Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hjelper jo ikke at de solgte han, han var jo på midtbanen, de har jo fremdeles 10 jævla spisser som skal sloss om 2 plasser.

 

du tar feil, de har langt fra 10 spisser.

 

opprydningen har holdt på en stund og de har leid ut og solgt flere spisser, dessuten er flere på vei ut.

 

sykt at mange skriver så negativt om Man City sine "mange" spisser. Men sannheten er jo at de har 5 spisser de vil satse på i den kommende sesongen.

 

samtidig vil Robinho sikkert bli satset på i venstrekant posisjonen. Bortsett fra det sitter vi igjen med 4 spisser som kjemper om 2 plasser, det er jo færre en eks United.

 

Adebayor - Tevez - Santa Cruz - Bellamy

 

de som hevder at City har et spiss problem burde se på denne kvartetten og se det opp imot Man City sine nærmeste konkurrenter og det City hadde ifjor. Ganske lett match, bare Tottenham som er i nærheten av å ha en slik angrepsrekke av lagene utenfor topp 4.

Lenke til kommentar
City's kjøpefest er over no, dei har den etterlengtede forsvarspelaren (Toure) osv. Synes Real Madrid's kjøpefest er langt værre, det kommer ikkje til å funke og laget kommer til å slite i åra framover.

 

tror du tar feil. Man City henter inn enda en midtstopper før sommerens handel er ferdig.

I prioritert rekkefølge:

 

Lescott

Upson

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Hjelper jo ikke at de solgte han, han var jo på midtbanen, de har jo fremdeles 10 jævla spisser som skal sloss om 2 plasser.

 

du tar feil, de har langt fra 10 spisser.

 

Ja jeg beklager, jeg bommet stykt der.

 

image2s.jpg

 

Men nå var jeg bare innom sidene til City tittet akkurat nå.

 

Så hvis vi fjerner Robinho, så er vi nede i 8. Så er vel Jo tilbake igjen før han forsvinner på et nytt lån, da er vi nede i 7 stykker, jeg bommet nok stygt her ja.

 

De har nok flere enn United på spissplass!

 

Rooney - Berbatov - Owen så da har vi tre pluss to unggutter i Macheda og Welbeck.

Lenke til kommentar
Hjelper jo ikke at de solgte han, han var jo på midtbanen, de har jo fremdeles 10 jævla spisser som skal sloss om 2 plasser.

 

du tar feil, de har langt fra 10 spisser.

 

Ja jeg beklager, jeg bommet stykt der.

 

image2s.jpg

 

Men nå var jeg bare innom sidene til City tittet akkurat nå.

 

Så hvis vi fjerner Robinho, så er vi nede i 8. Så er vel Jo tilbake igjen før han forsvinner på et nytt lån, da er vi nede i 7 stykker, jeg bommet nok stygt her ja.

 

De har nok flere enn United på spissplass!

 

Rooney - Berbatov - Owen så da har vi tre pluss to unggutter i Macheda og Welbeck.

 

slutt å tull a.... (trolling eller er du seriøs??)

 

Vi vet jo alle at Bojinov, Caicedo og Jo er utlånt ut sesongen samt at Pompey bare er noen underskrifter unna å sikre seg Benjani på lån.

 

Da sitter du igjen med et antall spisser for 09/10 sesongen som er LANGT unna tallet 10 som du kommer med.

Lenke til kommentar
(trolling eller er du seriøs??)

 

Så seriøs som jeg klarer å være når jeg svarer deg.

 

Så hvis de skulle sitte igjen med 4 spisser så er de faktisk 1 mer enn United.

 

United har jo Berbatov - Rooney - Owen - Macheda - Welbeck, dette er 5 spisser, tar vi vekk Robinho (venstre ving) så har Man City 4 spisser i sin førstelags tropp.

 

Poenget er uansett at dette overflod problemet som du og flere har vært opptatt av er IKKE-eksiterende. Istedet for å disse City så se heller på lagoppstillingen dems når de skaffer seg Lescott eller Upson som siste sommerkjøp:

 

Given

 

Richards - Lescott - Toure - Bridge

 

S.W.P - Ireland - Barry - Robinho

 

Adebayor - Tevez

 

Denne elleveren er jo like god eller bedre en både Arsenal og Liverpool (uten Alonso) sin på papiret. Etter at den blir samspilt vil dette laget virkelig bite fra seg.

Lenke til kommentar
United har jo Berbatov - Rooney - Owen - Macheda - Welbeck, dette er 5 spisser, tar vi vekk Robinho (venstre ving) så har Man City 4 spisser i sin førstelags tropp.

