Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Over fra tull til alvor.

 

På DegRør fant jeg noen videoer helt tilfeldig som var ganske rørende. Samtidig kom jeg overens med noe jeg aldri har tenkt på og lurer litt på. Det her med hjertestans eller annet som utskiller død på banen, som jeg aldri har sett live (heldigvis) så lurer jeg på om det er sånn at kampen spilles om igjen? Kampen avlyses naturligvis (håper jeg?) og om laget leder, må den alikevel spilles om igjen ?

 

Her er forresten videoen av Antonio Puetra (Kan være støtende, mod. anm.)

 

 

 

 

Feller en tåre for hån :cry:

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Nå er jeg noen ekspert på dette området, men hva som skjer videre tror jeg kan være forskjellig fra tilfelle til tilfelle. Når det gjelder Puetra så klarte han jo å gå av banen ved egen hjelp, og kampen fortsatte så vidt jeg vet (?) og lagkameratene fikk neppe vite hvor alvorlig det hadde gått før etter kampen var slutt...

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2009/06/23/sport/f...otball/6863556/

 

Hvor dum går det an å bli?

 

Protesterte mot dårlig sikkerhet - kastet røykbomber på banen

 

(Dagbladet.no): Det var i cupkampen mot Viking at B-gjengleder Per Kristian Vold, sammen med flere andre supportere, kastet røykbomber inn på banen.

 

Bombene var en protest mot det supporterklubben mener er elendige sikkerhetstiltak på Bryne Stadion.

 

Nå utestenges supporterlederen i 1 år fra alle arrangement i forbindelse med Bryne Fotballklubb, melder Stavanger Aftenblad.

Lenke til kommentar

Bare så det er sagt, Antonio Puerta er Død. Han døde etter at han fikk nok et Hjerteslag i Garderoben visstnok (...Ihvertfall var dette utslagsgivende for hans død).

 

Når vi er inne på Død og Fotballspillere, så synes jeg Miklos Feher sin Død var den værste, detter momentant ned.

 

Edit: I See :)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...