Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, du kan jo drømme videre Samebror. Stort tap for dere, er du ikke enig? Hvem er det sannsynlig at kommer inn?

er ikke så stort tap for oss, han vil ikke spille bra for oss lenger så!

vil si at Derbs kan forsvinne til Hellas er større tap, angående erstattere er Alan Smith, Amr Zaki, Mohamed Zidan og Franco Di Santo de største ryktene av spisser på vei inn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Leeds?

Ikke at det er sannsynlig, men jeg vil ikke se han i leeds av åpenbare grunner.

Han kan gjerne gå til Leeds, om de kommer til PL kommer de til å bli grust gang på gang av United uansett.

Lenke til kommentar
Leeds?

Ikke at det er sannsynlig, men jeg vil ikke se han i leeds av åpenbare grunner.

Han kan gjerne gå til Leeds, om de kommer til PL kommer de til å bli grust gang på gang av United uansett.

Leeds er hat uansett hvordan divisjon de er i. Jeg gremmes litt over tanken på at Rio har spilt der.

Lenke til kommentar

Latias kan ikke ha vært gamle gutten når Leeds var et topplag i PL, derfor jeg har litt vanskelig for å tro at han hatet Leeds. Men nå er jeg ikke den typen som går rundt og hater andre fotballlag så kanskje bare jeg som ikke forstår :)

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Hva forventer du? At nordmenn skal huske Liverpool som forstaden til Manchester under den industrielle revolusjon? At de skal ha følelsen av to rivaliserende byer som de overhode ikke har noen tillknyttning til?

 

Joda, jeg missliker Liverpool, men det jeg føler mot Viking, Rosenborg, Vålerengen og Lillestrøm er mye, mye sterkere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...