Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Lurer på en ting:

Hva er det med Giallorossi og tc47?

Dere topper listene over flest poster de siste 24 timene dag etter dag. :p

Hva tror folket må til for at Totenskinka skal få orden på sakene, eller er de på vei ned i divisjonene??

 

De er ikke på vei ned i divisjonene, nei. Syns de har hatt utrolig mye uflaks så langt denne sesongen. Men nå som de har startet så dårlig, så blir det vanskelig å få plass i topp 10 ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oi faen, glemte helt. Skulle nevnt det når det skjedde. Jaja, får vel vente på 5000! ;)

Det skulle ikke ta mange dagene med din postrate. ;)

 

Og Pirlo er da fremdeles verdens beste. Overblikk og pasningsfot av ypperste merke.

I'll rate you :p

 

Pirlo sliter med diverse halvskader fortiden. Og du kan ikke si at Pirlo er i en klasse for seg, spesielt med tanke på at han overhode ikke har hevet Milan laget som sliter mye mer enn Roma-fortiden ;)

Milan har begynt å komme seg etter en dårlig start på sesongen. De sliter egentlig ikke mer enn Roma.

Lenke til kommentar
Latias: Så du tror han overlever så lenge altså ? (Ramos)

Som Gunners patriot er det ikke direkte vondt å se dem slite, men at de rykker ned ville vel kanskje vært voldsomt.

Jeg tror han overlever en stund til fremover, husker dere hvor mye tid, penger og alt shit dem brukte for å få han ditt? Det var ikke bare å ta et fly og en deal med hjem. ;)

 

De ser fremover, de har lyst til å bygge noe fremtidsrettet, Ramos brukte tid i Sevilla også - så hvis tottenham skal bli et topplag som de alltid har drømt om så må du gi han litt tid.

 

Oh, langt innlegg :p

Lenke til kommentar
Latias: Så du tror han overlever så lenge altså ? (Ramos)

Som Gunners patriot er det ikke direkte vondt å se dem slite, men at de rykker ned ville vel kanskje vært voldsomt.

Ja, de sparker ikke han med det første.

De finner sikkert ikke en bedre trener enn Ramos. Selv om de sliter litt, så er det ikke lurt å bytte han ut. Bare vent og se, snart begynner de å vinne kamper igjen. ;)

Lenke til kommentar
En ting Pirja, er det liksom ment at jeg bare poster mye nå fortiden eller at jeg poster om absolutt ingenting? ;)

Du poster med en halv-mening, jeg poster med null-mening ;)

 

Syns egentlig ikke det er så lite mening. Kanskje noen av de som skal svare på diverse spørsmål og kommentarer, men ja, når det er snakk om fotball så er jeg på ganske seriøs nivå syns jeg :p

 

Giallo, derimot :p

Lenke til kommentar
Jaja, men da får vi ta diskusjonen om hvilken fotballspiller som er deiligst. For å få inn de obligatoriske homoerotiske undertonene som vi pleier å diskutere om natta.

Da blir'e mange som får bønern i natt ihvertfall :p

 

Syns egentlig ikke det er så lite mening. Kanskje noen av de som skal svare på diverse spørsmål og kommentarer, men ja, når det er snakk om fotball så er jeg på ganske seriøs nivå syns jeg :p

Don't twist around the truth ;)

Lenke til kommentar
Ser også at Ronaldinho har begynt å score mye for Milan. Betyr det at han er nesten tilbake til den formen når han scorte hele tiden (05 var det) + det syke målet på Bernabeu osv. Fy faen, husker det, til og med Real-supportere klappet for han. Villt.

Not me, jeg satt å pusse My friend Knify da :p

 

Ronaldinho har definitivt kommet seg iforhold til i fjor, men iforhodl til tidligere; Nei. Er usikker på om han kommer tilbake på det nivået.

Han skåret vel 22 mål i forifjor (?), men ble fortsatt kritisert.

 

Uansett, i Italia så har vi et rehabiliteringstiltak for Fylliker, Sampdoria! Cassano er den som er inne der fortiden :p

Lenke til kommentar

Er Xavi med? Og EM teller vel for mye sant? Og han fikk jo turnerings beste spiller pris sant?

 

For meg, personlig er det:

 

1.Cristiano Ronaldo

 

2.Xavi

 

3.Fernando Torres

 

Hvorfor skal Leo Messi være med i år? Han var jo skadet utrolig forrige sesong, og var ikke direkte dødelige heller. Just my two cents :)

 

Ser også at Ronaldinho har begynt å score mye for Milan. Betyr det at han er nesten tilbake til den formen når han scorte hele tiden (05 var det) + det syke målet på Bernabeu osv. Fy faen, husker det, til og med Real-supportere klappet for han. Villt.

Not me, jeg satt å pusse My friend Knify da :p

 

Ronaldinho har definitivt kommet seg iforhold til i fjor, men iforhodl til tidligere; Nei. Er usikker på om han kommer tilbake på det nivået.

Han skåret vel 22 mål i forifjor (?), men ble fortsatt kritisert.

 

Uansett, i Italia så har vi et rehabiliteringstiltak for Fylliker, Sampdoria! Cassano er den som er inne der fortiden :p

 

Haha, ok :p Men nei, ser heller ikke for meg at han kan komme tilbake til den formen han viste for et par - tre år siden.

Lenke til kommentar
Hvem tror dere vinner Gullballen i år?

Jeg tror topp tre blir sånn:

 

1. Cristiano Ronaldo

2. Lionel Messi

3. Fernando Torres

 

Skriv maks en spiller fra hvert lag. Mange gode kandidater, men tror det blir sånn. :)

Totti :innocent:

Neida, tror ikke det blir han (He's to damn good 4 others), jeg har stor tiltror til Madrid sine Nederlendere (hvis dem holder seg skadefrie), altså Robben, Sneji og VDV.

 

Men siden gullballen alltdi går til de som har et kjent navn og forhåpentligvis har en brukbar sesong bak, så tror jeg på Messi i år ;)

Lenke til kommentar

Her er alle:

 

Bare å velge ut tre stykker! :)

 

Adebayor (Togo, Arsenal);

Aguero (Argentina, Atletico Madrid);

Arshavin (Russia, Zenit);

Ballack (Germany, Chelsea);

Benzema (France, Lyon);

Buffon (Italy, Juventus);

Casillas (Spain, Real Madrid);

Cristiano Ronaldo (Portugal, Manchester United);

Drogba (Ivory Coast, Chelsea);

Eto`o (Cameroon, Barcelona);

Fabregas (Spain, Arsenal);

Fernando Torres (Spain, Liverpool);

Gerrard (England, Liverpool);

Ibrahimovic (Sweden, Inter);

Kaka (Brazil, Milan);

Lampard (England, Chelsea);

Messi (Argentina, Barcelona);

Pepe (Portugal, Real Madrid);

Ribery (France, Bayern Munich);

Rooney (England, Manchester United);

Senna (Spain, Villarreal);

Sergio Ramos (Spain, Real Madrid);

Toni (Italy, Bayern Munich);

Van der Sar (Holland, Manchester United);

Van der Vaart (Holland, Hamburg/Real Madrid);

Van Nistelrooy (Holland, Real Madrid);

Vidic (Serbia, Manchester United);

Villa (Spain, Valencia);

Xavi (Spain, Barcelona);

Zhirkov (Russia, Zenit)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...