nå....

 

Dette skreiv eg.

 

At torres er liverpools beste spiss kan også krangles på om man ønsker å kverulere i lengden....

 

Eg skreiv at ENESTE påstanden som ikke kan diskuteres er at Reina er god nok for førstelaget!

 

Har ingenting med ka eg tør påstå!

 

Så les innleggene mine Kjetil! For den påstanden eg kom med kan ikke en gang DU krangle på...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Eg vil påstå at Reina er god nok til Liverpools første lag! Det er vel den eneste påstanden som er ganske 100% på denne siden nå....

 

Dette skreiv eg.

 

Skrev jeg noe annet?

 

Giallo:

 

Bryr meg katten om Doni, snaut hørt navnet før engang. Fortell hvorfor du hater han da?

 

Har ingenting med ka eg tør påstå!

 

Så les innleggene mine Kjetil! For den påstanden eg kom med kan ikke en gang DU krangle på...

 

Les innlegget mitt en gang til heller, før du setter meg i gapestokken...

Lenke til kommentar

Du var for kjapp for meg kjetil! Eg skulle skrive mer! Beklager den! Rolig nå! Er ikke ute etter deg selv om du tror det....

 

Og ja, du skreiv noe annet enn det eg gjorde...

 

Jotun, tør du ikke påstå noe annet enn at Reina er god nok til Liverpools A-lag og at TOrres er Liverpools beste spiss? :p

 

 

Eg vil påstå at Reina er god nok til Liverpools første lag! Det er vel den eneste påstanden som er ganske 100% på denne siden nå....

 

Skreiv ingenting om å tørre noe som helst eg... Men nok nå....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Bryr meg katten om Doni, snaut hørt navnet før engang. Fortell hvorfor du hater han da?

Da bør du kanskje vurdere å ikke komme med så jævla svære ord som du gjør også? Look Around - What Do You See?

 

Doni har et veldig godt grunngrep, altså han kan Basic-greiene veldig godt, og som Reina er han en stor igangsetter, samtidig er han en god inspirator. Det var det gode om Doni, det negative er at han regelrett driter seg ut i en eller annen situasjon, og havner stort sett opp i diverse merkelig situasjoner (LES: Udinese kampen, "Loria vs Doni"). Forståelsen hans er = 0.

 

Men det er ikke hovedgrunnen til at jeg ikke liker han, vi har nemlig Curci (Jah, mannen mot United). Han har bevist at han kommer eller ihvertfall har et glimt av storhet, og har blitt sammenlignet med Buffon en rekke ganger.

 

Så til neste sesong håper jeg Doni tar den feite ræva si fatt og flytter til Milano får en fin sum (80 mill), og Curci blir stående i buret :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...