Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Own på vei til Man Utd

 

Viss det stemmer trur eg Ferguson gjør eit stort bomkjøp.

Hvordan og hvorfor? Ikke at det var mange penger i dette kjøpet heller.

 

Sjølv om han holder seg skadefri så er han fortsatt ikkje like god som han var for eit par år siden. Viss han kommer til Man Utd så blir det mykje benkeslit, men eg trur ikkje det skjer. Owen er 29 år og Ferguson har sagt at han ikkje vil kjøpe spelarar som er over 26 år.

Du har misforstått noe vesentlig. Ikke bruke mye penger på spillere over 26.

Lenke til kommentar
Ifølge Milannews.it er det bare detaljer igjen før Pirlo blir Chelsea spiller

Håper inderlig ikkje det skjer. Det blir slik som med Deco, total fiasko. Pirlo er gammel og han kommer til å sitte mykje på benken viss han kommer til Chelsea, trur eg.

 

 

 

Own på vei til Man Utd

 

Viss det stemmer trur eg Ferguson gjør eit stort bomkjøp.

Hvordan og hvorfor? Ikke at det var mange penger i dette kjøpet heller.

 

Sjølv om han holder seg skadefri så er han fortsatt ikkje like god som han var for eit par år siden. Viss han kommer til Man Utd så blir det mykje benkeslit, men eg trur ikkje det skjer. Owen er 29 år og Ferguson har sagt at han ikkje vil kjøpe spelarar som er over 26 år.

Du har misforstått noe vesentlig. Ikke bruke mye penger på spillere over 26.

Forstår. Er ei stund siden eg leste det så eg har nok gløymt det. Men eg står fast på at Owen ikkje blir noko stor hit i Man Utd. Har ikkje heilt oversikta over Man Utd stallen, men dei har vel spisser som er mykje betre enn Owen? Så derfor trur eg han blir sittende mesteparten av tida på benken. Men skal ikkje sjå bortifrå at han kanskje scorer eit par mål, men ein stor goalgetter trur eg neppe han blir.

Lenke til kommentar
Ifølge Milannews.it er det bare detaljer igjen før Pirlo blir Chelsea spiller

Etter at Pavel Nedved la opp er Pirlo min favorittspiller hvis vi utelukker Arsenal-spillere. Fantastisk spiller, og jeg er oppriktig redd for en sentral midtbane med Pirlo - Essien - Lampard. Han er riktignok 30 år, og ikke noe kjøp for fremtiden, men hvis han tar PL-nivået, kan han bli ordentlig stor.

Lenke til kommentar
Ifølge Milannews.it er det bare detaljer igjen før Pirlo blir Chelsea spiller

Etter at Pavel Nedved la opp er Pirlo min favorittspiller hvis vi utelukker Arsenal-spillere. Fantastisk spiller, og jeg er oppriktig redd for en sentral midtbane med Pirlo - Essien - Lampard. Han er riktignok 30 år, og ikke noe kjøp for fremtiden, men hvis han tar PL-nivået, kan han bli ordentlig stor.

 

Når var det sist gang Chelsea kjøpe en spiller for fremtiden?

 

De som er unge og blir kjøpt inn, råtner stort sett bort på benken i noen år før de forsvinner igjen.

Lenke til kommentar
Registrerer at City prøvde å kjøpe John Terry for 300 millioner kroner. Hahaha. =)

Tragisk, ja. Terry er ikkje til salgs.

Alle er nok til salgs, men vi snakker GROTESKT mye penger. For det første, han er en av de desidert beste stopperne i verden, og dessuten er han Chelsea-mann på sin hals. City måtte nok tredoble både budet sitt og lønna for at de skulle hatt sjanse i helvete til å få ham.

 

Ifølge Milannews.it er det bare detaljer igjen før Pirlo blir Chelsea spiller

Etter at Pavel Nedved la opp er Pirlo min favorittspiller hvis vi utelukker Arsenal-spillere. Fantastisk spiller, og jeg er oppriktig redd for en sentral midtbane med Pirlo - Essien - Lampard. Han er riktignok 30 år, og ikke noe kjøp for fremtiden, men hvis han tar PL-nivået, kan han bli ordentlig stor.

 

Når var det sist gang Chelsea kjøpe en spiller for fremtiden?

 

De som er unge og blir kjøpt inn, råtner stort sett bort på benken i noen år før de forsvinner igjen.

Sånn som Mikel, mener du?

 

Ifølge Milannews.it er det bare detaljer igjen før Pirlo blir Chelsea spiller

Etter at Pavel Nedved la opp er Pirlo min favorittspiller hvis vi utelukker Arsenal-spillere. Fantastisk spiller, og jeg er oppriktig redd for en sentral midtbane med Pirlo - Essien - Lampard. Han er riktignok 30 år, og ikke noe kjøp for fremtiden, men hvis han tar PL-nivået, kan han bli ordentlig stor.

Vi har Lampard, Essien, Deco, Ballack og Mikel fra før på sentral midtbane. Deco stikker, men vi trenger strengt tatt ikke erstatte ham. Belletti kan også spille defensiv midtbane, men han begynner vel å dra vel mye på åra.

Lenke til kommentar

Uenig med deg, Herr Brun om at me ikkje trenger erstattar for Deco. La oss sei Ancelotti går for ein 4-3-3 formasjon. Der han bruker Lampard, Essien og Ballack. Då er det bare Mikel på benken som kan komme innpå viss det trengst. Etter mi meining er det alt for lite, derfor trenger me ein ny midtbanespelar. Gjerne eit talent slik som Mikel. Belletti er ein brukbar spelar, men han er gammel no. Synes han er ein spelar som passet best for Scolari. Han er vel eigentleg back?

Lenke til kommentar
Når var det sist gang Chelsea kjøpe en spiller for fremtiden?

 

De som er unge og blir kjøpt inn, råtner stort sett bort på benken i noen år før de forsvinner igjen.

Di Santo råtner virkelig bort... samt Sinclair som er tilbake i troppen (fra utlån). Chelsea har også signert Sturridge, som jeg håper får litt spilletid utover i sesongen. Det var de unge tallentene.

 

Av de litt eldre kan Joe Cole og Mikel nevnes - var ikke de en signering for fremtiden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...