Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble imponert til tider av Stabæk i dag. De viste at de har sjansen til å hevde seg i Europa OM(!) de klarer å sette de forbanna sjansene. Det var jo det som hindret de i dag. Mange gigasjanser. FCK imponerte meg ikke i det hele tatt i løpet av disse to kampene. Som bruno99 sier, de har mye mer rutine og erfaring. De satt sjansene og det holdt. Dessverre for Stabæk.

Lenke til kommentar

Vet det har endret navn, men for meg blir det UEFA fortsatt.

Blir nok lettere motstand, det skjønte jeg å.

 

Stabæk gjorde ett tappert forsøk, men de er ikke rutinert nok, og er for dårlig forran mål. Det er dette jeg mener med at FCK viser de er bedre, de har roen, de er effektive, og bruker ikke mer krefter enn nødvendig. Solbakken sier jo også at spillerne klaget på dårlig luft, forstår jeg godt, har spilt endel i Vestlandshallen utenfor Bergen selv, blant annet brukt av Brann i Royal League og Løv Ham i 1 div. kamper. Det er nesten umulig å få i seg nok drikke i slike kamper, og du trenger en del kamper innendørs før du blir vant med det.

Lenke til kommentar
Tror de tok EL seriøst, men de spilte dårlig, og undervurderte høyst sannsylig sin motstander.

 

Ja det gjorde de nok, de møttet nok også et lag som var veldig aggresivt, noe som kan felle selv den beste motstander over 2 kamper.

 

RBK har brukt å klare seg veldig fint i europa kvalikken, men unntak av to feiltrinn Quarabagh og Deportivo (er det flere?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...