Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Se hvor mye han har gjort for klubben da. Uten han hadde vi aldri vunnet serien fire ganger på rad, eller vunnet CL. That's a fact!

 

Vi har aldri vunnet serien fire år på rad. Fact! :p

 

Jeg feller ingen tårer over at Ronaldo forlater klubben. Jeg skulle gjerne beholdt han, men når han ikke vil spille for oss kan han like gjerne dra.

Endret av Tobbe777
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
De fleste av mine kompisere som er Man Utd-supportere er glade for salget. Hvem vil ha en sytepave, som i tillegg vil vekk, i klubben sin?

Når den sytepaven er verdens beste spiller, så er det kanskje ikke så mange som vil ha han vekk likevel...

MagnusW, er ikke så mange start 9-ere ute og går.

 

Latias, fordi man er verdens beste spiller, så betyr ikke det at man kan gjøre som man vil, og sette seg selv over klubben gang på gang.

Se hvor mye han har gjort for klubben da. Uten han hadde vi aldri vunnet serien fire ganger på rad, eller vunnet CL. That's a fact! Dere må ikke bare konsentrere dere om det negative, for han har gjort veldig mye positivt også.

Hvorfor kunne han ikke bare oppført seg som Rooney eller Giggs, så hadde han vært legende for lenge siden? Jeg tar en andreplass i år, sånn at vi får litt tid til å stable beina, og finne en ny mann til å erobre verden.
Lenke til kommentar
De fleste av mine kompisere som er Man Utd-supportere er glade for salget. Hvem vil ha en sytepave, som i tillegg vil vekk, i klubben sin?

Når den sytepaven er verdens beste spiller, så er det kanskje ikke så mange som vil ha han vekk likevel...

MagnusW, er ikke så mange start 9-ere ute og går.

 

Latias, fordi man er verdens beste spiller, så betyr ikke det at man kan gjøre som man vil, og sette seg selv over klubben gang på gang.

Se hvor mye han har gjort for klubben da. Uten han hadde vi aldri vunnet serien fire ganger på rad, eller vunnet CL. That's a fact! Dere må ikke bare konsentrere dere om det negative, for han har gjort veldig mye positivt også.

Hvorfor kunne han ikke bare oppført seg som Rooney eller Giggs, så hadde han vært legende for lenge siden? Jeg tar en andreplass i år, sånn at vi får litt tid til å stable beina, og finne en ny mann til å erobre verden.

Hvorfor han ikke kunne gjøre det? Det vet ikke jeg, for jeg vet ikke hvordan han tenker eller føler, og jeg kan heller ikke kontrollere avgjørelsene hans. Uansett, det blir litt vanskelig å forvente at alle spillere skal oppføre seg som Rooney og Giggs.

Jeg hadde ikke tatt en andreplass. Bedre å spille med en idiot som scorer over 30 mål per sesong (og ha store sjanser til å vinne turneringer), enn å spille uten idioten (og dermed svekke sjansene sine i samtlige turneringer). Hadde valget stått mellom gull med Ronaldo eller sølv uten Ronaldo, hadde jeg helt klart valgt gullet.

Lenke til kommentar
De fleste av mine kompisere som er Man Utd-supportere er glade for salget. Hvem vil ha en sytepave, som i tillegg vil vekk, i klubben sin?

Når den sytepaven er verdens beste spiller, så er det kanskje ikke så mange som vil ha han vekk likevel...

MagnusW, er ikke så mange start 9-ere ute og går.

 

Latias, fordi man er verdens beste spiller, så betyr ikke det at man kan gjøre som man vil, og sette seg selv over klubben gang på gang.

Se hvor mye han har gjort for klubben da. Uten han hadde vi aldri vunnet serien fire ganger på rad, eller vunnet CL. That's a fact! Dere må ikke bare konsentrere dere om det negative, for han har gjort veldig mye positivt også.

Hvorfor kunne han ikke bare oppført seg som Rooney eller Giggs, så hadde han vært legende for lenge siden? Jeg tar en andreplass i år, sånn at vi får litt tid til å stable beina, og finne en ny mann til å erobre verden.

Hvorfor han ikke kunne gjøre det? Det vet ikke jeg, for jeg vet ikke hvordan han tenker eller føler, og jeg kan heller ikke kontrollere avgjørelsene hans. Uansett, det blir litt vanskelig å forvente at alle spillere skal oppføre seg som Rooney og Giggs.

Jeg hadde ikke tatt en andreplass. Bedre å spille med en idiot som scorer over 30 mål per sesong (og ha store sjanser til å vinne turneringer), enn å spille uten idioten (og dermed svekke sjansene sine i samtlige turneringer). Hadde valget stått mellom gull med Ronaldo eller sølv uten Ronaldo, hadde jeg helt klart valgt gullet.

 

Er virkelig resultat alt du tenker på? Tenk også på medspillerne, du vet du har en skikkelig klyse, ja han er god, men han skaper missnøye i laget. Han har offentlig sagt han heller vil spille for en annen klubb, og du som selv elsker klubben du spiller i, og gir alt i motsetning til denne spilleren, må bli benket.

 

Nei, det er viktig med spillere som gir alt, og som setter klubben fremfor seg selv, derfor er det positivt når spillere som Ronaldo forsvinner.

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at han skapte noen som helst form for uro i laget. Det vil kanskje overraske deg, men jeg er ganske sikker på at det er flere spillere i stallen vår som kan tenke seg til Spania eller Italia med tiden. Jeg har forresten ingenting imot at Ronaldo forsvinner. Jeg håper vi henter inn et talent på kanten. Douglas Costa har vi vært linket til og virker meget spennende. Det finnes mange spennende kantspillere rundt om i verden uansett så det blir morsomt å se hva vi ender opp med. Levan Kenia i Schalke hadde vært gøy selv om han primært spiller i den offensive midtbanerollen, eller Marko Marin, men det er heldigvis vår flotte manager som bestemmer, og forhåpentligvis får vi inn et lovende prospekt.

Lenke til kommentar

Mulig det er spillere som vil vekk i United, men det er viktig at de tar dette opp med trener eller manager, diskuterer dette, og ser etter en mulig utvei. Ronaldo har gjort feil i å gå så mye til media med dette. Vet ikke hvordan uniteds spillere har følt det, men personlig hadde jeg syntes dette var svært plagsomt.

Lenke til kommentar
Nettopp, det plager deg ikke. Men tror ikke du jubler slik vennene til MagnusW gjør. Var jo til innlegget hans jeg først reagerte. Plager meg heller ikke så mye, men jeg sitter ikke og gleder meg over salget.

Jeg jublet. Endelig er vi klare til å fortsette videre uten en Ronaldo som var på vei nedover uansett. Skal ikke mye motgang til før fyren begynner å sutre og skape kvalme. Nå er det bare å håpe på at vi henter inn rett spiller så er dette det beste som kunne hendt oss. Jeg var egentlig drittlei hele fyren. Dessuten er jeg vannvittig glad over at han blir solgt mens Ferguson er manager. Er det en som vet hva som er det beste for laget og hvem som kan erstatte ham, er det Fergie.

Lenke til kommentar
Nettopp, det plager deg ikke. Men tror ikke du jubler slik vennene til MagnusW gjør. Var jo til innlegget hans jeg først reagerte. Plager meg heller ikke så mye, men jeg sitter ikke og gleder meg over salget.

 

Vel jeg heller nå litt mot at det gleder meg også, var vel faktisk en liten woho som kom også hvis jeg ikke husker feil.

 

Jeg har fått såpass mye avsmak på Ronaldo det sist året at det var faktisk godt å se han dra. Nå måler jeg alle spillere opp mot det jeg setter som standar når det kommer til hvordan fotballspillere skal oppføre seg og i den haugen så er det snakk om en 2, 3-4 spillere som er alle måles opp i mot og det er først og fremst Giggs, Scholes, Neville og Solskjær som det gjelder. Hvis spillere som Fletcher og O'Shea er i klubben om 5-6 år så vil nok de også kunne hives inn i den gjengen der...

 

Ronaldo er så langt unna som det går ann å komme.

Lenke til kommentar
Nettopp, det plager deg ikke. Men tror ikke du jubler slik vennene til MagnusW gjør. Var jo til innlegget hans jeg først reagerte. Plager meg heller ikke så mye, men jeg sitter ikke og gleder meg over salget.

Jeg jublet. Endelig er vi klare til å fortsette videre uten en Ronaldo som var på vei nedover uansett. Skal ikke mye motgang til før fyren begynner å sutre og skape kvalme. Nå er det bare å håpe på at vi henter inn rett spiller så er dette det beste som kunne hendt oss. Jeg var egentlig drittlei hele fyren. Dessuten er jeg vannvittig glad over at han blir solgt mens Ferguson er manager. Er det en som vet hva som er det beste for laget og hvem som kan erstatte ham, er det Fergie.

Så klart han var på vei nedover. Kan du egentlig forvente at han skal være bedre enn 07/08-sesongen? :roll:

Lenke til kommentar

Da er det bekreftet, Tevez er ferdig i United :(

 

Jeg vil tørre å påstå han er en større spiller blant supporterene, i hvertfall i England, enn hva Ronaldo var. Han var en god spiller, som alltid gav alt, og uten for mye syting når han ble plassert på benken.

 

Ønsker han lykke til videre, nå som han har sagt det ikke blir LFC, og håper inderlig ikke det blir City!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...