Attityd Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Nord-Korea klar for VM 2010 Bare jeg som håper på USA - Nord-Korea ? Nord Korea - Saudi Arabia må ha vært en av tidenes kjedeligste fotballkamper. Begge spiller for å sikre uavgjort. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Noe sier meg at det ikke var fotball som ble spilt i den kampen... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Nå fikk eg med meg disse fløytene dere snakket om her for noen dager siden. Var jo helt grusomt å se kamp. Blir det slik under VM blir det uten lyd for min del. Orket ikke mer enn 10 minutter av Usa-Brasil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Man får jo vondt hodet av de. Hva faen er vitsen med å ødelegge opplevelsen min med å blåse i horn konstant? Lenke til kommentar
JRL Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 ja det er helt jævelig. håper det forsvinner mer når det er vm å det blir mange andre suportere på tribunen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Men i svarte. Det er jo ikke opphold. Det må jo være noenslags maskiner eller noe. Folk må jo trekke pusten innimellom. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg blåser. Jeg trekker pusten. Mens jeg trekker pusten blåser du. Stadion har en kapasitet på ca. 50 000. Derfor høres det ut som om det er konstant. Eller, det blir jo da konstant. Og ja, det er helt jævlig. På SVT i dag sto det en banner: "Vad tycker du om tutorna?" Og så en link til debatt på nettet. Tipper det er flere som er irritert. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Så du mener at det sitter 50000 og konstant blåser i de fløytene. Vetta hoen eg, men hørtes mer "organisert" ut spør du meg. Høres sikkert knall ut på stadion, men på tv blir det syyyykt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Så du mener at det sitter 50000 og konstant blåser i de fløytene. Nei, hvis du leste innlegget mitt mener jeg ikke det. La oss si at det alltid er minst 20 000 som blåser. De bytter jo mest sannsynlig, ikke organisert da, men det høres jo bare konstant ut. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Cissokho består ikke AC Milans legesjekk Hvordan går det egentlig an for en fotballspiller å ikke bestå legesjekken? Og her virker det som om det var tennene det var noe "galt" med. HAdde han for mange hull, eller hva tror dere det kan være? Hvis et lag er interessert i en god fotballspiller, i dette tilfellet at Milan vil ha Cissokho, så hva har det å si at tennene hans er dårlig? EDIT: Og når det gjelder fløytene, så er de sinnsykt irriterende, ja. Endret 18. juni 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ruud Van Nistelrooy feilet også sin legesjekk før overgangen til United, 1 måned etterpå ble han langtidskadet av samme skade som var påvist på legesjekken. Var vel et korsbånd, noe i kneet hvertfall. United berget mange millioner da. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva faen er denne klagingen om at tilskuerne faktisk lager lyd på en stadion? Jeg hører jo 17.mai-fløytene som resten av dere, men det ødelegger ikke kampen på noen som helst måte for min del. Kanskje det bare er en tilvenningssak, kanskje dere kommer til å plages av det under VM. Men det kommer sannsynligvis til å være slik i VM også, og jeg tviler på at noen av dere kommer til å sitte uten noen som helst form for lyd. Så lenge jeg kan se kampen og høre kommentatoren så kan de spille en remix av "Fairytale" på loop for min del. Det er tidenes første VM i Afrika. Det kommer til å være lyd, og det kommer til å være annerledes enn det vi er vant med. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ruud Van Nistelrooy feilet også sin legesjekk før overgangen til United, 1 måned etterpå ble han langtidskadet av samme skade som var påvist på legesjekken. Var vel et korsbånd, noe i kneet hvertfall. United berget mange millioner da. Det forstår jeg, når legesjekken gjelder undersøking av knær, lår, hjerte og andre vitale kroppsdeler for en fotballspiller (og vanlig mennesker, for den saks skyld), men når det kommer til tenner. Den ser jeg ikke helt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det høres på TV'en ut som om det er en million fluer rundt hver eneste mikrofon. Det er greit nok at Sør - afrikanerene er glade folk som danser og synger, men de kan da legge igjen de forbanna hornene. Det er irriterende, og jeg hørte vel en tid før Confederations cup snakk om at de kan skulle bli forbydd under VM. Hvis det er tilfelle blir jeg ufattelig glad. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Disse "fluene" er helt forferdelig ja, men nordmenn som har med sauebjeller på kamper er i grunn ikke stort bedre selv. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Skjønner ikke hva som er irriterende med de fløytene, synes det bare lager litt liv og røre, og det er første VM i afrika, har jo alltid følgt med på afrika cup så dette er jeg egentlig vant til, men for de som ikke liker det, kommer nok til å bli et hakk verre under VM2010 spess når afrikanske lag spiller,. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Fløyter, trommer og andre instrument burde vært forbudt på tribuner. Utroldig irriterende, og fløyter kan ha direkte innvirkning på spillet. Visst publikum ikke klarer å lage liv på andre måter, kan det like greit være stille! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Fløyter er en ting, men trommer? Trommer må da kunne brukes på tribunen i og med at mangen klubber har gamle tradisjoner med dette. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 I Afrika er det en tradisjon å lage lyd på mange måter, også med hjelp av fløyter. Trommer er like irriterende spørr du meg. Og skal noe bli forbudt bør egenltig alt bli forbudt. Likestilling, også blant instrumenter. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Skjønner ikke hva som er irriterende med de fløytene, synes det bare lager litt liv og røre, og det er første VM i afrika, har jo alltid følgt med på afrika cup så dette er jeg egentlig vant til, men for de som ikke liker det, kommer nok til å bli et hakk verre under VM2010 spess når afrikanske lag spiller,. Det er ikke på langtnær så irriterende i Afrika-mesterskapet. Itilegg til det regner jeg med at lydsystemet til Confederation cup overgår Afrika-mesterskapet Men vi snakker om en Lyd, og en litt uholdbar lyd ødelegger ingen kamp, uansett. Forby Trommer? Haha, sier nå jeg, hva blir det neste? Ikke Lov å prate? Trommer er endel av kulturen i de fleste Land, tom de fleste Europeiske landa. Endret 19. juni 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå