Attityd Skrevet 28. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2009 2 - 0 til USA over Brasil etter halvtimen. Dempsey og Donovan. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Men Brasil kom tilbake... Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Og svært trist, burde endt 0-0 og straffekonken burde fortsatt vart! Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Og svært trist, burde endt 0-0 og straffekonken burde fortsatt vart! Seriøst, ikke ett innlegg her på flere dager? Har alle tatt ferie eller? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Det er jo ikkje det store som skjer i fotballverden for tiden. Overgangsmarkedet har så vidt åpnet veit du Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Det er bare Real som gidder å kjøpe også Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Own på vei til Man Utd Viss det stemmer trur eg Ferguson gjør eit stort bomkjøp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Own på vei til Man Utd Viss det stemmer trur eg Ferguson gjør eit stort bomkjøp. Vis vi holder Owen skadefri kan han bli en god og viktig spiller...men vis han fortsetter med skadehelvete, så spøker det mer. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Sjølv om han holder seg skadefri så er han fortsatt ikkje like god som han var for eit par år siden. Viss han kommer til Man Utd så blir det mykje benkeslit, men eg trur ikkje det skjer. Owen er 29 år og Ferguson har sagt at han ikkje vil kjøpe spelarar som er over 26 år. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Registrerer at City prøvde å kjøpe John Terry for 300 millioner kroner. Hahaha. =) Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Owen er 29 år og Ferguson har sagt at han ikkje vil kjøpe spelarar som er over 26 år. På et viss beløp ja! Når man får billig el gratis for en spiller, sier de ikke nei til det. Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Registrerer at City prøvde å kjøpe John Terry for 300 millioner kroner. Hahaha. =) City er til å le av. Owen til United, kansje ikkje så dumt av Fergusen, veldig grei som innhopper vil eg tro. Tror heller ikke Liverpool fansen (meg inkludert) tar det så tungt, de fleste har vel gitt han opp for lengst. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Er vel mer prinsipielt at man ikke ønsker en spiller som nærmest var som en gud for oss til våres argeste konkurrent. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Glad Owen er gratis da. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Owen gjør medical snart virker det som... Han er i Manchester Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Registrerer at City prøvde å kjøpe John Terry for 300 millioner kroner. Hahaha. =) Tragisk, ja. Terry er ikkje til salgs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 City prøvde jo (twice vell og merke) og kjøpe Torres ifjor. Tror de bare kaster penger etter en klubb og håper. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Dei har iallefall pengane til det. No leiter dei etter ein midtstoppar og det ser ut til å bli Everton's Lescott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå