Raste Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Det er ikke bare bare å begynne i ny klubb, for mange går karrieren nedover som f.eks med Shevchenko. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Summene rundt Ronaldo er helt forferdelig, ikke en eneste spiller er verd så mye! Noen må sette en stopper for galskapen! Så lenge United får 80 millioner pund, så driter jeg i resten. Real kan gjerne sette klausuler på flere milliarder kr om de så vil. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Summene rundt Ronaldo er helt forferdelig, ikke en eneste spiller er verd så mye! Noen må sette en stopper for galskapen! Så lenge United får 80 millioner pund, så driter jeg i resten. Real kan gjerne sette klausuler på flere milliarder kr om de så vil. Joda, det er alltid positivt med penger til United, men personlig syns jeg dette begynner å gå litt vel langt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Real Madrid kan forsatt selge under klausulsummen, så vidt jeg vet så hadde Ronaldinho en høy klausul sum i Barca, men ble solgt langt under det om jeg ikke husker fiel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 For to år siden var jo 1 mrd en grei klausul, for ingen ville by så mye uansett. Hva skjer om seks år, når kontrakten har et halvt år igjen? Da er Ronaldo verdens 10. dyreste spiller, også går han til United for 1,8 mrd, som er småtteri i forhold til Nani som gikk til Barca for 2,5 At den kommer, for å forhindre arabiske kjøpmenn, og annet pakk, er vel bare forventet. Jeg ser ikke hva RM har gjort galt (den gangen). kjuagutt: Hvordan langt? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Det er vel ganske naturlig at Real Madrid har lyst til å implementere en klausul på denne størrelsen når de nettopp har brutt overgangsrekorden. Araberene i City er jo villig til å prøve seg på hva som helst, og så vidt jeg vet så må man vel ha en slik klausul i Spania. Han kan jo uansett bli solgt langt under denne summen hvis Real Madrid ønsker, men de må akseptere et bud på 1,8 Milliarder med denne klausulen. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Men må ikke ha en slik klausul i kontrakten, men det er veldig vanlig at stjernespillerne i klubbene sine, har slike klausuler. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 men i så tilfelle hvorfor forekommer dette omtrent bare i Spania? Det virker ulogisk å sette et pristak på egne spillere. Messi har vel også en slik klausul? Jeg trodde man måtte ha en slik klausul i Spania, but i stand corrected. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Man må ihvertfall ha en slik klausul på FM når man er spanske lag Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Hehe, joda, forstår både Ronaldo som får helt syke lønninger, og United som får fryktelig mye penger for dette, men personlig er summene nå så høye at jeg mener det på en eller annen måte må bli kontrolert. Men de summene her er bare tall, ikke penger, du må nesten se på det på den måten. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Summene er forferdelig høye, og Ronaldo har ikke verdt så mye som han går for heller når han skriver under. Ingen mann er verdt så mye, men sånn er fotballen nå. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Man må ihvertfall ha en slik klausul på FM når man er spanske lag og etter litt google søking så ser det faktisk ut til at man må ha en slik klausul i Spania. Ihvertfall hevder en god del andre det også. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Jepp, sånn er fotballen blitt. Håper bare man får snudd trenden på en eller annen måte. For slik det er nå, blir det umulig for de klubbene som satser lokalt, og som gjerne ikke har de samme økonomiske mulighetene. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Man må ihvertfall ha en slik klausul på FM når man er spanske lag og etter litt google søking så ser det faktisk ut til at man må ha en slik klausul i Spania. Ihvertfall hevder en god del andre det også. FM har jo realistiske regler så vidt jeg har fått med meg. At de legger inn dette bare på spanske lag har jeg litt vanskelig for å tro egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Barack Obama, verdens redningsmann er definitivt verdt noe mer enn Ronaldo. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Barack Obama, verdens redningsmann er definitivt verdt noe mer enn Ronaldo. Jeg er skeptisk til å bruke over 1 milliard på en mann som ikke vil bidra stort sportslig, men finansielt sett så kan vi nok få solgt nok drakter til å finansiere et kjøp av han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Var det snakk om fotball? Nå var vel heller planen at Rødt skulle hente han til Norge, og vinne valget, for å sette han som statsminister, kulturminister og fotballpresident samtidig. Om det gjalt fotball, så hadde nok talene hans vært mer oppløftende enn hårføneren til SAF. (Det var bare en konspirassjonsteori) Lenke til kommentar
HCG Skrevet 22. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
GBD Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Newcastle. Staying classy: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2009 Tror arbeidsklassen i Newcastle blir henrykt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå