Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trist? Vi får max eksponering mot Europa når vi møter storlagene. Synd TIL nok ikke vil gå på Tv siden tv2 er hjerneskadet. Men slik er det bare. Blir Alfheim for første gang på lenge når det spiller, er ikke blodfan av TIL. Men dette skal jeg få med meg.

Lenke til kommentar
Nesten så jeg får lyst til å ta turen inn til Bærum. Når blir billettene lagt ut for salg?

 

Tror ikke du trenger bekymre deg for å ikke få billetter. Det pleier ikke akuratt bli utsolgt, eneste er att noen denne kampen kommer som deg for å se storlaget som besøker Telenor Arena. De må huske å ha nok papir til å trykke biletter da.

Lenke til kommentar
Hehe ja.

Får bare håpe at pappa eller noen andre vil bli med meg da. Fungerer dårlig å kjøre moped dit fra der hvor jeg bor :p

Hva pleier prisen å være på kvalikkamper?

 

Det varier gjerne etter hvem man møter, og hvor mange man forventer på kampen. Når Brann møtte Everton i sluttspillet var det ut med 350 kr. I gruppespillet mot bla. Hamburg og Dynamo Zagreg, betalte jeg 200 kr, men da brukte jeg min samboeren tli min bror sitt partoukort (sesongkort) så vet ikke om vi derfor fikk noe avslag. Men kan tenke meg rundt 200 billetten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...