Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Han har vel ikke spilt i Benfica, derimot var han en tur innom Besiktas.

 

Det blir vel: Lørenskog, Vålerenga, Rosenborg, Valencia, Roma, Besiktas, Lyon, Villa.

 

Lyon og ja, sier litt om hvor mange klubber han har vært, når man glemmer ut slikt. Den var svak av meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke spillere jeg tenker på som har fått får mye penger? Vi har jo et kjøp av Heargraves som ble fryktelig dyrt, i forhold til hva han har gjort, joda, han har slete med skader, men det visste vi før han kom at han var en som ofte pådro seg skader. Og han ble kjøpt fordi Ferguson ville vise sin trass, og at han var mektig nok til å få den han ville. Også Nani er ett helt forferdelig kjøp.

Lenke til kommentar

Joda, Ferguson er en genial trener, og jeg har stor respekt for mannen som trener kanskje verdens fotballag. Men han har gjort noen bommerter, som er naturlig. Men vi har jo også legendene Djemba Djemba og Kleberson. Og noen keepere som blant annet Howard og Carrol trer også inn i rekken av noen som aldri slo til

Endret av Kjuagutt
Lenke til kommentar
Så Howard sin første sesong var forferdelig da eller?

 

Som jeg sa, og som TomHel også understreker, han slo ikke til. Han klarte aldri det vi hadde håpt, at han ble en stor suksess, han hadde en god sesong, så gikk det rett vest, men han klarte seg bedre i Everton, kanskje for stort press i United?

Lenke til kommentar

Howard var grei i sin sesong, men det holdt ikke for United. Det holder derimot i Everton. Jeg ser hverken på Nani eller Hargreaves som flopper. Nani hadde en god førstesesong, men har fått lite spilletid i år som ifølge Fergie kommer av at Park har hatt en kjempesesong (noe han har). Hargreaves har slitt med skader, men har til gjengjeld vært svært god når han har vært skadefri. Alle managere har en floppliste i likhet med Ferguson, men Mame Biram Diouf vil neppe bli betegnet som en svært stor flopp. 50 millioner er mye i lille Norge, men en helt grei liten sum for United. Vi har jo nærmest solgt reserveslagspillere til lignende priser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...