Kjuagutt Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Hva blir stillingen i Stabæk - FCK da? Tipper FCK bruker sin rutine og dyktighet til å vinne, tipper 2-1 til FCK idag. Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Hva blir stillingen i Stabæk - FCK da? Tipper FCK bruker sin rutine og dyktighet til å vinne, tipper 2-1 til FCK idag. Tipper 2-1 til Stabæk, de tar ledelsen 1-0 og 2-0 før FCK knuser drømmen fem min før slutt. Desverre. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Håper selvsagt Stabæk går videre, for norsk fotball, men FCK blir for gode, og for rutinerte. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Ser ut som håpet til norsk fotball i CL ryker nå. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Stabæk er gode offensivt, og prøver mye. Men de er ikke gode nok, dessverre. FCK er bedre, og trenger enkelt å greit ikke å angripe med mange slik de gjorde på hjemmebane. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Yes, og da gikk det som forventet. Men Stabæk får jo sjansen i Europa League. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Er det trukket hvem Stabæk møter UEFA cupen? Evt hvortid den trekkningen er? FCK var rett og slett for gode idag. Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Det trekkes vel nå på fredag, tror det er i østerrike eller sveits. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Det heter ikke lenger UEFA-cupen, og nei, det er ikke trukket enda. Syntes ikke FCK har imponert noe særlig i noen av disse kampene, annet enn å utnytte mulighetene, det var tydelig et lag med mer erfaring og rutine. Men likevel et tappert forsøk. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Dårlig kamp, men Stabæk viste glimt av storspel. Berglund var kanskje den beste Stabæk-spelaren i mine auge i dag. Det positive er jo at europa spel drømmen ikkje er knust enda. Kjuagutt: Fant ingenting etter å ha søkt på google. Einaste eg kan sei, som du sikkert veit, er at det er lettere motstand i kvalifiseringen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Ble imponert til tider av Stabæk i dag. De viste at de har sjansen til å hevde seg i Europa OM(!) de klarer å sette de forbanna sjansene. Det var jo det som hindret de i dag. Mange gigasjanser. FCK imponerte meg ikke i det hele tatt i løpet av disse to kampene. Som bruno99 sier, de har mye mer rutine og erfaring. De satt sjansene og det holdt. Dessverre for Stabæk. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Vet det har endret navn, men for meg blir det UEFA fortsatt. Blir nok lettere motstand, det skjønte jeg å. Stabæk gjorde ett tappert forsøk, men de er ikke rutinert nok, og er for dårlig forran mål. Det er dette jeg mener med at FCK viser de er bedre, de har roen, de er effektive, og bruker ikke mer krefter enn nødvendig. Solbakken sier jo også at spillerne klaget på dårlig luft, forstår jeg godt, har spilt endel i Vestlandshallen utenfor Bergen selv, blant annet brukt av Brann i Royal League og Løv Ham i 1 div. kamper. Det er nesten umulig å få i seg nok drikke i slike kamper, og du trenger en del kamper innendørs før du blir vant med det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Fint at RBK vinner serien i år. De greier i hvert fall å kvalifisere seg til CL. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Tja. De imponerte ikke akkurat i kvalifiseringen til eurocupen.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Fint at RBK vinner serien i år. De greier i hvert fall å kvalifisere seg til CL. Hahaha, gleder meg allerede.. Og i CL møter man nok vanskeligere lag enn Qarabagh, for å si det sånn Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Tja. De imponerte ikke akkurat i kvalifiseringen til eurocupen.. Det er CL som er størst. Tror ikke de tar EL så seriøst. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Tror de tok EL seriøst, men de spilte dårlig, og undervurderte høyst sannsylig sin motstander. Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Tror de tok EL seriøst, men de spilte dårlig, og undervurderte høyst sannsylig sin motstander. Ja det gjorde de nok, de møttet nok også et lag som var veldig aggresivt, noe som kan felle selv den beste motstander over 2 kamper. RBK har brukt å klare seg veldig fint i europa kvalikken, men unntak av to feiltrinn Quarabagh og Deportivo (er det flere?). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Tipp PL-tabellen 09/10 Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Sparket lagkamerat på trening: http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2846014.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå