Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pris: 800 000 000!

De kunne heller ha kjøpt Ronaldo da...

Du har virkelig ikke tenkt på lønn, og hvor de ligger i divisjonene og rykte i verden x)

Lønn er ikke noe problem. Siden dere har så mye penger, så kan dere nok punge opp noen millioner i uka. Kan jo kjøpe han for 750 millioner, slik at dere kan bruke resten av 50 millionene på lønn for et helt år. Dere hadde uansett fått masse penger for draktsalget over hele Norge.

Divisjon gjør heller ikke noe. Etter en sesong med Ronaldo, så er dere i TL! Ny stadion kan dere bygge senere, etter at dere får penger fra draktsalget og opprykk, samt. sponsorer. Ikke noe problem! :D

Lenke til kommentar
Pris: 800 000 000!

De kunne heller ha kjøpt Ronaldo da...

Du har virkelig ikke tenkt på lønn, og hvor de ligger i divisjonene og rykte i verden x)

Lønn er ikke noe problem. Siden dere har så mye penger, så kan dere nok punge opp noen millioner i uka. Kan jo kjøpe han for 750 millioner, slik at dere kan bruke resten av 50 millionene på lønn for et helt år. Dere hadde uansett fått masse penger for draktsalget over hele Norge.

Divisjon gjør heller ikke noe. Etter en sesong med Ronaldo, så er dere i TL! Ny stadion kan dere bygge senere, etter at dere får penger fra draktsalget og opprykk, samt. sponsorer. Ikke noe problem! :D

Herlig teori, men du glemte en ting:

Hvorfor skulle Ronaldo gå til den nest beste ligaen i Norge, når han kan spille fast i Champions League eller Premier Leaue/La Liga?

PS: Hva synes du som Man U supporter om salget av Ronaldo?

Lenke til kommentar

Er selv United supporter. Hadde troen lenge, fordi han hele tiden utviklet seg mer til en lagspiller, og mindre skuespill. Men når han begynte med uttalelser om at han ville til Real, og at han var lei av å spille i United (indirekte i hvertfall) mast jeg all sansen for han.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
De fleste av mine kompisere som er Man Utd-supportere er glade for salget. Hvem vil ha en sytepave, som i tillegg vil vekk, i klubben sin?

Når den sytepaven er verdens beste spiller, så er det kanskje ikke så mange som vil ha han vekk likevel...

MagnusW, er ikke så mange start 9-ere ute og går.

Latias, fordi man er verdens beste spiller, så betyr ikke det at man kan gjøre som man vil, og sette seg selv over klubben gang på gang.

Lenke til kommentar
De fleste av mine kompisere som er Man Utd-supportere er glade for salget. Hvem vil ha en sytepave, som i tillegg vil vekk, i klubben sin?

Når den sytepaven er verdens beste spiller, så er det kanskje ikke så mange som vil ha han vekk likevel...

Er nok mange som gjør det, jeg er en av dem...

Lenke til kommentar

MagnusW, er ikke så mange start 9-ere ute og går.

Latias, fordi man er verdens beste spiller, så betyr ikke det at man kan gjøre som man vil, og sette seg selv over klubben gang på gang.

Se hvor mye han har gjort for klubben da. Uten han hadde vi aldri vunnet serien fire ganger på rad, eller vunnet CL. That's a fact! Dere må ikke bare konsentrere dere om det negative, for han har gjort veldig mye positivt også.

Lenke til kommentar

Er greit nok det, men hos meg så er det de siste 15-20 prosentene som faktisk teller mest når jeg gjør meg opp en mening om spillere. Greit at han er en av verdens beste spillere, men med de holdningene han til tider har vist før og veldig mye sist sesong så har plager det meg ikke at han blir borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...