Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Til Manx:

Hjelper jo ikke at de solgte han, han var jo på midtbanen, de har jo fremdeles 10 jævla spisser som skal sloss om 2 plasser.

 

Dette starter diskusjonen med, du skriver at 10 spisser skal sloss om to plasser. Jeg poengterte at dette ikke stemmer og at det er 4-5.

 

Fortsatt hevder du at du har rett og skriver:

 

Nå er det faktisk sånn at City er i besittelse av alle de spissene som er på bildet over, nå er vel også stort sett alle de spillerne annskaffet siden forrige sesong, så da vil jeg faktisk påstå at det er 9 spisser som slåss om 2 plasser

 

Med denne logikken kan man vel si at United ihvertfall har fire spisser, de har jo Mame Diouf også. Dette er skivebom og det er jo det samme om en klubb har 100 spisser, så lenge bare 4-5 er i troppen fra sesongstart. Poenget er at nå får alle 10 bra med spilletid og det blir mindre konflikter.

 

Har en klubb 10 spisser der 8 må sitte på benk/tribune hver helg så blir det problemer.

(tror dette vart poenget ditt, men du klarer ikke svelge at du faktisk tok feil med tanke på de som var utleid).

 

Når City gjør som nå får de jo i pose og sekk. De har 5 spisser på utlån og hvis en av de slår til i den andre klubben er det bare å hente tilbake den spilleren neste sommer hvis eks Bellamy eller Santa Cruz presterer for dårlig.

 

Diskusjonen at a glance:

 

Du hevder at det er et problem for City at de har 10 spisser som kjemper om 2 plasser

 

mitt svar:

De har 4-5 spisser som kjemper om 2 plasser, resten er på utlån.

 

ditt svar: jeg vil fortsatt påstå at Man City har 9 spisser som kjemper om 2 plasser.

 

til slutt: Jeg må nesten bli enig med deg, for det går jo ikke å få deg til å innrømme en klar feil.

 

Du visste ikke at spillerne var utleid - fakta

Samtidig klarer du ikke sidestille Mame Diouf med eks Jo. Er jo samme greia, begge er på utlån. Men du mener City sine utleide spisser skal telle mens United bare har 3 spisser.

 

her er det logikk-brudd så det holder.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hjelper jo ikke at de solgte han, han var jo på midtbanen, de har jo fremdeles 10 jævla spisser som skal sloss om 2 plasser.

 

Hvorfor uttaler du deg om noen du ikke har peiling på? Sturridge, Bojinov, Caicedo, Evans og Jo har blitt solgt eller gått på lån. Benjani forsvinner også mest sannsynlig viss city finner en kjøper. 10 spisser my ass. Hva er vitsen med slike bastante uttalelser når du ikke har sjekket fakta? Fryktelig irriterende at Elano ble solgt, men det virker jo ikke som Hughes liker slike spillertyper. Hughes out.

 

Selv om folk frykter, er sjalu eller rett og slett kun hater for å lage kvalm, så er det ikke for mye forlangt at folk alikevel sjekker opp fakta litt før de lirer av den ene løgnen etter den andre? Kanskje jeg er litt kjedelig nå, men herregud så lei jeg er grinite poengløse og faktaløse innlegg om city.

 

Når det gjelder Sturridge er han utvilsomt et talent, men han ville vekk, og ville ha mye mer lønn en det city var i stand til å gi. Og når i tillegg en større klubb som har vunnet en del de siste årene kommer bankende på døra er det jo ikke så rart han heller valgte Chelsea. Slik opplevde jeg saken, synes det er fint at city ikke gav etter, etter hans lønnskrav.

 

Kunne godt tenkt meg at Jo ikke hadde blitt lånt ut, men han fikk det jo mye bedre til i everton, ave grunnen jeg ikke gidder spekulere i, men de er neppe veldig positive når det gjelder city. Caicedo gjorde en ganske ok sesong i fjor og er forsatt ung, å låne han ut vil jeg si er det beste valget, han vil få mye mer spilletid i sporting enn den han ville fått i city. Hvorfor selge en slik ung lovende spiller? Mye det samme gjelder Bojinov, skader har ødelagt mye og han vil få mye mer spilletid i Parma, da kan han være aktuell i fremtiden, eller verdien øker ytterligere. Jeg klarer overhode ikke se problemet her? Det virker for meg som god butikk og at klubben har tro på at unge spillere kan slå til, eventuelt at verdien øker.

 

Kom igjen, vi kan klare å holde nivået noe høyere enn vg.no vel?

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Når det gjelder Sturridge er han utvilsomt et talent, men han ville vekk, og ville ha mye mer lønn en det city var i stand til å gi.

Hihi, bittelitt feil formuleringer ute å går :)

 

Nå er vel Kjakkan24 og Cripsin helt enig, noe jeg også tror Manx er - Så da legger vi den diskusjonen død (Med mindre Kjakkan har nok et heidundrades innlegg? :D ).

Edit: 5000 :fun:

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Hva er vitsen med slike bastante uttalelser når du ikke har sjekket fakta?

 

Du kan jo sjekket ut noen av Kjakan sin innleggshistorie så kan du jo se hvorfor jeg står på mitt uannsett hvor feil det kan være...

 

Edit:

 

Samtidig klarer du ikke sidestille Mame Diouf med eks Jo

 

 

 

Hvorfor skal jeg det? Han er ikke spilleberettiget i England ennå grunnet manglende arbeidstilladelse, Fakta! Men du har kanskje ikke fått med deg det ennå?

 

Jeg tviler faktisk på at han blir det når han skal over i januar også, så Diouf ser vi nok ikke noe til denne sesongen.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...