spicedgold Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Scholes, Giggs, G. Neville, (Solskjær), helt sikker på at det er flere jeg har glemt Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Hanstveit er vell et dårlig eksemplar siden han stakk ? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Scholes, Giggs, Gary Neville, Carragher, Totti. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Bare så det er sagt: Det er mye lettere å være lojal med høytsvevende klubber som kjemper om trofeer vært år. Mao så blir det noe helt annet å være lojal med United, som under enhver sesong kjemper om de store trofeene, enn å være det med en liten klbub (Velger å ikke angi klubb navn her gitt ). Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Hanstveit er vell et dårlig eksemplar siden han stakk ? Både ja og nei, har vært i Brann så og si hele karrieren, og stakk så til utlandet for å få med seg noen år som proff. Brann tilbydde Holmvik (dere vet, den stjernebacken?) det samme i lønn som Hanstveit IKKE fikk, viss eg har skjønt det riktig. Så eg synst han et bra eksempel også. Glemte selfølgelig Carragher. Synst også vi bør nevne John Carew Endret 16. juli 2009 av oasisuk Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Jeg håper for guds skyld at " " betyr at det er en spøk. Carew har jo spilt seniorfotball i syv klubber. Endret 16. juli 2009 av Wisbatov Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Nevner man Carew, kan man også nevne Anelka Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Carew! Hah. Kanskje vi skal nevne Anelka også? edit: Haha, Dalglish! Juks at du var før meg:( Endret 16. juli 2009 av kloffsk Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Hehe, bare en spøk ja Har vel vært innom disse: lørenskog, vålerenga, rosenborg, valencia, benfica, roma, aston villa Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Han har vel ikke spilt i Benfica, derimot var han en tur innom Besiktas. Det blir vel: Lørenskog, Vålerenga, Rosenborg, Valencia, Roma, Besiktas, Lyon, Villa. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Raul, Guti, Casillas. Roar Strand har et år i Molde. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Molde lånte han bare. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg missforstod litt nå, trodde en liten stund at du mente at Roar Strand ikke var lojal fordi han var et år i Molde, hehe. Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Besiktas var det ja, blandet de to litt av en eller annen grunn. Karadas, var det han som var i Benfica da? Mente Karadas hadde vært en tur i en av de to klubbene. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Besiktas var det ja, blandet de to litt av en eller annen grunn. Karadas, var det han som var i Benfica da? Mente Karadas hadde vært en tur i en av de to klubbene. Karadas har vært innom Brann-Rosenborg-Benfica-Portsmouth-Nürnberg-Brann og er nå ryktet til Besiktas blant annet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Slår barca tilbake mot Real? Hmm, kan det være noe hold i dette? Zlatan for 360 mill + Eto'o og Hleb? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Gir den byttehandelen noen mening? Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Haha, Hleb failed ^^ Stakk fra Arsenal for Barcas fordel, så blir han solgt et år etter. Fail guy. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Vet ikke helt om den gir noe mening, men det er jo ikke akkurat en dårlig handel for Inter sin del, 2 gode spillere samt. en pen slump med penger i bytte.. Uansett om de kaprer han så blir den Zlatan så spennende sesong i Spania! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå