Kjuagutt Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Sikker på at det ikke er kommt fra en norsk kommentator? Har selv også hørt at det var Arne Scheie, og mener også å ha sett det på Golden goal hvor de viste klippet hvor Arne Scheie (muligens en annen nordmann) sier dette. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Hørte rykter om at Synnøve Svabø var på vei inn i TV2 sporten for å kommentere tippeliga nå, det blir dritbra. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Hehe, trenger ikke nok en grunn til å ikke følge med på Tippeligaen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Sikker på at det ikke er kommt fra en norsk kommentator? Har selv også hørt at det var Arne Scheie, og mener også å ha sett det på Golden goal hvor de viste klippet hvor Arne Scheie (muligens en annen nordmann) sier dette. Det er ikke fra en norsk kommentator. Er nok fra mannen GBD nevnte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Er draktene til Chelsea og Arsenal i salg allerede? På Gatwick flyplass i går så jeg den nye Chelsea-drakta med brystputer, og en drakt som jeg tror er den nye bortedrakta til Arsenal. Siden dette var på flyplassen, så tror jeg ikke det kan være fake. Bare synd den nye United-drakta ikke var der, for ellers hadde jeg kjøpt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Hjemmedrakta vår er i salg ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Sikker på at det ikke er kommt fra en norsk kommentator? Har selv også hørt at det var Arne Scheie, og mener også å ha sett det på Golden goal hvor de viste klippet hvor Arne Scheie (muligens en annen nordmann) sier dette. Det er ikke fra en norsk kommentator. Er nok fra mannen GBD nevnte. Hadde nok blitt litt mer styr av det. Som når Jon Hervig Karlsen sa at hu ene tyske skiskytteren fra øst tyskland var så god fordi hun var grensevakt og vane med å skyte mål som flyttet på seg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Hadde nok blitt litt mer styr av det. Som når Jon Hervig Karlsen sa at hu ene tyske skiskytteren fra øst tyskland var så god fordi hun var grensevakt og vane med å skyte mål som flyttet på seg Haha, fy faen som jeg lo nå! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 kan ikke bare liverpool kjøpe noen av de uønskede real madrid spillerne? tenk torres og van nistelrooy, eller robben/van der vaart på kant høres uvirkelig bra ut: O Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Terminlista PL http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2648899.ece Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Blackburn-Burnley 17.Oktober Den kampen er nesten et must, så tror jeg blir med BRSCN da Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Alta på vei videre i cupen med 1-0 mot Bodøy/Glimt, og Eidsvoll Turn har Stabæk i sjakk med 1-1. Hadde vært artig dette Endret 17. juni 2009 av Kjuagutt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Alta på vei videre i cupen med 1-0 mot Bodøy/Glimt, og Eidsvoll Turn har Stabæk i sjakk med 1-1. Hadde vært artig dette Ta det i cup tråden! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Fotballlpube'n er om fotball generelt. Så F off,samegutt. Om kjuagutt ønsker kan han snakke om Afrikansk damefotball i denne tråden. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Husker at vi spilte fotball i gymmen en gang i 98. Det var artig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Fotballlpube'n er om fotball generelt. Så F off,samegutt. Om kjuagutt ønsker kan han snakke om Afrikansk damefotball i denne tråden. Skjønner det, men er vel greit å ta ting som omfatter en tråd som er på forumet i den tråden? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Fotballpuben ligger vel i internasjonal fotball ... Så afrikansk fotball er ok, men cup er vel ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Fotballlpube'n er om fotball generelt. Så F off,samegutt. Om kjuagutt ønsker kan han snakke om Afrikansk damefotball i denne tråden. Skjønner det, men er vel greit å ta ting som omfatter en tråd som er på forumet i den tråden? Samme kan vel sies om PL-snakk,Landslage-snakk,Tippeliga-snakk,Em-snakk osv. Og da har vel denne tråden lite annet å snakke om. Fotballpuben ligger vel i internasjonal fotball ... Så afrikansk fotball er ok, men cup er vel ikke? Semantics Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Nord-Korea klar for VM 2010 Bare jeg som håper på USA - Nord-Korea ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Nord-Korea klar for VM 2010 Bare jeg som håper på USA - Nord-Korea ? HAHAHAHAHA! DET hadde vært epic! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå