Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blåser. Jeg trekker pusten. Mens jeg trekker pusten blåser du. Stadion har en kapasitet på ca. 50 000. Derfor høres det ut som om det er konstant. Eller, det blir jo da konstant. Og ja, det er helt jævlig.

 

På SVT i dag sto det en banner: "Vad tycker du om tutorna?" Og så en link til debatt på nettet. Tipper det er flere som er irritert.

Lenke til kommentar

Cissokho består ikke AC Milans legesjekk

 

Hvordan går det egentlig an for en fotballspiller å ikke bestå legesjekken? :p Og her virker det som om det var tennene det var noe "galt" med. HAdde han for mange hull, eller hva tror dere det kan være?

 

Hvis et lag er interessert i en god fotballspiller, i dette tilfellet at Milan vil ha Cissokho, så hva har det å si at tennene hans er dårlig?

 

 

EDIT: Og når det gjelder fløytene, så er de sinnsykt irriterende, ja. :p

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Hva faen er denne klagingen om at tilskuerne faktisk lager lyd på en stadion? Jeg hører jo 17.mai-fløytene som resten av dere, men det ødelegger ikke kampen på noen som helst måte for min del. Kanskje det bare er en tilvenningssak, kanskje dere kommer til å plages av det under VM. Men det kommer sannsynligvis til å være slik i VM også, og jeg tviler på at noen av dere kommer til å sitte uten noen som helst form for lyd. Så lenge jeg kan se kampen og høre kommentatoren så kan de spille en remix av "Fairytale" på loop for min del. Det er tidenes første VM i Afrika. Det kommer til å være lyd, og det kommer til å være annerledes enn det vi er vant med.

Lenke til kommentar
Ruud Van Nistelrooy feilet også sin legesjekk før overgangen til United, 1 måned etterpå ble han langtidskadet av samme skade som var påvist på legesjekken. Var vel et korsbånd, noe i kneet hvertfall. United berget mange millioner da.

Det forstår jeg, når legesjekken gjelder undersøking av knær, lår, hjerte og andre vitale kroppsdeler for en fotballspiller (og vanlig mennesker, for den saks skyld), men når det kommer til tenner. Den ser jeg ikke helt.

Lenke til kommentar

Det høres på TV'en ut som om det er en million fluer rundt hver eneste mikrofon. Det er greit nok at Sør - afrikanerene er glade folk som danser og synger, men de kan da legge igjen de forbanna hornene. Det er irriterende, og jeg hørte vel en tid før Confederations cup snakk om at de kan skulle bli forbydd under VM. Hvis det er tilfelle blir jeg ufattelig glad.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som er irriterende med de fløytene, synes det bare lager litt liv og røre, og det er første VM i afrika, har jo alltid følgt med på afrika cup så dette er jeg egentlig vant til, men for de som ikke liker det, kommer nok til å bli et hakk verre under VM2010 ;) spess når afrikanske lag spiller,.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva som er irriterende med de fløytene, synes det bare lager litt liv og røre, og det er første VM i afrika, har jo alltid følgt med på afrika cup så dette er jeg egentlig vant til, men for de som ikke liker det, kommer nok til å bli et hakk verre under VM2010 ;) spess når afrikanske lag spiller,.

Det er ikke på langtnær så irriterende i Afrika-mesterskapet. Itilegg til det regner jeg med at lydsystemet til Confederation cup overgår Afrika-mesterskapet :)

Men vi snakker om en Lyd, og en litt uholdbar lyd ødelegger ingen kamp, uansett.

 

Forby Trommer? Haha, sier nå jeg, hva blir det neste? Ikke Lov å prate?

Trommer er endel av kulturen i de fleste Land, tom de fleste Europeiske landa.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...