spicedgold Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Greit med litt tenning på trening, men det der er totalt uakseptabelt å gjøre. Når man er på lag, skal man ikke prøve å skade en på laget sitt. Han burde bli utelukka fra laget en periode og ilagt en stor bot, eventuelt hvis det blir noe mer bråk, bort ifra klubben. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Så var Huntelaar klar for Milan http://norskefans.com/italia/artikel.asp?id=34726 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Kommer ikke som noe sjokk at han skulle bli solgt, var vel i grunn ganske klart med en gang milan meldte interesse for. Real skal jo tross alt kjøpe inn alt og selge alt det de hadde. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Neppe den siste som dra fra RM i sommer uansett Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Henter Rovers ny venstrekant? Da kan det bli lite spilletid på Gamsten "11.42 According to reports in L'Equipe, Blackburn Rovers are making a concerted effort to sign Paris St Germain midfielder Jerome Rothen." Lenke til kommentar
wûst Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er ikke han blitt gammel og sliten da? Eller kanskje han er i form still.. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Han er ikke så gammel, kun 31 år Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Henter Rovers ny venstrekant? Da kan det bli lite spilletid på Gamsten"11.42 According to reports in L'Equipe, Blackburn Rovers are making a concerted effort to sign Paris St Germain midfielder Jerome Rothen." Er spent på dette ryktet også, men det viktigste er å få inn Kalinic nå Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Tromsø møter Atletic Club Bilbao. Stabæk møter intet mindre enn Valencia. Endret 7. august 2009 av Nipps Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Spennende, men det blir nok for tøft for begge lag Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Roma møter forøvrig Mfk. Regner med overkjøring etter en overbevisende 7-1 seier i går Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Trist trekning for norsk fotball det der. De kommer til å slite, men det kan godt hende at de overrasker og da. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Trist? Vi får max eksponering mot Europa når vi møter storlagene. Synd TIL nok ikke vil gå på Tv siden tv2 er hjerneskadet. Men slik er det bare. Blir Alfheim for første gang på lenge når det spiller, er ikke blodfan av TIL. Men dette skal jeg få med meg. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nesten så jeg får lyst til å ta turen inn til Bærum. Når blir billettene lagt ut for salg? Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nesten så jeg får lyst til å ta turen inn til Bærum. Når blir billettene lagt ut for salg? Tror ikke du trenger bekymre deg for å ikke få billetter. Det pleier ikke akuratt bli utsolgt, eneste er att noen denne kampen kommer som deg for å se storlaget som besøker Telenor Arena. De må huske å ha nok papir til å trykke biletter da. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hehe ja. Får bare håpe at pappa eller noen andre vil bli med meg da. Fungerer dårlig å kjøre moped dit fra der hvor jeg bor Hva pleier prisen å være på kvalikkamper? Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hehe ja.Får bare håpe at pappa eller noen andre vil bli med meg da. Fungerer dårlig å kjøre moped dit fra der hvor jeg bor Hva pleier prisen å være på kvalikkamper? Det varier gjerne etter hvem man møter, og hvor mange man forventer på kampen. Når Brann møtte Everton i sluttspillet var det ut med 350 kr. I gruppespillet mot bla. Hamburg og Dynamo Zagreg, betalte jeg 200 kr, men da brukte jeg min samboeren tli min bror sitt partoukort (sesongkort) så vet ikke om vi derfor fikk noe avslag. Men kan tenke meg rundt 200 billetten? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Haha, jeg lurer fælt på hva Valencia tenker når de ankommer gymsalen :!: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ja, det er faen meg en skam. Hvorfor ikke gå helt plast, spille i en slik plastkulebinge? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 De burde i det minste fått et innskudd av flass i taket så man fikk inn litt daglys samt bytte setene fra grå til blå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå