Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Agger fører ballen lenger enn 3-4 meter fremover. Når han går fremover med ballen, er du enig i at det er en offensiv involvering?

 

Denne Agger-Vidic-diskusjonen kan vi vel avslutte, a vi ikke kommer noen vei, og bare har patetiske argumenter igjen begge to.

 

Dette med offensivt spill kan vi gjerne fortsette å diskutere.

 

Uansett har dere i alle fall holdt meg med selskap i dag :) Weidmanns danke!

 

EDIT: Hvorfor kom ikke disse to innleggene sammen? Slike pleier da vitterlig å gjøre det?

Okey da, 5-6 meter :p

 

Vidic/Agger diskusjonen er overhode ikke patetisk, det som er patetisk er å sammenligne Agger mot Viddy! Agger har akkurat kommet tilbake fra skade, og ingen vet hvordan han kommer til å utvikle seg, han må først bevise noe nå før man roper så høyt i kjærka som du gjør ;)

Vidic på sin side har bevist, og det hele toppet seg i fjor, hvor han nå er høyt elsket ;)

 

Edit: Dere griner ikke uten Agger, vi griner uten Vidic!

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jupp, jeg ønsker en Midstopper til i United, men det kan gå på bekostning av Evans utvikling.

Forøvrig er det midstopper plassen den eneste vi sliter med, imotsettning til .... :p

Evans er da konge å ha som back-up. Midtstopperplassen er det siste vi sliter med vil nå jeg si :)

Endret av Aye
Lenke til kommentar
... at vi sliter med back- og vingplassen?

Dere sliter generelt sett (LOL!)

 

Evans er da konge å ha som back-up. Midtstopperplassen er det siste vi sliter med vil nå jeg si :)

Jupp, men hva gjør vi hvis Rio/Vidic er skadet, da har vi null alternativer hvis noen flere midstoppere blir skadet

 

Selvsagt, vi kan putte inn Browny, Neville osv. Men jeg er ikke helt fan av den løsningen der :)

Lenke til kommentar

Ikke morsomt.

 

Oppsummering:

 

Keeper: Reina er blant verdens beste.

 

Høyreback: Arbeloa er brukbar, men vi kunne trengt en bedre back. Dog ikke noe hast. Degen har jeg ikke sett spille ett eneste minutt.

 

Stoppere: Carra, Sktrel og Agger er alle gode nok for et lag som vinner PL.

 

Venstreback: Et stort problem, hvis ikke Aurelio holder toppform og er skadefri. Det Dossena har vist er jo verre enn hva Riise var. Insua kan bli bra hvis Rafa slipper han til A-laget mer.

 

Høyreving: Kuyt blir brukt vanligvis, han er ikke kjempeteknisk, men jobber fælt, og lykkes ofte i de store kampene. Vi trenger en bedre spiller her, helst en ving av høy klasse, noe ala David Silva.

 

Sentral midtbane: Vårt sterkeste ledd. Gerrard blandt verdens beste offensive midtbanespillere, mens Mascherano er i ypperste elite defensivt. Xabi er i form, og bedre pasingsfot skal man lete lenge etter. Lucas lurer også i kullisene.

 

Venstreving: Er Riera den vi har ventet på? Han har imponert meg. Babel kan også spille her. Benayoun kan spille begge vingplasser, men er nok ikke god nok for Liverpool, dessverre.

 

Spiss: Torres er verdens beste spiss. Keane er jeg sikker på blir et bra kjøp, bare han får tid. 2 mål i CL nå lover godt. Babel er også et vanvittig talent, med fart og teknikk. Håper han kan starte samen med Torres en kamp, det kunne vært artig.

Lenke til kommentar
Spiss: Torres er verdens beste spiss.

 

 

Skriv: Torres er en av verden beste spisser. Så kanskje noen tar deg seriøst.... For den der var lovlig bombastisk...

 

Evt: Du kunne skrevet slik: Torres er liverpools beste spiss... Da nekter sikkert ikke så mange...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Nå er det vel heller en del andre enn akkurat Reina som burde vært nominert til Golden Globe på liverpool da... :tease:

 

Først og fremst hadde eg glatt foretrukket vår egen Rooney... Og gjør d jo forsåvidt og...

 

Dessuten så er "best" vannvittig subjektivt og går veldig mye på ka man ønsker... Hvis antall mål er tingen så scorte jo ronaldo flere mål enn torres i fjor vel? (Hvertfall ikke langt unna) fra en "ikke rein" spissposisjon...

 

Andre som glatt kommer inn på denne listen over "en av" er jo RVNistel, Klose, Drogba(God men drittsekk), villa.

 

Om de er bedre kan jo seff diskuteres, men d blir som sagt litt subjektivt som regel...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Fullfør settningen: Du vet du er fotballidiot når du...

 

- Kontinuerlig roper hands gjennom en hel håndballkamp og selv syntes du er ustyrtelig morsom.

 

- Er fyllesjuk og hes hver mandag fra august til mai.

 

- ofte sier: Det var ikke offside fra der jeg satt!

 

- lærer deg Italiensk for å kunne følge med på fotballsendingen på RAI

 

- Jubler når noen skades

 

- Omtaler ditt valg av favorittklubb som et skjebnefelleskap.

 

- Bare klarer å vise følser når favorittlaget ditt taper

 

- Deltar i massesalgsmål i en 8.divisjonskamp

 

- Du krangler aldri, men er "gjennombruddshissig"

 

- Reiser fra kone og nyfødt barn i romjula for å se Manchester United kamper

 

- Ikke kaller det skillsmisse, men transfer.

 

- Ønsker at moren din hadde et utagerende liv i Trønderlag, slik at det kan være en liten mulighet for at Nils Arne Eggen er faren din.

 

- Innvilger barna dine tilleggsminutter når de skal legge seg

 

- Hører stemmen din brøle " Dra hjem og ronk, dommer, ditt forpulte mongorasshøl!" mens sønnen din på fire sitter ved siden av.

 

- Blir lei deg når du får en datter

 

- Nekter å åpne for pizzabudet hvis han kommer etter at kampen har begynt

 

- Fordobler vennekretsen din hver lørdag kl. 16 fordi du har Canal +

 

- Roper filming til folk som sklir på isen

 

- Kun har lest en bok og det er selvbiografien til Keane.

 

- Setter folk som ikke liker fotball på hatlisten din.

 

- Har samme sveis som Kevin Keegan hadde i 82

 

- Omtaler deg selv om bosmanspiller når jobbvikariatet går ut

 

- Syntes Pelé bude ha fått nobelprisen i et eller annet.

 

- Mener å huske at det var T. A Flo som vant slaget på Stamford Bridge.

 

- Tok ut en sykedag og sørget når solskjær la opp ( :( )

 

- Konsekvent omtaler kvinnefotball som handicapidrett

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar

HAHA, genialt :D :D

 

 

Evans er da konge å ha som back-up. Midtstopperplassen er det siste vi sliter med vil nå jeg si :)

Jupp, men hva gjør vi hvis Rio/Vidic er skadet, da har vi null alternativer hvis noen flere midstoppere blir skadet

 

Selvsagt, vi kan putte inn Browny, Neville osv. Men jeg er ikke helt fan av den løsningen der :)

Det er ekstremt sjelden både Rio og Vidic er skadet samtidig, men hvis det en eller annen gang skulle skje, tror jeg Evans og Brown klarer å holde unna i ett par kamper.

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...