Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var vel ganske relevant når han valgte å ordlegge seg slik. "Gjør som Gerrard og skriv kontrakt med moderklubben ut av karrieren.Penger har Terry nok av". Nå var Gerrard relativt nærme å signere for de blå, før han fikk en heftig lønnsøkning selv. Hewitt kan gjerne komme og fortelle oss alle igjen hvordan dette er "feil" ved å sitere fra Gerrard sin egen selvbiografi (Tror dere virkelig han ville valgt å sette seg selv i et dårlig lys?), men sannheten er at Gerrard er ganske interessert i penger selv.

 

Forresten er jeg regnet som en av de useriøse plutselig? Litt morsomt med tanke på at jeg stort sett holder meg saklig og relevant, men greit nok, takk.

Dette er en Grov Bommert mener nå jeg, han ville heller vinne Pokaler.

snipp for BS

 

Ganske friskt å hevde slike ting om Gerrard. Da han vurderte å bytte klubb var det selfølgelig ikke for pengene, det skadet nok ikke at han fikk mer penger for å spille for Chelsea. Men det at det virket enklere å vinne titler sier seg selv at hadde mest å si. Ihvertfall for en slik spiller som Gerrard er. Han er scouser og en av de beste eksemplene på en engelsk kaptein man finner i PL pr dags dato.

 

Gerrard så også at Benitez hadde tingene på stell og da var det ikke vanskelig å signere ny kontrakt. Hadde han ville tjent penger er det jo bare å be agenten ta en telefon til the City of Manchester.

 

Rooney derimot gjorde noe ganske hodeløst mot Everton i forrige sesong. Man kysser ikke symbolet til sin nye klubb når man scorer mot klubben man er fostret opp i. Det sier seg selv. Beckham fikk jo ganske kraftig hets etter Argentina matchene men han reiste seg og håndterte ting på en meget god måte. Det er et sant forbilde, Rooney derimot er en skandale.

Lenke til kommentar
Rooney derimot gjorde noe ganske hodeløst mot Everton i forrige sesong. Man kysser ikke symbolet til sin nye klubb når man scorer mot klubben man er fostret opp i. Det sier seg selv. Beckham fikk jo ganske kraftig hets etter Argentina matchene men han reiste seg og håndterte ting på en meget god måte. Det er et sant forbilde, Rooney derimot er en skandale.

Han har blitt hånet og hetset over flere år. Moren og kona er også blitt hetset av idiotiske Everton-fans. Beckham nektet forresten å feire foran England fansen etter det første målet sitt etter sitt sleivspark. Rooney viste kun hengivenhet for United fansen, for å vise at han ga faen i Evertonfansen.

Lenke til kommentar
Rooney derimot gjorde noe ganske hodeløst mot Everton i forrige sesong. Man kysser ikke symbolet til sin nye klubb når man scorer mot klubben man er fostret opp i. Det sier seg selv. Beckham fikk jo ganske kraftig hets etter Argentina matchene men han reiste seg og håndterte ting på en meget god måte. Det er et sant forbilde, Rooney derimot er en skandale.
For å vise at han ga faen i Evertonfansen.

 

Han er fra Liverpool og født og oppvokst med Everton. Selv om man får litt hets av noen få individer så legger du ikke bare alle følelser for en klubb til side. Hvis ikke man kun tenker penger og trofeer og ikke følelser og tilhørlighet da.

 

Det at flere United fans her inne kan si at Rooney er mer lojal mot seg og sine en Gerrard er for meg ganske utrolig. Forskjell på rykter i media og det man gjør i kjøtt og blod.

Lenke til kommentar
Rooney derimot gjorde noe ganske hodeløst mot Everton i forrige sesong. Man kysser ikke symbolet til sin nye klubb når man scorer mot klubben man er fostret opp i. Det sier seg selv. Beckham fikk jo ganske kraftig hets etter Argentina matchene men han reiste seg og håndterte ting på en meget god måte. Det er et sant forbilde, Rooney derimot er en skandale.
For å vise at han ga faen i Evertonfansen.

 

Han er fra Liverpool og født og oppvokst med Everton. Selv om man får litt hets av noen få individer så legger du ikke bare alle følelser for en klubb til side. Hvis ikke man kun tenker penger og trofeer og ikke følelser og tilhørlighet da.

 

Det at flere United fans her inne kan si at Rooney er mer lojal mot seg og sine en Gerrard er for meg ganske utrolig. Forskjell på rykter i media og det man gjør i kjøtt og blod.

Noen få individer? Hoho. 2x Langsider og en kortside er vel mer korrekt. Når klubben du elsket, manageren m.fl prater drit om deg i ettertid så ser jeg ingen grunn til at Rooney skal vise måtehold. Spar meg for den siste setningen. Alle store spillere vil vinne noe, det var motivasjonene til Gerrard også når han ville skifte klubb.

 

Jeg nevner verken Rooney eller Gerrard når det kommer til lojalitet. Jeg nevner Paul Scholes og Jamie Carragher. Rooney tok overgang for en større fremtid. Gerrard snuste på andre klubber siden Liverpool sto på stede hvil. Helt forståelig.

Lenke til kommentar
snipp
For å vise at han ga faen i Evertonfansen.

 

Han er fra Liverpool og født og oppvokst med Everton. Selv om man får litt hets av noen få individer så legger du ikke bare alle følelser for en klubb til side. Hvis ikke man kun tenker penger og trofeer og ikke følelser og tilhørlighet da.

 

Det at flere United fans her inne kan si at Rooney er mer lojal mot seg og sine en Gerrard er for meg ganske utrolig. Forskjell på rykter i media og det man gjør i kjøtt og blod.

Noen få individer? Hoho. 2x Langsider og en kortside er vel mer korrekt. Når klubben du elsket, manageren m.fl prater drit om deg i ettertid så ser jeg ingen grunn til at Rooney skal vise måtehold.

 

36.000 Everton fan er samstemte, sier ikke det da ifra om at det Rooney gjorde ikke var så akseptert? Tror Everton fansen har bedre greie på dette en deg og meg. Derfor velger jeg å stole på at overgangen ikke var realt gjort av Rooney hvis 2xlangsider + kortside buet på han.

Lenke til kommentar
snipp
For å vise at han ga faen i Evertonfansen.

 

Han er fra Liverpool og født og oppvokst med Everton. Selv om man får litt hets av noen få individer så legger du ikke bare alle følelser for en klubb til side. Hvis ikke man kun tenker penger og trofeer og ikke følelser og tilhørlighet da.

 

Det at flere United fans her inne kan si at Rooney er mer lojal mot seg og sine en Gerrard er for meg ganske utrolig. Forskjell på rykter i media og det man gjør i kjøtt og blod.

Noen få individer? Hoho. 2x Langsider og en kortside er vel mer korrekt. Når klubben du elsket, manageren m.fl prater drit om deg i ettertid så ser jeg ingen grunn til at Rooney skal vise måtehold.

 

36.000 Everton fan er samstemte, sier ikke det da ifra om at det Rooney gjorde ikke var så akseptert? Tror Everton fansen har bedre greie på dette en deg og meg. Derfor velger jeg å stole på at overgangen ikke var realt gjort av Rooney hvis 2xlangsider + kortside buet på han.

Vi snakket om å kysse merket som gest foran publikummet. Nei det sier hvor smålig Everton-fans er. Overgangen var helt grei den. Eneste forskjellen var at Moyes ville beholde Rooney. Å har dermed svertet han i ettertid. Da har Everton fansen tatt snøret å lagt Rooney for hat. Ikke Rooney sin feil. Kanskje ikke det mest lojale, men fansen må se mellom fingrene. Slik vi gjorde med Beckham.

Lenke til kommentar
Jeg nevnte det kort når det var snakk om at Terry burde gjøre som Gerrard. Deretter var det "dere" som valgte å dra diskusjonen over mot Gerrard. Jeg har ingen trang til å sverte Gerrard, men viker ikke unna en diskusjon.

 

Terry burde gjøre som Gerrard når det kom til kontraktsforlengelse ja, ikke som i å forlate klubben som du vrei det over på.

Nei vi er her for diskusjonen sin del, ellers hadde det ikke vert morrsomt :)

 

Hyrlen, det dere diskuterer, jeg gjentar meg selv:

Respektløst å kysse merket på trøya fremfor Everton fansen imo, men det viser jo bare hvilken fyr han er(dog har han kommet seg veldig).

Æreløs for han gikk fra Everton til United? nei, syns ikke det.

Syns som sagt han burde vert så proffesjonell at han hever seg over, han ber ganske enkelt om mer hets. Det er faktisk utrolig barnslig.

 

Nevland med hattrick på 8 minutter, ikke verst.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Lukter litt Ashley Cole av det der vel;) Andre beryktede "ungkarer" eller?

 

Dama til Cashley er jo skamdeilig, ser ingen grunn til at han er innblandet :p Ser for meg at Micah Richards er innblandet av en eller annen grunn...

Been there done that for han. Et par sjekketriks og en vaselininnsmurt mobiltelefon så er Ashley med på det meste.

Lenke til kommentar
Hyrlen, det dere diskuterer, jeg gjentar meg selv:
Respektløst å kysse merket på trøya fremfor Everton fansen imo, men det viser jo bare hvilken fyr han er(dog har han kommet seg veldig).

Æreløs for han gikk fra Everton til United? nei, syns ikke det.

Syns som sagt han burde vert så proffesjonell at han hever seg over, han ber ganske enkelt om mer hets. Det er faktisk utrolig barnslig.

 

Nevland med hattrick på 8 minutter, ikke verst.

Jeg syns ikke det er respektløst med tanke på behandlingen han fikk av Everton-fansen. At han burde hevet seg over det? ja. Men om f.eks Heinze kysser Real Madrid merke foran oss tror ikke jeg at jeg ville sagt noe på det. Rooney gjorde det for to ting, å vise at han er over Everton. Å at United har tatt plassen i hjertet. Dermed betyr ikke Everton-fansen noe lenger. Å det er deres egen feil.

Lenke til kommentar
Rooney betydde sykt mye for Everton, mens Heinze var drit i United. Sammenlikningen raser som et korthus.

Heinze ble stemt frem som årets spiller av fansen. Selvfølgelig er ikke sammenlikningen lik, jeg kunne jo nevnt f.eks Phil Neville. Men heller ikke det blir det samme. Men nå var ikke Heinze hovedpoenget i posten over, men du fokuserer på hva du vil.

Lenke til kommentar

Alltid fint å skape litt diskusjon :)

 

Håper og tror at Terry blir, fotballen trenger noen som kan vise at det faktisk går ann å være lenge i samme klubb (gjerne hele karrieren)

 

- Roar Strand

- Steven Gerrard

- John Terry,

- Paulo Maldini

- Erlend Hanstveit

 

Flere eksempler, som fortjener å komme frem i dagens lys?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...