 

Macheda og Welbeck er 17 og 18 år gammle og kan faktisk ikke regne som reele utfordere til en av de faste spissplassene, men de kommer til å spille en del for å skaffe erfaring. Så United har 3 spisser + 2 ungutter akkurat som jeg skrev over.

 

Er vel faktisk mer enn vi kan si om City som faktisk solgte det ene tallentet de hadde på spissplass til Chelsea.

 

 

Faen jeg glemte å skrive det i sta, City har 4 keepere også de kommer til å rullere på den høyre backen sånn at de kan gjøre plass til Benjani i mål sånn at de får inn litt spisskompetanse der også.

Lenke til kommentar
United har jo Berbatov - Rooney - Owen - Macheda - Welbeck, dette er 5 spisser, tar vi vekk Robinho (venstre ving) så har Man City 4 spisser i sin førstelags tropp.

 

Macheda og Welbeck er 17 og 18 år gammle og kan faktisk ikke regne som reele utfordere til en av de faste spissplassene, men de kommer til å spille en del for å skaffe erfaring. Så United har 3 spisser + 2 ungutter akkurat som jeg skrev over.

 

Er vel faktisk mer enn vi kan si om City som faktisk solgte det ene tallentet de hadde på spissplass til Chelsea.

 

 

Faen jeg glemte å skrive det i sta, City har 4 keepere også de kommer til å rullere på den høyre backen sånn at de kan gjøre plass til Benjani i mål sånn at de får inn litt spisskompetanse der også.

 

ser at de to gutta er unge, men begge spilte da og scoret ifjor og vil få spilletid om det blir skader.

Uansett, mener du fortsatt at Man City har 10 spisser som skal rullere på 2 plasser?

 

edit: skjønner at du ikke har argumenter mer. Case closed, du må oppdatere deg bedre.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Nå må du gi deg Manx, eneste diskusjonen Kjakkan24 faktisk har hatt rett i.

 

City har ikke så altfor mange Angrepsspillere disponible til neste sesong. Men å kritisere City's kjøpsfest er på sin plass, å låne ut spillere som Jo/Benjani/Boji er rett og slett tragisk. Itilegg har de 4 spillere som alle er eller kan være i Verdensklasse, fordelt på 2 plasser. Sier seg selv at de burde kjøpt spillere på andre plasser istedenfor ;)

Lenke til kommentar
ser at de to gutta er unge, men begge spilte da og scoret ifjor og vil få spilletid om det blir skader.

Uansett, mener du fortsatt at Man City har 10 spisser som skal rullere på 2 plasser?

 

Jepp var vel ca. 1 times spill for Macheda og litt mer for Welbeck, er jo fast på på laget da. Vi kaller det for 3 spisser pluss talentene.

 

Men hva jeg mener har egentlig ikke så mye å si, siden du gjør det du kan for å vri og vende på ting så det passer deg.

 

Nå er det faktisk sånn at City er i besittelse av alle de spissene som er på bildet over, nå er vel også stort sett alle de spillerne annskaffet siden forrige sesong, så da vil jeg faktisk påstå at det er 9 spisser som slåss om 2 plasser. At City nå skal skal dumpe de 4-5 av de spillerne ut på lån til andre klubber viser bare hvor latterlig den innkjøpspolitikken dems er.

 

At de da står igjen men 4 spillere som kjemper om 2 plasser en helt korrekt, jeg vil jo også hive inn Robinho der, men det vet jeg at du ikke er enig i siden det ikke passer deg.

 

Edit:

 

edit: skjønner at du ikke har argumenter mer. Case closed, du må oppdatere deg bedre.

 

Jeg beklager at jeg tok meg litt frokost og tok en times tid foran tv, jeg burde jo ha skjønt at jeg burde ha ventet på deg. Men nå er det ikke alle som tråler nettet før man svarer på et innlegg for så å legge det fram som sine egne meninger og fakta.

 

PS! Jeg skal på en Metallica konsert i kveld, så du må ikke bli furten hvis jeg ikke skulle svare utover kvelden.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
4 spisser på 2 plasser kalles dobbeldekning. Noe som i å for seg er ganske så snedig.

 

Har altid det på FM :)

4 potensielle Verdensklassespillere på 2 plasser er umulig å holde ut med i lengden, og spesielt når en av dem heter Tevez :)

 

Kjakkan24: Du diskuterer på en direkte kvalm måte.

 

bra sitert! hva er det du prater om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...