Manx Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Det må du nesten regne med, er vel kanskje noe av det styggeste jeg har sett på draktfronten på fryktelig lenge. Endret 23. juni 2009 av Manx Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Fineste jeg har sett! *ironi* Apropos fine drakter: Steaua Bucaresti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Newcastle. Staying classy: Er det ikke han samme fyren som kalte Ronaldo for stygg? Kan ikke si han var så veldig fin selv. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Deg om det. Han er hot Ronaldo not Lenke til kommentar
GBD Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Likevel ikke fullt så hot som den kjente røveren Trifon Ivanov Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Over fra tull til alvor. På DegRør fant jeg noen videoer helt tilfeldig som var ganske rørende. Samtidig kom jeg overens med noe jeg aldri har tenkt på og lurer litt på. Det her med hjertestans eller annet som utskiller død på banen, som jeg aldri har sett live (heldigvis) så lurer jeg på om det er sånn at kampen spilles om igjen? Kampen avlyses naturligvis (håper jeg?) og om laget leder, må den alikevel spilles om igjen ? Her er forresten videoen av Antonio Puetra (Kan være støtende, mod. anm.) Feller en tåre for hån Endret 23. juni 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Nå er jeg noen ekspert på dette området, men hva som skjer videre tror jeg kan være forskjellig fra tilfelle til tilfelle. Når det gjelder Puetra så klarte han jo å gå av banen ved egen hjelp, og kampen fortsatte så vidt jeg vet (?) og lagkameratene fikk neppe vite hvor alvorlig det hadde gått før etter kampen var slutt... Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Leste at han svelget sin egen tunge og kameratene fikk tatt den opp. Etter dette stoppet vell hjertet hans desverre Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) (Kan være støtende, mod. anm.) Den der er litt ille da. Endret 23. juni 2009 av Alastor Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Han lever fortsatt Alikavel, skummle greier! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Kilde på at han fortsatt lever? Den videoen der er så utrolig ekkel, jeg trodde at han døde der og da. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 What? Er den ekte?! Hva skjedde egenlig? Link til uttalelser og slikt? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Synes egenltig det er litt smakløst å poste youtubevideoer der man prater om "Angel of Death" o.l. - filmene er satt i spoilers, og tenk litt over hva man evt poster og diskuterer Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 http://www.dagbladet.no/2009/06/23/sport/f...otball/6863556/ Hvor dum går det an å bli? Protesterte mot dårlig sikkerhet - kastet røykbomber på banen (Dagbladet.no): Det var i cupkampen mot Viking at B-gjengleder Per Kristian Vold, sammen med flere andre supportere, kastet røykbomber inn på banen. Bombene var en protest mot det supporterklubben mener er elendige sikkerhetstiltak på Bryne Stadion. Nå utestenges supporterlederen i 1 år fra alle arrangement i forbindelse med Bryne Fotballklubb, melder Stavanger Aftenblad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Forventer ikke mer fra folk i Bryne. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Bare så det er sagt, Antonio Puerta er Død. Han døde etter at han fikk nok et Hjerteslag i Garderoben visstnok (...Ihvertfall var dette utslagsgivende for hans død). Når vi er inne på Død og Fotballspillere, så synes jeg Miklos Feher sin Død var den værste, detter momentant ned. Edit: I See Endret 23. juni 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Bare så det er sagt, Antonio Puerta er Død. Det har vel ingen nektet for. Han lever fortsatt kommentaren var vel om personen i den andre videoen. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Viss man skal uttale seg så bastant om en sak, er det jo fint å sette seg inn i den, og ikke bare komme med plattheter som, hvor dum går det an å bli? Det gjelder kommentaren om bryne folk også, hva er vitsen? Nei jeg er ikke fra bryne. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2009 Kan du være litt mer spesifikk Crispin på hva du mener? Evt gi en innføring i hva saken egentlig dreier seg om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå