Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dessverre, for de har god nok infrastruktur

Synst ikke vi kan skryte av det, trafikknettet i Bergen klarer jo knapt å handtere den trafikken byens egne innbyggere skaper jo. En stadion på "dokken" tror eg også var urealistisk grunnet trafikken.

PS: Bybanen har jo komt til 2016, så det hadde nok hjulpet. Samt at flyplassen er bra

Uansett, trist at EM ikke kommer til Bergen.

Lenke til kommentar
Dessverre, for de har god nok infrastruktur, og overnattingsplasser

Tull. Har du prøvd å få overnatting på hotell i Bergen om sommeren? Det blir jo fullt bare naboen skal arrangere 50 års dag. Så da kan du tenke deg hvordan et EM ville gjort sakene...

Lenke til kommentar

Ser ikke problemstillingen. Det er mer enn nok av hoteller og campinghytter. Det var jo ikke på noen måte det som trakk ned i Bergen. Det sa jo NFF selv også det. Og infrastrukturen var mer enn god nok på alle måter, det eneste var att Bergen aldri gav ett realistisk stadiontilbud. Det var det som ødelagte mulighetene til Bergen.

Lenke til kommentar
Bergen fikk ikke dette fordi de rett å slett aldri gav et realistisk tilbud. Dessverre, for de har god nok infrastruktur, og overnattingsplasser, når det gjelder såkalte Fansones har kanskje Bergen best tillbud. Det gjelder ikke hvilket liv man lager på kampene, men hva man gjør i byen rundt arrangemente, bare se bilder fra gullfesten, da ser dere hvordan man feirer! Og når det gjelder som by, er Bergen kanskje Norges fineste.

Dessverre gav de aldri tillbud om en realistisk arena, dette var utslagsgivende.

Dere hadde jo ikke noe arenavalg. Dere scoret altså nest minst eller minst. Da hjelper det ikke om veiene og hotellene er i orden..

Dessuten var det vel 44år siden dere sist vant, jeg husker en dude som begynte å grine for at Brann vant i 2007. Men som jeg alltid har sakt og sier igjen, det blir vel 44 lange år til neste gang, hehe :p

Enig i at Bergen er en av Norges fineste byer, iallefall finere enn Oslo og Tr.heim. Stavanger vet jeg ikke, har aldri vært der.

Lenke til kommentar
Imo en skam at Lillestrøm fikk det.

I tillegg så jeg søknadsvideoen til Lillestrøm. Skulle trodd det var turistvideo, ikke fotballvideo. Trondheim sin var fantastisk. Rett på sak, kort og presis.

Ta deg en kake a mann. Er ikke noe problem med Lillestrøm hvis de bygger ut stadion. Er jo i flott avstand fra Gardermoen og Oslo. 10 min med tog fra byen er vel ikke akkurat dumt.

Lenke til kommentar
Er ikke noe problem med Lillestrøm hvis de bygger ut stadion. Er jo i flott avstand fra Gardermoen og Oslo. 10 min med tog fra byen er vel ikke akkurat dumt.

Absolutt ikke, men EM er mer enn små avstander og infrastruktur. man kunne jo selvfølgelig plassert alle stadionene rundt omkring på Østlandet/Oslo regionen, men det ville jo blitt forderdelig kjedelig for resten av landet og ikke særlig positivt for turistnæringen.

Selv skjønner jeg ikke hvorfor det ble snakk om å flytte stadionen i det hele tatt. De kunne jo revet den eldste tribunen i Bergen og bygget opp en ny hovedtribune pluss noen provisoriske...

Lenke til kommentar
Imo en skam at Lillestrøm fikk det.

I tillegg så jeg søknadsvideoen til Lillestrøm. Skulle trodd det var turistvideo, ikke fotballvideo. Trondheim sin var fantastisk. Rett på sak, kort og presis.

Ta deg en kake a mann. Er ikke noe problem med Lillestrøm hvis de bygger ut stadion. Er jo i flott avstand fra Gardermoen og Oslo. 10 min med tog fra byen er vel ikke akkurat dumt.

Holdt på å falle av stolen! Et innlegg fra kloffsk jeg verken fant irriterende eller ukorrekt! Helt enig faktisk, selv om jeg ville gått for bolle.

Lenke til kommentar

Sturridge og Vassell ut, Santa og Tevez inn, ser bra ut det. Benjani er ikke med i planen fremover, og det er vel tvilsomt om Evans og Caicedo heller er det. Og med så skadeforfulgte spillere som santa og Bellamy er det jo ikke akkurat flust av spillere. Bojinov har vel også bli linket bort, og jeg tror egentlig ikke han kommer tilbake etter to så alvorlige skader. Jo har gått på lån til Everton igjen. Håper Benjani, Bojinov og Evans forsvinner ut før sesongstart. Og Muligens Caicedo på utlån.

Hadde vært greit viss city ble linket med andre spillere enn allverdens spisser, og nå som det er nevnt, betyr det IKKE at city har lagt inn bud, eller er interessert selv om de blir linket med en spiller. Noe folk glemmer hele tiden og selfølgelig bruker imot city.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Terry vil visstnok prate med City, fatter det ikke. Gjør som Gerrard skriv en kontrakt med moderklubben "ut karrieren". Penger har Terry nok av.

og hvor nære var ikke Gerrard fra å forlate Liverpool? ;)

Here comes Hewitt!

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Dessverre, for de har god nok infrastruktur, og overnattingsplasser

Tull. Har du prøvd å få overnatting på hotell i Bergen om sommeren? Det blir jo fullt bare naboen skal arrangere 50 års dag. Så da kan du tenke deg hvordan et EM ville gjort sakene...

Tror ikke det er noe bedre i Stavanger faktisk.

Lenke til kommentar
Terry vil visstnok prate med City, fatter det ikke. Gjør som Gerrard skriv en kontrakt med moderklubben "ut karrieren". Penger har Terry nok av.

og hvor nære var ikke Gerrard fra å forlate Liverpool? ;)

Here comes Hewitt!

Har ikke sagt i mot det ;)

Endret av oasisuk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...