Liberalistiske Samebror Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Santa Cruz vekk fra Rovers, Tevez inn? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Haha, du kan jo drømme videre Samebror. Stort tap for dere, er du ikke enig? Hvem er det sannsynlig at kommer inn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Daniel Braaten? ;D Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Haha, du kan jo drømme videre Samebror. Stort tap for dere, er du ikke enig? Hvem er det sannsynlig at kommer inn? er ikke så stort tap for oss, han vil ikke spille bra for oss lenger så! vil si at Derbs kan forsvinne til Hellas er større tap, angående erstattere er Alan Smith, Amr Zaki, Mohamed Zidan og Franco Di Santo de største ryktene av spisser på vei inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Leeds? Ikke at det er sannsynlig, men jeg vil ikke se han i leeds av åpenbare grunner. Han kan gjerne gå til Leeds, om de kommer til PL kommer de til å bli grust gang på gang av United uansett. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Leeds? Ikke at det er sannsynlig, men jeg vil ikke se han i leeds av åpenbare grunner. Han kan gjerne gå til Leeds, om de kommer til PL kommer de til å bli grust gang på gang av United uansett. Leeds er hat uansett hvordan divisjon de er i. Jeg gremmes litt over tanken på at Rio har spilt der. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 For ikke nevne Kong Eric... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Driter i om han går til Leeds. Leeds er ikke noe topplag lenger, og jeg har ikke et så stort hat til dem som jeg en gang hadde. Han kan gjerne gå til dem, men jeg ønsker han flopper som faen om han går til City. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hvorfor har folk et så stort hat mot Leeds? Har aldri fulgt så godt med på engelsk fotball. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Fordi de var et topplag i PL. Dvs. konkurrent til United blant annet og da må man jo "hate" dem Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Nå var du da fryktelig overfladisk Bruno Alle topplag er ikke hatobjekter på samme måte som City, Leeds og Liverpool. Er ikke på langt nær samme opplegget med f.eks Arsenal og Chelsea. Endret 20. juni 2009 av Jotun Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Latias kan ikke ha vært gamle gutten når Leeds var et topplag i PL, derfor jeg har litt vanskelig for å tro at han hatet Leeds. Men nå er jeg ikke den typen som går rundt og hater andre fotballlag så kanskje bare jeg som ikke forstår Endret 20. juni 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg tviler på at noen levde da war of the roses foregikk, men hatet er der for det om. Det er noe som går igjennom generasjonen og blir på en måte "tradisjon" i klubbene. Det er bare sånn det er. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Eg tror egentlig ikke eg hater noen. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Rivaliseringen er dyp, men svært få unge norske supportere forstår det ikke. Men det er vel en del av utviklingen? Når man også ser på det som naturlig å gå fra Rosenborg til Brann, og ikke utelukkende å gå fra United til City (muligens med Tevez nå). Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Eg tror egentlig ikke eg hater noen. Ditto! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Eg tror egentlig ikke eg hater noen. Ikke jeg heller, ei heller en fotballklubb. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Rivaliseringen er dyp, men svært få unge norske supportere forstår det ikke. Ok. Eg garanterer at det er en enklere måte å si det på. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hatet som oppstår mellom unge Liverpool og Man Utd fans her i Norge bygger mye mer på drittslenging fra motsatt part enn gamle tradisjoner og rivaliseringer. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hva forventer du? At nordmenn skal huske Liverpool som forstaden til Manchester under den industrielle revolusjon? At de skal ha følelsen av to rivaliserende byer som de overhode ikke har noen tillknyttning til? Joda, jeg missliker Liverpool, men det jeg føler mot Viking, Rosenborg, Vålerengen og Lillestrøm er mye, mye sterkere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå