Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, spanjoler har noen som er verre, deriblant portugisere, makedonere og italienere. Men filming er det verste vi har i fotball, gi meg heller ti knottetaklinger i knehøyde istede for en skuespiller på laget mitt. Spanjoler har blant flere sørlige lag en tendens til å filme en god del, selv om de ikke er verst. Det er trist og ødeleggende for fotballen.

 

Knottetaklinger i knehøyde ødelegger fotballkarrierer, det gjør ikke filming. Gi meg heller ti filmere på laget mitt enn en som truer karrieren til ballartister.

Lenke til kommentar

Helt uenig, heller for mye kontakt enn lite\ingen kontakt. Ja det er trist viss en kar blir fotball invalid og alt det der, men grøss og gru så kjedelig og ekkelt det er å se på voksne karer falle rundt som fluer å leke skuespillere. Slik har fotballen vært, og slik synes jeg fotballen bør forsette å være.

 

Forøvrig moro å se Rekdal ta igjen mot Bakke, tenk viss ikke Bakke hadde blitt holdt igjen, tror fort han kunne lappet til Rekdal, han så skikkelig forbanna ut. Heia Rekdal!

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Heller en Keane enn ti Ronaldo. :)

 

Keane var hard, men som oftest fair. Det er bedre med filming enn taklinger som bevisst er der for å skade andre (noe knehøyde taklinger er). Ronaldo filmet dessuten ikke noe særlig denne sesongen. Han falt lett, jo visst, men det er ikke noe galt i det.

Lenke til kommentar

Det er vel å ta veldige hardt i. Men han er ille, det er han, men værst? Neh, trokke det.

 

Forøvrig synes jeg filming er en naturlig del av spillet, akkurat som knottetaklinger i knehøyde. Man vil ikke se det, men man vil ikke ha en sport uten det(men ikke for mye av det). Min mening ihvertfall.

Lenke til kommentar
Ronaldo er klart den værste i sin klasse, men det som irriterer meg mest er at han scorer på de frisparkene han ikke skulle hatt

What?! Mener du at Ronaldo er den som filmer mest i hele England/Europa?

 

Det er nok ikke langt unna sannheten.

Hadde vi skrudd tiden ett år tilbake, hadde det kanskje vært sannheten.

 

edit:

Nå er det jo i tillegg sånn at når Ronaldo filmer, blusses det mye mer opp i media osv. kontra når en spiller på Ipswich filmer. Så jeg tok vel litt hardt i. :)

Endret av Perfecta
Lenke til kommentar

Når noen her klarer å påstå att det å falle lett er fullt ut forståelig og ingen ting gale i blir jeg skuffet, overspilling og filming er det verst problemet i dagens fotball, eller kanskje usaklig kommentarer fra Rekdal også må inn på denne listen (hadde vært fantastisk med han på sykehus på livstid, hadde no blitt noe sånt visst Bakke fikk gjort seg ferdig med han). Ellers helt enig i at en Keane, Staam, eller Vierra på banen enn noen Ronaldo, Drogba eller Messi.

Lenke til kommentar
Ronaldo er klart den værste i sin klasse, men det som irriterer meg mest er at han scorer på de frisparkene han ikke skulle hatt

What?! Mener du at Ronaldo er den som filmer mest i hele England/Europa?

 

Det er nok ikke langt unna sannheten.

Hadde vi skrudd tiden ett år tilbake, hadde det kanskje vært sannheten.

 

edit:

Nå er det jo i tillegg sånn at når Ronaldo filmer, blusses det mye mer opp i media osv. kontra når en spiller på Ipswich filmer. Så jeg tok vel litt hardt i. :)

Nå er det gigantisk forskjell på hvor mye Ronaldo filmet nå på slutten av sesongen og for ett år siden, så hvis man syns Ronaldo er den verste har man enten sett ekstremt lite fotball eller så er man rett og slett bare litt ABU.

Lenke til kommentar

Hvorfor filming er verre en stygge taklinger? For en stygg takling kommer fordi du tar en takling (som er fult ut lovelig), du blir litt for ivrig eller bommer, og takler stygt. Filming derimot er en totalt unormal bevegelse, hvor du prøver å stille andre i ett dårlig lys, det er svært få som er mann nok til å stå for det i ettertid, og det er dette som gjør filming flaut. Man skal være ivrig, men når man bruker midler som er ment for at andre skal få straffen du fortjener kalles det usportslig og ufyselig!

Lenke til kommentar
Hvorfor filming er verre en stygge taklinger? For en stygg takling kommer fordi du tar en takling (som er fult ut lovelig), du blir litt for ivrig eller bommer, og takler stygt. Filming derimot er en totalt unormal bevegelse, hvor du prøver å stille andre i ett dårlig lys, det er svært få som er mann nok til å stå for det i ettertid, og det er dette som gjør filming flaut. Man skal være ivrig, men når man bruker midler som er ment for at andre skal få straffen du fortjener kalles det usportslig og ufyselig!

Hvis du mener at knetaklinger i knehøyde er "naturlige" bevegelser så er det vel greit :roll:

Lenke til kommentar

Hehe (Kjuagutt), Filming er endel av Fotball Verdenen, det kommer aldri til å gro bort, men heller utvikle seg gradvis i større kontraster. Selv har jeg ikke så mye for eller imot en slik handling, kommer litt an på setnigsen på kampen/hvem det var som gjorde handlingen osv. (Overaskende Eh? :p ).

....Men når du klarer mesterstykket å si at et par Knetaklinger er bedre er du på tynn is, knetaklinger ødelegger ikke bare fotballen, men det dreper ofte spillere (....Mtp Legge opp O.l). Her er holdningen min en helt annen, Om jeg ikke flipper helt ut av en slik takling blir jeg ihvertfall over gjennomsnittet frustrert når jeg ser en slik takling ;)

Lenke til kommentar
Heller en Keane enn ti Ronaldo. :)

Han falt lett, jo visst, men det er ikke noe galt i det.

 

Tuller du? Stå på beina

 

Jeg har til tider skjønt Ronaldo gått når han legger seg etter å ha blitt sparket. Når motspillere insisterer på å sparke deg i hælene så gjør du ikke noe galt i å falle selv om du mest sannsynlig kunne holdt deg på beina hvis du virkelig prøvde, men når det har blitt slik at dommeren ikke blåser hvis du ikke faller i bakken uavhengig om det motstanderen gjør er lovlig eller ikke så er det klart det har blitt sånn. Jeg har flere ganger denne sesongen sett straffe situasjoner der det er ganske klart at spilleren har blitt hindret, men siden han har gjort sitt beste for å holde seg på beina så har ikke dommeren blåst.

 

Forresten Kjuagutt. Hvordan er det i det hele tatt mulig å takle i knehøyde uten å ha intensjon om å ta beinet? Det er ganske enkelt å holde beinet nede, uavhengig av hvor ivrig du er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...