Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Sameboe: Jeg tror det ja, fordi Agger er en fantastisk spiller. Ikke mange midtstoppere som er så gode offensivt som det han er. Scorer en del mål også, både langskudd og hodestøt. Han er en ledertype, og jeg tror han blir kaptein etter at Gerrard har lagt opp.

Jeg tviler egentlig på at han blir det, han har aldri imponert meg...Er det noen youngstere i Liverpool jeg har troa på som kaptein er det Lucas Leiva

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva man skal med en offensiv midtstopper?

 

Ikke spill dummere enn du er :p

 

Agger kan ta ballen forbi et ledd, han kan drible, skyte og heade. Seff er det en fordel med en stopper som kan ta ballen fremover, så slipper Alonso å møte hver bidige gang.

 

Sameboe: Aldri imponert deg? Agger er vanvittig god, like god som Vidic, som dere skryter opp i skyene. (Sier ikke noe negativt om han, heller positivt at han er,like god som agger :p)

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar
Hva man skal med en offensiv midtstopper?

 

Ikke spill dummere enn du er :p

 

Agger kan ta ballen forbi et ledd, han kan drible, skyte og heade. Seff er det en fordel med en stopper som kan ta ballen fremover, så slipper Alonso å møte hver bidige gang.

 

Sameboe: Aldri imponert deg? Agger er vanvittig god, like god som Vidic, som dere skryter opp i skyene. (Sier ikke noe negativt om han, heller positivt at han er,like god som agger :p)

Det er en god distanse fra Vidic og en Agger som har slitt litt på benken :p Vidic er på topp fem i midtstoppere i verden for tida så :p

Lenke til kommentar
Sameboe: Aldri imponert deg? Agger er vanvittig god, like god som Vidic, som dere skryter opp i skyene. (Sier ikke noe negativt om han, heller positivt at han er,like god som agger :p)

ahahahhahaha. Seriøst, noen ganger så er det lurt å holde kjeft å la verden tro at du er blåst, enn å åpne den å fjerne all tvil.

Lenke til kommentar
Det er en god distanse fra Vidic og en Agger som har slitt litt på benken :p Vidic er på topp fem i midtstoppere i verden for tida så :p

 

Agger slet benken fordi han slet med formen etter ett år på sidelinjen grunnet brudd i metatarsalen(?). Vi har også en fantastisk stopper i Skrtel, dermed blir det vanslkelig å spille seg inn på laget igjen.

 

Sameboe: Aldri imponert deg? Agger er vanvittig god, like god som Vidic, som dere skryter opp i skyene. (Sier ikke noe negativt om han, heller positivt at han er,like god som agger :p)

ahahahhahaha. Seriøst, noen ganger så er det lurt å holde kjeft å la verden tro at du er blåst, enn å åpne den å fjerne all tvil.

Vær litt seriøs for en gangs skyld da :p

Lenke til kommentar

Han er en som du kan regne vinner alle hodeduellene. MYE sterkere enn Agger er han og. Og per nå har han bedre forståelse for spillet og klarer å løpe fram og takle ballen før spissen en gang får ballen. Sistnevnte er han faktisk bedre på enn kjære Rio og. Helt sykt hvordan han kan se hvor ballen skal hele tiden. Har merket det mye i det siste og mest i fjor. Jeg vet at mange syns det er dumt; men bare se på Balon'Dor kanditatene, Rio er ikke der men Vidic er der og har plassen sin.

Lenke til kommentar
Agger slet benken fordi han slet med formen etter ett år på sidelinjen grunnet brudd i metatarsalen(?). Vi har også en fantastisk stopper i Skrtel, dermed blir det vanslkelig å spille seg inn på laget igjen.

Tolker jeg deg rett hvis du mener at BÅDE Agger og Skrtel er bedre en Vidic?

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Agger slet benken fordi han slet med formen etter ett år på sidelinjen grunnet brudd i metatarsalen(?). Vi har også en fantastisk stopper i Skrtel, dermed blir det vanslkelig å spille seg inn på laget igjen.

Så for å oppsummere litt, mener du at BÅDE Agger og Skrtel er bedre en Vidic?

 

Skrtel er bedre neste år :) Ikke helt på høyde enda, men han har bare spilt for oss i et halvt år.

 

Nå er linken fin :)

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar
Aye, det er nesten ikke viktig en gang. Å si at Agger er bedre enn Vidic er nok; og da mener jeg på en veldig negativ måte og.

Jo, helt enig i det, men hvis han virkelig mente at begge de to er bedre enn Vidic trenger han seriøst hjelp, og det fort :p

 

Nå kan det være jeg misforsto deg, Kjetil, i såfall beklager jeg :)

 

 

Edit: Så svaret ditt.

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Hvor gammel er du Kjetil? :)

 

13.

 

Aye, det er nesten ikke viktig en gang. Å si at Agger er bedre enn Vidic er nok; og da mener jeg på en veldig negativ måte og.

Jo, helt enig i det, men hvis han virkelig mente at begge de to er bedre enn Vidic trenger han seriøst hjelp, og det fort :p

 

Nå kan det være jeg misforsto deg, Kjetil, i såfall beklager jeg :)

 

Svart deg lenger oppe.

Lenke til kommentar
Agger kunne ikke være der pga skaden. Han spilte fantastisk for to år siden, og scoret også et herlig mål mot West-Ham:

Nå argumenterer du jævli dumt, hva faen skal man med en midstopper som kan skyte og drible!? Det er ikke derfor de er kjøpt inn/spiller - de skal forsvare.

 

Selvsagt er det et pluss, men for det første så kan det og vil det forhindre det defensive spillet til det laget han spiller på. For det andre så finnes det x-antall flere postive ting man kan nevne enn en offensiv midtstopper ;)

 

Sry mæn, men du er på tynn tynn is nåh ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...