Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva om landets desidert største (og noe suspekte) leder eide et fotballag ...

 

PAVEN? :O

Ja,paven er i italia :) Bra du har geografi kunnskapen med deg ;)

 

Vatikanet er ikke et land, men en fridtstående stat, og du sa land ;)

Ro, Ro til fiskeskjær...

 

Poenget er at korrupsjon nok ikke er over i Italia. Spesielt når Berlusconi sitter der...

Lenke til kommentar
Ja, men norsk fotball, som forøvrig er så dårlig at det til til tider ikke ligner på noe, eller nordmenn som jeg ville fram til, liker bedre Spansk enn Italiensk, forklar det.

Oh, Store Norge?

Italiensk Fotball har blitt forhatt etter et par negative kommentarer fra en forhærlighet Arne Scheie siden 80-tallet ;)

Uansett, du drar synspunkta mine ut fra dets mening. Jeg sa og mente at Engelsk Fotball ikke er så stor som folk antyder. Hvorfor den fortsatt er stor i enkelte land er av Økonomiske grunner, overdimensjonerte sådan.

 

Kloffsk: Don Silvio trekker seg mer og mer fra Milan-Styret, monsteret i Milano heter Adriano Galliani. Uten at jeg skal dra noen altfor store linjer minner han svært mye om Moggi, stort kontakt nettverk (...Dog på langtnær så stort som Moggi), høyt respektert og utseende messig nokså lik (...Ihvertfall velger jeg også å se likheter der :p ). :)

Lenke til kommentar
Hvorfor kaller du Galliani et monster, hva har han gjort i det siste til å fortjene å bli kalt monster?

Sry, mente iforhold til hva Milan kunne vært (For mitt kjære Roma har han bare gjort ting bedre, en klubb mindre å kjempe imot, ihvertfall de foregående åra, utennom i år). Galliani har hentet inn Spillere ene og alene basert på Økominiske grunner, Becks og Ronaldinho er svært gode eksempler. Selv om spesielt Becks har gjort det brukbart i Milan-drakta så kunne det vært så mye bedre, ilikhet med Ronaldinho.

Uansett, Milan er blakke som Agenten til Thiago Heleno sa, og de må satse på Ronaldinho til neste år, og de er avhengig at han presterer :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Hvorfor kaller du Galliani et monster, hva har han gjort i det siste til å fortjene å bli kalt monster?

Sry, mente iforhold til hva Milan kunne vært (For mitt kjære Roma har han bare gjort ting bedre, en klubb mindre å kjempe imot, ihvertfall de foregående åra, utennom i år). Galliani har hentet inn Spillere ene og alene basert på Økominiske grunner, Becks og Ronaldinho er svært gode eksempler. Selv om spesielt Becks har gjort det brukbart i Milan-drakta så kunne det vært så mye bedre, ilikhet med Ronaldinho.

Uansett, Milan er blakke som Agenten til Thiago Heleno sa, og de må satse på Ronaldinho til neste år, og de er avhengig at han presterer :)

 

Milan(Galliani) har masse penger, men Galli har snørt igjen pengesekker for å si det slik. I tillegg til at Milan hadde en stor gjeld. Som de fikk dekket ved salget av Kaka. Men ja, Ledelsen i milan er av og til til å bli oppgitt av. Da snakker jeg om de mange idiotiske spillerkjøpene..

Lenke til kommentar
Milan(Galliani) har masse penger, men Galli har snørt igjen pengesekker for å si det slik. I tillegg til at Milan hadde en stor gjeld. Som de fikk dekket ved salget av Kaka. Men ja, Ledelsen i milan er av og til til å bli oppgitt av. Da snakker jeg om de mange idiotiske spillerkjøpene..

Jeeesuz, Silvio Berlusconi er den som tilfører penger.

Galliani er bare Visepresident i klubben, men har mer enn nok å si om enhver Overgang (Og det er han som ønsker de "Idiotiske Spillerkjøpene").

Milan har fortsatt Gjeld, dette har Galliani selv tidligere sagt, dog er gjelden under kontroll og de kan kjøpe inn en kvalitetsspiller eller to (Blant Annet Dzeko som sikkert kommer) :)

Lenke til kommentar

Har jo vært mange av de, de siste årene.

 

Feks. Kerlon, hvor har det blitt av ham? (og ja, jeg vet at Kerlon har signert for Chievo) Og Lulinha? Lulinha ble jo omtalt som den nye Ronaldinho, han spiller vel fortsatt i Brasil?

Keirisson kan sikkert bli noe stort, men jeg tviler. :)

Endret av Perfecta
Lenke til kommentar

Det er litt morsomt at du skriver at du tviler. Det er nesten som du antyder at brasilianere ikke får til noe utenfor landets grenser, noe vi begge vet er langt fra sannheten.

 

Kerlon er som nevnt i Chievo, men er som kjent skadet. Lulinha er i Brasil, ja, og det er vel ikke så fryktelig rart med tanke på at han er 19. Corinthians er uansett ikke interessert i å selge hvis det ikke kommer et bud på rundt £24M, og dette skremmer vel vekk de fleste for øyeblikket. Keirrison scorer jevnt og trutt i den brasilianske ligaen, og jeg tror han har store muligheter for å lykkes i Barcelona.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...