SuKa Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Beklager, men ser ikke at jeg sa jeg forventa noe. Les mer enn siste post, så blir siste enklere å forstå. On Topic: Noen som så 92-modellen som fikk spille for Barcelona mot Osasuna i nest siste seriekamp, for så å få direkte rødt i debuten? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Latias kan ikke ha vært gamle gutten når Leeds var et topplag i PL, derfor jeg har litt vanskelig for å tro at han hatet Leeds. Men nå er jeg ikke den typen som går rundt og hater andre fotballlag så kanskje bare jeg som ikke forstår :thumbup: :thumbup: Skulle til å skrive noe lignende(med sterkere ord da) selv, men godt du var meg i forkjøpet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Fordi de var et topplag i PL. Dvs. konkurrent til United blant annet og da må man jo "hate" dem Den historien er mye mye dypere. Google Rosekrigen. Jeg hater forøvrig Bodø Glimt, Liverpool, Leeds, City, Brann, Martin Keown, David Elleray, Paul Ince, Robbie Savage, Gabriel Heinze, John Terry, Michael Brown, Gerrard, Alf Inge Håland for og nevne noe av det jeg hater i sammenheng med fotball. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Lennart Henriquez - Norges fremtidige Messi Nettavisen har gått tom og finner en niåring som dribler alle i sin egen alder til trettenårsalderen, spørs om han er like god å drible alle om 5 år Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Hehe, men gutten hadde nå et imponerende rykk! Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Imponerende spiller, la han få kose seg med ballen i noen år til, og begynn å lær han mer og mer om fotball som lagspill, og visst han ser åpningene, noe som gjerne kommer med tiden, så vil jeg tro han kan bli veldig god. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Så lenge han bor i Norge er ikke håpet stort Lenke til kommentar
HCG Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Lennart Henriquez - Norges fremtidige Messi Nettavisen har gått tom og finner en niåring som dribler alle i sin egen alder til trettenårsalderen, spørs om han er like god å drible alle om 5 år De som har skillz er United-fan. B) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Så det før i dag og min første tanke var få han vekk fra det norske systemet så han ikke blir et evig tallent som aldri slår helt igjennom. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Hva synes dere United supportere om dette? http://norskefans.com/england/artikel.asp?id=33248 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 http://norskefans.com/norge/aafk/artikel.asp?id=33244 Kult! Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Hva synes dere United supportere om dette?http://norskefans.com/england/artikel.asp?id=33248 Det viser oss bare hvilken stor spiller han er, men velger han City nå har han ikke fått med seg mye. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Det viser om litt hvor inkompetent han er, om han i det hele tatt vurderer City og Chelsea. Jeg kommer bare til å le om han velger City. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Han er en fantastisk spiller, at han velger vekk LFC står det respekt av, håper han velger ett godt lag, men ingen av de 4 store, og ikke City. Men blir det City skuffer han. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Er jo seff bare noe piss de sier da kontrakten med LFC gikk i dass ... Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Enig. Unnskyldninger, unnskyldninger, unnskyldninger.. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Jeg har også litt vanskeligheter for å tro på det agentene hans sier.. Endret 21. juni 2009 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Brasil i form. 3-0. Alltid gøy å se gamle bilder fra tidligere mesterskap. Denne gang fra oppgjørene mellom Brasil og Italia. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Er ikke helt sikker på at han ikke blir verende heller jeg. Tevez er klubbløs og hvis tiden går uten at den rette kontrakten kommer, så kan han komme til oss Hva som er riktig eller ikke riktig synes jeg er veldig vanskelig å vite Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2009 Brasil var temmelig gode i dag. I alle fall 1. omgangen som jeg så på. Post 6000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå