Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kansje det var for å vise at det var fult mulig å lage faenskap uten serlig konsekvens?

Provosere fram bedre sikkert altså.

 

Forventer ikke mer fra folk i Bryne.

 

Utdype? Mye mer jordnære en stavanger folka ivertfall. Men det er muligens for de står med henda i jorden hele dagen :p

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Var en trist kamp å se for de som holder med Spania. Men vil bare si at situasjonen der Villa fikk frispark imot seg for å "dytte" en spiller, og Pique fikk gult kort, er noe av det mest tåpelige jeg har sett noen gang. Det skulle jo vert gult kort til Amerikaneren for filming og enda et gult kort for å filme så tragisk dårlig. Synest Spania var flinke å ikke protestere på klart diskutable dommeravgjørelser.

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Var en trist kamp å se for de som holder med Spania. Men vil bare si at situasjonen der Villa fikk frispark imot seg for å "dytte" en spiller, og Pique fikk gult kort, er noe av det mest tåpelige jeg har sett noen gang. Det skulle jo vert gult kort til Amerikaneren for filming og enda et gult kort for å filme så tragisk dårlig. Synest Spania var flinke å ikke protestere på klart diskutable dommeravgjørelser.

 

Spania flinke å ikke syte, de får vel tilbake med samme mynt. Har sett utrolig mange kamper med Spania hvor jeg har dradd meg håret og irritert meg grønn over skuespillet de varter opp med, da er det kanskje på tide at de ser noen som er like lavmålt og kanskje tenker seg om to ganger neste gang?

 

Så ikke kampen idag, men tviler på spanjolene var totalt uskyldige, det er de sjeldent.

Lenke til kommentar

Joda, spanjoler har noen som er verre, deriblant portugisere, makedonere og italienere. Men filming er det verste vi har i fotball, gi meg heller ti knottetaklinger i knehøyde istede for en skuespiller på laget mitt. Spanjoler har blant flere sørlige lag en tendens til å filme en god del, selv om de ikke er verst. Det er trist og ødeleggende for fotballen.

Lenke til kommentar
Digg med Molde seier i dag :D

 

Men fyyyy for en latterlig kommentator på NRK3, Sør-Afrika - Brasil. :wallbash:

Nesten så jeg switcher til Brann-Ålesund, på NRK1.

 

edit: var visst enda verre der, gjett hvem...

Snakker du om Scheie? Han er herlig, hvert fall når det gjelder hoppsporten. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...