Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke det at Shev heller ville være i Milan enn Chelsea, og kommer heller ikke på andre spillere i farten som er som du sier mer interessert i å spille for en annen klubb en Chelsea og også har muligheten til det men fordi Chelsea betaler SÅÅÅ mye i lønninger at de må bli i London.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Tror du virkelig noen spiller er så dum at de sier det når de går til en klubb?

 

"Pengene var en veldig viktig faktor for meg på dette tidspunktet i karrieren, og grunnen til at jeg forlot Milan"

 

Hvorfor ville en spiller noen gang sagt noe slikt? Supporterene ville vendt seg imot deg rimelig fort.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Tror du virkelig noen spiller er så dum at de sier det når de går til en klubb?

 

"Pengene var en veldig viktig faktor for meg på dette tidspunktet i karrieren, og grunnen til at jeg forlot Milan"

 

Hvorfor ville en spiller noen gang sagt noe slikt? Supporterene ville vendt seg imot deg rimelig fort.

 

Nei, men hvordan kan vi da sitte her å påstå at det var eneste grunnen til at en spiller forlot laget en spilte for? Og en hver supporter vet vel med seg selv, spesielt i de større lagene, at uansett så har pengene mye og si. Har ikke noe tru på at f.eks Raul og Totti hadde holdt seg i sine respektive lag om ikke kontraktene deres ikke var lukrative nok. Shev som er blitt eksemplet her tjente jo massevis av penger i Milan, sikkert mer på sponsoravtaler osv enn han i ettertid har gjort i Chelsea.

 

Og forresten så påståd jeg vel aldri at en spiller går ut i pressen med noe slikt?

Lenke til kommentar

Haha, bare sånn for å understreke det (Igjen), så signerer Totti snart en Kontrakt som gjør at han nok en gang går ned 5-10 Prosent ned i Lønn :)

 

Anyway: Tragisk å se Italia om dagen, makan til evneveik og kjedelig Trener/Manager skal du lete lenge etter. Null inspirasjon og i det hele tatt ikke noe nytt! Please Me!

 

Herregud - Barnetta i Tvella...

 

Sveits triller ball i hatt med oss atm.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Du ber om å få vite når noen spiller har sagt at det bare var pengene som lokket. Totti er forresten Roma - gutt tvers igjennom noe han viste ved å godta et ganske heftig lønnskutt på et tidspunkt (mener Giallarossi skrev noe om det).

 

Jeg ba ikke om å få vite når noen spiller har sagt at det bare var pengene som lokket.

 

Men uansett, spillere kommer ikke til Chelsea bare fordi de får bedre lønn. Det var kanskje sånn i 2003-2004 når laget enda ikke hadde hevet seg stort i toppen og enda da trur jeg flere av spillerne som kom ville til Chelsea fordi de skjønte hva slags ambisjoner Roman hadde for laget. Trur ikke det er noe stor forskjell på de 4 store når det kommer til innkjøp av spillere i de siste sesongene, det er visse ting som lokker ved Chelsea, andre ting som lokker ved Liverpool, og utrolig nok noe jeg ikke skjønner hva er som lokker med Manchester United og ;):p Enormt god lønn får de alle steder.

Lenke til kommentar
Du ber om å få vite når noen spiller har sagt at det bare var pengene som lokket. Totti er forresten Roma - gutt tvers igjennom noe han viste ved å godta et ganske heftig lønnskutt på et tidspunkt (mener Giallarossi skrev noe om det).

 

Jeg ba ikke om å få vite når noen spiller har sagt at det bare var pengene som lokket.

 

Men uansett, spillere kommer ikke til Chelsea bare fordi de får bedre lønn. Det var kanskje sånn i 2003-2004 når laget enda ikke hadde hevet seg stort i toppen og enda da trur jeg flere av spillerne som kom ville til Chelsea fordi de skjønte hva slags ambisjoner Roman hadde for laget. Trur ikke det er noe stor forskjell på de 4 store når det kommer til innkjøp av spillere i de siste sesongene, det er visse ting som lokker ved Chelsea, andre ting som lokker ved Liverpool, og utrolig nok noe jeg ikke skjønner hva er som lokker med Manchester United og ;):p Enormt god lønn får de alle steder.

Chelsea har havnet i en ufortjent, pengesterk posisjon. En slags tyggegummityggende lottovinner, som drikker champagne i grilldress, for å sitere Fredheim sjøl.

 

No class, no history. De vil aldri bli en stor klubb som United eller Liverpool, som begge har kommet til toppen på redelig vis og tjent penga sjøl. City og Chelsea har ikke sjel imo, uansett om de skulle vinne ting i fremtiden. Dette skamplettet vil for alltid følge klubben.

 

Forresten, all hail to Totti, en lojal fyr! Han og De Rossi har jeg kjempe sansen for og sitnevnte kunne jeg virkelig tenkt med å se i United drakta, selv om det virker helt utenkelig. Personlig tror jeg begge disse blir ut karrieren i klubben sin.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
No class, no history. De vil aldri bli en stor klubb som United eller Liverpool, som begge har kommet til toppen på redelig vis og tjent penga sjøl. City og Chelsea har ikke sjel imo, uansett om de skulle vinne ting i fremtiden. Dette skamplettet vil for alltid følge klubben.

 

Kunne ikke vært mer enig. Neste gang jeg havner i en diskusjon med en Chelsea supporter skal jeg sitere deg på akkurat dette her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...