Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wtf vet du om jeg ikke sett en kamp/vet hva som foregår i den ligaen der?

Fordi du uttaler deg som en hvilken som helst fjortenårig-Nordmanns syn på Italiensk fotball? Merkelig nok har den Italienske gått fremover fra 80-tallet da destruktiviteten lå høyt.

 

Uansett, mye av det jeg sier er biledlig og ikke direkte :)

 

Jeje, skjønner ikke hvorfor jeg ved enhver anledning biter på det evindlige Agnet når enhver Forumtrøffel letter sitt syn på den Italienske Fotballen :dontgetit:

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Håper virkelig folk forstår att jeg ikke er for å ødelegge karrierer. Men jeg vil heller hatt en ærlig hard spiller som kan bli overivrig, enn en pinglete klyse som faller uten grunn.

 

Å falle fordi du kan få frispark istede for å prøve å stå på beina er ufyselig!

Endret av Kjuagutt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

1. Aldri forstått det med plutselige store forbokstaver i ord :p

2. Mulig at du liker best Italiensk fotball, men sannheten er at den hadde vært mye mer populær om den var like underholdene som Engelsk og Spansk.

Lenke til kommentar
Håper virkelig folk forstår att jeg ikke er for å ødelegge karrierer. Men jeg vil heller hatt en ærlig hard spiller som kan bli overivrig, enn en pinglete klyse som faller uten grunn.

 

Å falle fordi du kan få frispark istede for å prøve å stå på beina er ufyselig!

Å takle i knehøyde er verken overivrig eller naturlig, bare så det er klart.

Lenke til kommentar
1. Aldri forstått det med plutselige store forbokstaver i ord :p

2. Mulig at du liker best Italiensk fotball, men sannheten er at den hadde vært mye mer populær om den var like underholdene som Engelsk og Spansk.

Hihi, tydliggjør noen ord vøttø :p

Populæritet her i Norge, Ja, men den Engelske Ligaen er ikke så stor på vår kjære Klode. Sør Amerikanere og spesielt Nord Afrikanerne foretrekker den Italienske mer enn den på Balløya :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg er delvis enig med begge sider, MEN: røff fotball er underholdene, det inkluderer ikke etterslenger, taklinger i knehøyde, taklinger som ikke er i nærheten av ball og lignende. Harde dueller, og skader skjer, men f.eks taklinga av en Brugge-spiller mot Ciljan i CL/UEFA for noen år siden, Roy Keane v Alfie eller lignende er bare utrolig unødvendig. Det er også forskjell på filming og å falle lett. Mange sier at Ronaldo er den som filmer mest i verden, latterlig påstand, filming er å falle når det er ingen eller tilnærmet ingen kontakt, å falle lett er noe helt annet. Går ikke mer inn på akkurat det nå.

 

1. Aldri forstått det med plutselige store forbokstaver i ord :p

2. Mulig at du liker best Italiensk fotball, men sannheten er at den hadde vært mye mer populær om den var like underholdene som Engelsk og Spansk.

Hihi, tydliggjør noen ord vøttø :p

Populæritet her i Norge, Ja, men den Engelske Ligaen er ikke så stor på vår kjære Klode. Sør Amerikanere og spesielt Nord Afrikanerne foretrekker den Italienske mer enn den på Balløya :)

Hvorfor? Fordi de spiller omtrent likt, altså veldig få fysiske dueller. Verken Italia eller Sør-Amerika har vært kjent for fysikk, og man vil vel fremheve det man er god på?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ja, men norsk fotball, som forøvrig er så dårlig at det til til tider ikke ligner på noe, eller nordmenn som jeg ville fram til, liker bedre Spansk enn Italiensk, forklar det.

Lenke til kommentar

DJ_Dark hvorfor være så utrolig Useriøs?

Den italienske ligaen var ikke så veldig "koselig" for et par tiår tilbake. Men nå er det slutt på alt det med korrupsjon osv.

At det er mye spytting kan jeg ikke si er jeg er mye enig i. Jeg har sett på samtlige Ac Milan kamper i år + noen Inter og Juventus kamper og jeg kan ikke si jeg har sett en eneste spytte episode. Jeg har heller ikke sett noen utenom det vanlige stygge taklinger heller.

Og det med at det er 2-3 røde kort per kamp blir bare patetisk å si. Det sier bare noe om hvor lite peiling du har om Italiensk fotball og Serie A.

Endret av Daggis0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...