Kultom Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 Vil bare legge til at ja Stoch har kommet på, dog litt sent, i kamper (var vel en CL kamp og?) og gjort det rimelig greit. Storspilte hvertfall en av kampene han kom inn som inbytter, og er vel en av de spillerne sammen med nevnte Cork og Kakouta som kan ses på som Chelseas "egenproduserte" som muligens har en fremtid i Chelsea, enn om bare som benkslitere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Årets bombe signering Denne så jeg aldri komme! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Han er ingen dårlig stopper. Veldig hode sterk iallefall. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Han er ingen dårlig stopper. Veldig hode sterk iallefall. Han er 27 år, og signerer for en av verdens store klubber... bombe i mine øyne, aldri sett på han som en ledende stopper. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Milan sliter økonomisk og trenger flere nye spillere for å slippe å se ut som et gamlehjem.. Men Milan er iallefall ikke som Inter, de er jo et asylmotak når det gjelder italienske spillere i troppen. 6 av 42 spillere tror jeg er italienske, og 2 av 11 er i startelveren.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Ojda, denne var bare jævlig herlig, mildt sagt. http://aslan.vgb.no/2009/07/07/tidenes-innend%C3%B8rsmal/ Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Flott mål! Måtte jo komme frå ein brasilianer, kven ellers Endret 7. juli 2009 av Mutu Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Falcao er en futsal spiller som leker med alle andre, men jeg mener personlig at han har gjort penere mål før. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Når jeg ser dette savner jeg innendørsbane på Fifa! Det hadde vært morsomt å spille i oppdatert versjon. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2009 Et greit sykt mål. Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Har sagt det hundre ganger, Austin er en stygtspillende spiller, med sans for knottetaklinger (hardspillende er vel og bra, misforstå meg rett). Mens Austin tror at kritikerne hjemme på berget ikke følger med, har han vært på tokt i det store utland: "Austin fikk nemlig direkte rødt kort for en takling på nettopp Borges allerede etter 35 minutter. Selve taklingen var ikke så brutal, men da Austin fulgte opp med å sparke Borges mens han lå nede, var dommeren raskt oppe med det røde kortet. " kilde: nettavisen Ikke overrasket. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg lå Erik Huseklepp sin scoring mot Stabæk ut på Youtube, den hadde kun blitt sett noen par hundre ganger. Så ser jeg på tv2sporten.no at scoringen er ranket som nr 4 beste scoring i Juni på goal.com, der har Goal.com linket til videoen min og plutselig hadde jeg flere 1000 views Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Har sagt det hundre ganger, Austin er en stygtspillende spiller, med sans for knottetaklinger (hardspillende er vel og bra, misforstå meg rett). Mens Austin tror at kritikerne hjemme på berget ikke følger med, har han vært på tokt i det store utland: "Austin fikk nemlig direkte rødt kort for en takling på nettopp Borges allerede etter 35 minutter. Selve taklingen var ikke så brutal, men da Austin fulgte opp med å sparke Borges mens han lå nede, var dommeren raskt oppe med det røde kortet. " kilde: nettavisen Ikke overrasket. Skulle likt å se situasjonen, nettavisens kommentatorer elsker overdrivelser. For å trekke en paralell, litt usikker på hvilken kamp det var, tror det var VIF - AaFK, en spiller kommer for seint inn, sparker etter en motspiller, dommer ser dette, og gir BARE tillsnakk. Fordi Austin får rødt kort for noe som KAN ha vært stygt, og andre ikke får kort i det hele er jeg skeptisk til, han får mye mer enn han fortjener. Men har ikke sett denne situasjonen, men har sett gjennom kortene han får, og 70 - 80 % burde ikke vært kort. Norske dommere har ødelagt for han, med kort for reine taklinger på ball, og filming av motspillere. Det er trist å se hvor lite folk ser når det er en beryktet spiller i forhold til andre. Knottetaklinger får du av samtlige i tippeligaen, men det er bare noen få du får høre om, og de får du høre til gangs. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Nå vet vi jo alle her at din definisjon på ren takling ikke er helt samsvarende med mange andres mening Kjuagutt. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Her er videoen av taklingen. Synes ikkje det der er rødt kort. Han treffer ikkje motspelaren i hodet, men likevel holder han seg til hodet. Det er klart filming. Men frispark er det siden Austin dyttet han. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Joda, har merket det at svært mange på dette forumet er sterkt motstander av fysisk fotball. Og når spillere som Austin går i takling går 90% av norske spillere i bakken fordi de vet at dommere ser ekstra på Austin, og dermed får Austin kortet uten at det er kropskontakt. Takket være Mutu har jeg sett situasjonen, her er slik jeg ser situasjonen: 1: En svak dytt i en spiller i stor fart, frispark er greit nok 2: Spiller tar ballen med hendene før dommer blåser, ett stort problem i fotballen generellt 3: Spiller spenner der ballen er, men der har en spiller kastet seg inn for å ligge å kose med ballen 4: En spiller treffer en annen spiller i skulderen men denne personen holder seg til hodet av en merkelig grunn. Rødt kort? Nei, muligens gult på det meste. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg klarer heller ikke å se at det der er rødt kort. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 Her er videoen av taklingen. Synes ikkje det der er rødt kort. Han treffer ikkje motspelaren i hodet, men likevel holder han seg til hodet. Det er klart filming. Men frispark er det siden Austin dyttet han. Hvertfall lyserødt etter min mening. Og eg tror du hadde holdt deg rundt hodet hadde du blitt sparket i nakken. Filming? hehe... Velvel... Men den er ikke stygg, som at spilleren Austin i den situasjonen er stygg spiller. Han tenker vel heller litt kort, og sparker nå iallfall etter ballen. Bare at motspilleren var mellom foten hans og ballen. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Her er videoen av taklingen. Synes ikkje det der er rødt kort. Han treffer ikkje motspelaren i hodet, men likevel holder han seg til hodet. Det er klart filming. Men frispark er det siden Austin dyttet han. Hvertfall lyserødt etter min mening. Og eg tror du hadde holdt deg rundt hodet hadde du blitt sparket i nakken. Filming? hehe... Velvel... Men den er ikke stygg, som at spilleren Austin i den situasjonen er stygg spiller. Han tenker vel heller litt kort, og sparker nå iallfall etter ballen. Bare at motspilleren var mellom foten hans og ballen. Han holder seg til hodet lenge etter at sparket kom. Det kaller eg filming. Det sparket traff han nesten ikkje, han bommet på både ballen og spelaren. Endret 8. juli 2009 av Mutu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå