Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Summene rundt Ronaldo er helt forferdelig, ikke en eneste spiller er verd så mye! Noen må sette en stopper for galskapen!

Så lenge United får 80 millioner pund, så driter jeg i resten. Real kan gjerne sette klausuler på flere milliarder kr om de så vil. :D

 

Joda, det er alltid positivt med penger til United, men personlig syns jeg dette begynner å gå litt vel langt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

For to år siden var jo 1 mrd en grei klausul, for ingen ville by så mye uansett. Hva skjer om seks år, når kontrakten har et halvt år igjen? Da er Ronaldo verdens 10. dyreste spiller, også går han til United for 1,8 mrd, som er småtteri i forhold til Nani som gikk til Barca for 2,5 :)

 

At den kommer, for å forhindre arabiske kjøpmenn, og annet pakk, er vel bare forventet. Jeg ser ikke hva RM har gjort galt (den gangen).

 

kjuagutt: Hvordan langt?

Lenke til kommentar

Det er vel ganske naturlig at Real Madrid har lyst til å implementere en klausul på denne størrelsen når de nettopp har brutt overgangsrekorden. Araberene i City er jo villig til å prøve seg på hva som helst, og så vidt jeg vet så man vel ha en slik klausul i Spania. Han kan jo uansett bli solgt langt under denne summen hvis Real Madrid ønsker, men de akseptere et bud på 1,8 Milliarder med denne klausulen.

Lenke til kommentar

Hehe, joda, forstår både Ronaldo som får helt syke lønninger, og United som får fryktelig mye penger for dette, men personlig er summene nå så høye at jeg mener det på en eller annen måte må bli kontrolert. Men de summene her er bare tall, ikke penger, du må nesten se på det på den måten.

Lenke til kommentar
Man må ihvertfall ha en slik klausul på FM når man er spanske lag :p

 

og etter litt google søking så ser det faktisk ut til at man ha en slik klausul i Spania. Ihvertfall hevder en god del andre det også.

FM har jo realistiske regler så vidt jeg har fått med meg. At de legger inn dette bare på spanske lag har jeg litt vanskelig for å tro egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Var det snakk om fotball? Nå var vel heller planen at Rødt skulle hente han til Norge, og vinne valget, for å sette han som statsminister, kulturminister og fotballpresident samtidig. Om det gjalt fotball, så hadde nok talene hans vært mer oppløftende enn hårføneren til SAF. (Det var bare en konspirassjonsteori)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...