Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hihi, dobbeltspor FTW. Jeg tenkte mest på hoteller og lignende, trafikknettet er jo sprengt fra før liksom...

Litt kaos kan fort oppstå, men Stavanger er gode til å arrangerer.

 

Kloffsk, jeg mener du kan ikke sammenligne Terry og Gerrard på det personlige plan i en sånn sak. De er 2 forskjellige mennesker med antagelig 2 forskjellige meninger, mulig Terry ringer for å rådføre seg. Det er eneste relasjonen jeg ser ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Rooney er æresløs fordi han gikk til rival av en rival, er ikke det logisk da? :ermm:

 

Har egentlig en følelse av at det kun er Pool-supportere som mener at han er æresløs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Det var vel ganske relevant ... Dog tok Gerrard til fornuft, og det gjoer nok Terry ogsaa, de er vel tross alt ikke like aeresloese som Rooney og Owen.

En. Ikke det at jeg har jaktet de. Nå har jeg til gjengjeld ikke hørt noen andre som har sagt det.

Lenke til kommentar
Men hadde det noe med saken å gjøre? Nei, sjokk at det kom fra Wis.

 

Det var vel ganske relevant når han valgte å ordlegge seg slik. "Gjør som Gerrard og skriv kontrakt med moderklubben ut av karrieren.Penger har Terry nok av". Nå var Gerrard relativt nærme å signere for de blå, før han fikk en heftig lønnsøkning selv. Hewitt kan gjerne komme og fortelle oss alle igjen hvordan dette er "feil" ved å sitere fra Gerrard sin egen selvbiografi (Tror dere virkelig han ville valgt å sette seg selv i et dårlig lys?), men sannheten er at Gerrard er ganske interessert i penger selv.

 

Forresten er jeg regnet som en av de useriøse plutselig? Litt morsomt med tanke på at jeg stort sett holder meg saklig og relevant, men greit nok, takk.

 

Respektløst å kysse merket på trøya fremfor Everton fansen imo, men det viser jo bare hvilken fyr han er(dog har han kommet seg veldig).

Æreløs for han gikk fra Everton til United? nei, syns ikke det.

 

Det viser jo bare hvor lite kjennskap du har til dette. Everton fansen har valgt å hetse han, fordi han gikk fra Everton til United (de fikk da en god pris også). Everton og United er ikke for å være noen spesielle rivaler. Når du blir hetset gang på gang når du ikke har gjort noe galt så er det vel kanskje ikke så rart at du svarer med å kysse United - merket? Nei, sjokk at det kom fra guttorm.

Lenke til kommentar
Men hadde det noe med saken å gjøre? Nei, sjokk at det kom fra Wis.

 

Det var vel ganske relevant når han valgte å ordlegge seg slik. "Gjør som Gerrard og skriv kontrakt med moderklubben ut av karrieren.Penger har Terry nok av". Nå var Gerrard relativt nærme å signere for de blå, før han fikk en heftig lønnsøkning selv. Hewitt kan gjerne komme og fortelle oss alle igjen hvordan dette er "feil" ved å sitere fra Gerrard sin egen selvbiografi (Tror dere virkelig han ville valgt å sette seg selv i et dårlig lys?), men sannheten er at Gerrard er ganske interessert i penger selv.

 

Forresten er jeg regnet som en av de useriøse plutselig? Litt morsomt med tanke på at jeg stort sett holder meg saklig og relevant, men greit nok, takk.

 

Gerrard hadde alikevel fått en langt høyere lønn i Chelsea. Er veldig fint forklart i selvbiografien, regner med du ikke har lest den? Ser ingen grunn til ikke å tro det som står der.

 

Du blir nok ikke regnet som useriøs, men har lagt merke til at du er veldig flink til å provosere folk du er uenig med. ;)

Lenke til kommentar

For å si det sann, er temmelig sikker på at ikke Gerrard heller er så lojal mot Liverpool, at han hadde spillt der om han hadde kjent 1 million i året.

 

Pengene spiller alltid inn for fotballspillere i dag, men når du likevel har til "salt i maten" og vel så det, så ser eg ingen grunn til å forlate klubben "din", hverken for Terry eller Gerrard. Begge lag kjemper også i toppen og er med i CL.

Lenke til kommentar

Det er mange år siden Gerrard vurderte å bytte klubb for å være med å vinne noe som han sa, om det var for penger eller og vinne noe vet ikke jeg. Og han har skrevet kontrakt ut karrieren. Jeg forsvarer ikke Gerrard, har ikke gudestatus på noen måte hos meg.

Still: Det var Terry som var temaet, ikke sant?

 

Dakkar lille Rooney, har han blitt hetset? Det er han jo sikkert alene om som fotballspiller, hetsen avtar sikkert når han holder på slikt. Utrolig proff å heve seg over det.....

Lenke til kommentar
Det var vel ganske relevant når han valgte å ordlegge seg slik. "Gjør som Gerrard og skriv kontrakt med moderklubben ut av karrieren.Penger har Terry nok av". Nå var Gerrard relativt nærme å signere for de blå, før han fikk en heftig lønnsøkning selv. Hewitt kan gjerne komme og fortelle oss alle igjen hvordan dette er "feil" ved å sitere fra Gerrard sin egen selvbiografi (Tror dere virkelig han ville valgt å sette seg selv i et dårlig lys?), men sannheten er at Gerrard er ganske interessert i penger selv.

 

Forresten er jeg regnet som en av de useriøse plutselig? Litt morsomt med tanke på at jeg stort sett holder meg saklig og relevant, men greit nok, takk.

Dette er en Grov Bommert mener nå jeg, han ville heller vinne Pokaler.

Lenke til kommentar
Det var vel ganske relevant når han valgte å ordlegge seg slik. "Gjør som Gerrard og skriv kontrakt med moderklubben ut av karrieren.Penger har Terry nok av". Nå var Gerrard relativt nærme å signere for de blå, før han fikk en heftig lønnsøkning selv. Hewitt kan gjerne komme og fortelle oss alle igjen hvordan dette er "feil" ved å sitere fra Gerrard sin egen selvbiografi (Tror dere virkelig han ville valgt å sette seg selv i et dårlig lys?), men sannheten er at Gerrard er ganske interessert i penger selv.

 

Forresten er jeg regnet som en av de useriøse plutselig? Litt morsomt med tanke på at jeg stort sett holder meg saklig og relevant, men greit nok, takk.

Dette er en Grov Bommert mener nå jeg, han ville heller vinne Pokaler.

 

Grov og grov... Gerrard skrev først under kontrakt fra Liverpool etter at han fikk et nytt kontraktsforslag der lønnen hans gikk betraktelig opp. Så vidt jeg vet så sa vel Hewitt at det ikke gjaldt penger, men at han ikke følte at klubben satte pris på han ifølge selvbiografien. Jeg er fullt klar over at han ville vinne pokaler også, men lønn var nok en stor del av det.

 

Gerrard hadde alikevel fått en langt høyere lønn i Chelsea. Er veldig fint forklart i selvbiografien, regner med du ikke har lest den? Ser ingen grunn til ikke å tro det som står der.

 

Jeg har ikke lest den. Jeg har vel heller ikke trengt det med tanke på at Hewitt skrev et gedigent innlegg med store utdrag fra saken. Jeg mener personlig at det er ganske naivt å ta Gerrard på ordet. Hvorfor skulle han skrive om saken på en måte som fremstilte han negativt?

 

Sparky har vel forresten vært ute på pressekonferanse og sagt at han tror Terry har lyst på nye utfordringer sportslig sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...