Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Pompey får det hardt på onsdag. :devil:

På Anfield?

De kommer til Anfield på onsdag ja, men jeg er ikke like overbevist om at det blir ren walk-over:

 

1) Vi har problemer med kamper hvor vi har favorittstempel

2) Vi spiller ofte dårlig kamp rett etter en bragd

3) Kampen går ikke på TV - jeg har ingen påvirkningskraft...

 

...derimot hvis man ser på fordelene:

 

1) Torres er sannsynligvis tilbake

2) Vi har hjemmebanefordel

3) Portsmouth har nettopp mistet en god manager

 

Velger derfor å ikke ha noen forventninger til kampen - enda!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At de viser Arsenal - Tottenham har jeg forståelse for, siden det er et klassisk lokaloppgjør med mye prestisje. Hva som skal være kamp 2 når både Liverpool, United og Chelsea spiller samtidig forstår jeg også for så vidt kan være vanskelig. Men istedenfor å vise italiensk fotball(?) på Sport Extra, kunne de heller valgt Portsmouth - Liverpool synes jeg. Men igjen, da ville dere (united-fansen) bli skuffet, og samtidig blir det kanskje feil for de som sympatiserer for italiensk fotball (hvis det er det det var...).

Lenke til kommentar

Jeg skjønner faktisk litt at de gjorde det dersom de måtte velge mellom Liverpool og United, og det er ikke lett. Og siden det var topplag som spilte i Serie A, så valgte de bare å vise det. Er kjipt men nesten forståelig.

 

(spørsmålet er hvorfor Chelsea og ikke Utd/Liverpool)

 

Og ja Winy, den kampen kommer ikke til å være så ille den heller :D

Lenke til kommentar
Italiensk kamp på C+ Extra :/

 

Hva i svarte? Den italienske dirttfottballen, gjennomsyret av sommerfiksing, går foran både Liverpool og ManU? Nå må sørenmeg Canal Digital gå i seg selv. Fy faen, dette blir for dumt. Lei av streaming, forbanna møkk at de ikke kan vise kampen.

 

Giallorossi: Ikke noe personlig altså :p

 

Satser på Arsenal - Spurs jeg også.

 

Med Liverpool stream på bærbaren på fanget :)

 

Blir vel det her også. Forbanna C+! Godt vi har SopCast og I-cable Soccer. Hva slags kanal pleier dere å se kampene på?

Endret av Kjetil
Lenke til kommentar
Sykt dødt her inne i dag! Kjeder livet av meg på skolen, så er det ett eneste innlegg i timen å lese her. :(

Jeg er jo her :)

 

Full PL-runde på onsdag, ikke ofte det skjer akkurat. Blir spennende å se hvordan det går med Hull mot Chelsea, samtidig som Tottenham skal prøve å følge opp seieren fra i går, mot Arsenal.

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Godt du er her Aye :)

 

Sykt dødt her inne i dag! Kjeder livet av meg på skolen, så er det ett eneste innlegg i timen å lese her. :(

Det er dumt :p

Slutta tidlig på skolen i dag - Chill!

 

Du kan i alle fall holde meg og Aye med selskap :)

 

Sameboe: Jeg tror det ja, fordi Agger er en fantastisk spiller. Ikke mange midtstoppere som er så gode offensivt som det han er. Scorer en del mål også, både langskudd og hodestøt. Han er en ledertype, og jeg tror han blir kaptein etter at Gerrard har lagt opp.

Lenke til kommentar
Sameboe: Jeg tror det ja, fordi Agger er en fantastisk spiller. Ikke mange midtstoppere som er så gode offensivt som det han er. Scorer en del mål også, både langskudd og hodestøt. Han er en ledertype, og jeg tror han blir kaptein etter at Gerrard har lagt opp.

Jeg LER! Hva er det man skal med en offensiv Midstopper?

Noe ala "midtstopperen" Lucio og generelt brasilianske midtstoppere? :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...