DurinVIII Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Apropos spillere som ikke er helt scrub: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Noen som sa den nye Chelsea-drakten var stygg? Lol, ja vi lot George Michael designe draktene i år. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Lov til å bruke hodet litt da? Hvorfor skulle den ekte offisielle Unitedrakta ha saudi telecom reklame på seg?? Derfor Edit: Godt mulig drakten er fake (og det håper jeg for United sitt vedkommende), men sponsoren er riktig. Endret 12. juni 2009 av HenHau Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Lov til å bruke hodet litt da? Hvorfor skulle den ekte offisielle Unitedrakta ha saudi telecom reklame på seg?? Derfor Edit: Godt mulig drakten er fake (og det håper jeg for United sitt vedkommende), men sponsoren er riktig. Du ser adressen du linket til? Og datoen? Aon Corporation ny draktsponsor Future shirt sponsor unveiled Reds announce sponsorship deal United announce Aon deal Man Utd in new shirt sponsor deal Og så videre. Endret 12. juni 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Derfor jeg sa at det er lov å bruke hodet. Nytter ikke å komme med drassende med eldgamle nyheter når ny draktsponsor er på plass for lengst. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Noen som sa den nye Chelsea-drakten var stygg? Fakere enn barbie den drakta der Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Men det skal sies at den nye United-drakta også er dritstygg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Men det skal sies at den nye United-drakta også er dritstygg. Vel den er verken spygrønn eller grå. Så jeg er sjeleglad. Å den er faktisk helt kurant. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Drakta er jo helt ok, den stripa er ikke akkurat det peneste, men den går seg vel til hos de fleste United fans forhåpentligvis Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Smak og behag. Jeg synes den er dritstygg og er sjeleglad vi ikke har noe sånn. Synes forøvrig ikke noe særlig om den grønnaktige drakta vår heller nei, så er det sagt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Synes forøvrig ikke noe særlig om den grønnaktige drakta vår heller nei, så er det sagt. Eneste pene på den er kragen, ja jeg har den. Fikk den av broderen til jul, han er United supporter (ikke aktiv). Kjøpte den nok bare for at den var stygg Endret 12. juni 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Den grønne drakten vår er noe av det verste jeg har sett. Den grå er vakker. Brukte min (Pennant) siste dagen jeg besøkte høyskolen. Måtte rive av lappen fra supporterbutikken i Liverpool. Hadde ikke planer om å bruke den - ever - men har nå kommet over sorgen over å miste Jermaine. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Vi får stole på Benitez Wh1te, jeg forstår at han ikke vil ha urokåker/potensielle urokråker i klubben. I tillegg viste han dårlig og meningsløs holdning på banen noen ganger, kort som var totalt unødvendige og motarbeidet dermed laget. Sette Kuyt opp mot Pennant, det sier seg selv. Selv om jeg elsket innleggsfoten hans. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Manu sin nye ser litt ut som den der, bare at den er rød, og vinkelen er svart. Og det er igjen AIG som er sponsor, AON tar ikke over før neste sesong. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Noen som sa den nye Chelsea-drakten var stygg? Lol, ja vi lot George Michael designe draktene i år. Boy George kanskje, vil si han er hakket værre. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Drakta hadde jo ikke vært så ille om det ikke hadde vært sånn snøring i toppen. Ser jo ut som en bluse. Men bortsett fra den åpninga, så er dette bortedrakten til ManUtd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Nei, bortedrakta er omtrent lik hjemmedrakta. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Fyfaen.. Snakker vi om tidenes transfersommer? Allerede har 2 av verdens største fotballspillere skiftet beite (Ronaldo og Kaka). Det ryktes i at David Villa, Sergio Aguero, Samuel Eto'o, Zlatan Ibrahimovic, Carlos Tevez, Robinho, Glen Johnson (kan vell regnes med etter denne sesongens prestasjoner) +++. Kan bli sykt mange store navn som skifter beite iår.. GLEDER meg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå