Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lov til å bruke hodet litt da? Hvorfor skulle den ekte offisielle Unitedrakta ha saudi telecom reklame på seg??

Derfor

 

Edit: Godt mulig drakten er fake (og det håper jeg for United sitt vedkommende), men sponsoren er riktig.

Du ser adressen du linket til? Og datoen?

 

Aon Corporation ny draktsponsor

Future shirt sponsor unveiled

Reds announce sponsorship deal

United announce Aon deal

Man Utd in new shirt sponsor deal

Og så videre.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Synes forøvrig ikke noe særlig om den grønnaktige drakta vår heller nei, så er det sagt.

 

Eneste pene på den er kragen, ja jeg har den. Fikk den av broderen til jul, han er United supporter (ikke aktiv). Kjøpte den nok bare for at den var stygg :p

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Den grønne drakten vår er noe av det verste jeg har sett. Den grå er vakker. Brukte min (Pennant) siste dagen jeg besøkte høyskolen. Måtte rive av lappen fra supporterbutikken i Liverpool. Hadde ikke planer om å bruke den - ever - men har nå kommet over sorgen over å miste Jermaine.

Lenke til kommentar

Vi får stole på Benitez Wh1te, jeg forstår at han ikke vil ha urokåker/potensielle urokråker i klubben. I tillegg viste han dårlig og meningsløs holdning på banen noen ganger, kort som var totalt unødvendige og motarbeidet dermed laget.

Sette Kuyt opp mot Pennant, det sier seg selv. Selv om jeg elsket innleggsfoten hans.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Noen som sa den nye Chelsea-drakten var stygg?

 

4506_107855816114_526041114_2717281_754240_n.jpg

Lol, ja vi lot George Michael designe draktene i år.

Boy George kanskje, vil si han er hakket værre.

Lenke til kommentar

Fyfaen.. Snakker vi om tidenes transfersommer?

 

Allerede har 2 av verdens største fotballspillere skiftet beite (Ronaldo og Kaka). Det ryktes i at David Villa, Sergio Aguero, Samuel Eto'o, Zlatan Ibrahimovic, Carlos Tevez, Robinho, Glen Johnson (kan vell regnes med etter denne sesongens prestasjoner) +++.

 

Kan bli sykt mange store navn som skifter beite iår.. GLEDER meg !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...