Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser en Amerikansk Stream av Norge kampen. Riise blir kalt smart, og kanskje verdens beste venstreback. Faen de spyr ut av seg mye morsomt.

Hvor har du Lest eller Hørt dette? Begynner virkelig å lure på hvilke sider du leser når du kommer over sider som omtaler Riise som "Verdens beste Venstreback" :p

 

Riise er en helt Brukbar Back, han har ingen virkelig store svakheter, og han har definitivt blitt smartere enn det han tidligere var, men det er forskjell fra å gå fra å være Totalt Idiot til å bli helt oppimot det normale :)

Lenke til kommentar
Ser en Amerikansk Stream av Norge kampen. Riise blir kalt smart, og kanskje verdens beste venstreback. Faen de spyr ut av seg mye morsomt.

Hvor har du Lest eller Hørt dette? Begynner virkelig å lure på hvilke sider du leser når du kommer over sider som omtaler Riise som "Verdens beste Venstreback" :p

 

Riise er en helt Brukbar Back, han har ingen virkelig store svakheter, og han har definitivt blitt smartere enn det han tidligere var, men det er forskjell fra å gå fra å være Totalt Idiot til å bli helt oppimot det normale :)

Nei jeg vet ikke, men jeg leser hvertfall :)

Lenke til kommentar
Ser en Amerikansk Stream av Norge kampen. Riise blir kalt smart, og kanskje verdens beste venstreback. Faen de spyr ut av seg mye morsomt.

Hvor har du Lest eller Hørt dette? Begynner virkelig å lure på hvilke sider du leser når du kommer over sider som omtaler Riise som "Verdens beste Venstreback" :p

 

Riise er en helt Brukbar Back, han har ingen virkelig store svakheter, og han har definitivt blitt smartere enn det han tidligere var, men det er forskjell fra å gå fra å være Totalt Idiot til å bli helt oppimot det normale :)

Nei jeg vet ikke, men jeg leser hvertfall :)

Jeg leste det også veldig fint :) Var en misforståelse, gitt.

Lenke til kommentar
Ser en Amerikansk Stream av Norge kampen. Riise blir kalt smart, og kanskje verdens beste venstreback. Faen de spyr ut av seg mye morsomt.

Hvor har du Lest eller Hørt dette? Begynner virkelig å lure på hvilke sider du leser når du kommer over sider som omtaler Riise som "Verdens beste Venstreback" :p

 

Riise er en helt Brukbar Back, han har ingen virkelig store svakheter, og han har definitivt blitt smartere enn det han tidligere var, men det er forskjell fra å gå fra å være Totalt Idiot til å bli helt oppimot det normale :)

Nei jeg vet ikke, men jeg leser hvertfall :)

Jeg leste det også veldig fint :) Var en misforståelse, gitt.

 

Vel, skal vi stole på amerikanere da? De som tror fotball spilles med hender og ikke vet at ballen er rundt?

Lenke til kommentar

Håpte at eg våknet i dag til overskrifter der det stod at nå kommer ikke Norge til VM.

 

Men neida :( Nå er eg lei av drømmende journalister. Det finnes vel knapt en sjel i dette landet som tror på VM nå. Eg håper hvertfall ikke Norge kommer til VM. Det blir bare pinlig allikevel.

Lenke til kommentar
Om vi kommer til VM blir det vel som Hellas i EM. Fikk 0 poeng, men de fikk jo et mål da.

Hehe, Hellas vant EM i 2004 og laga eitt mål i 2008. :p

 

I 2008 vant dei med totalt 7 mål. 3 kampar med 1 mål og to med 2 mål.

 

Real Madrid er på storhandel for tida.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Norge er et bedritent landslag, som spiller steinalderfotball. Selv Hareide klarte å vinne privatkamper. At Norge tapte mot Nederland er greit, men at Drillo tviholder på 4-5-1 borte mot Makedonia er flaut. Det er derfor bra Norge etter all sannsynlighet ikke er å finne i VM 2010. Jeg hadde uansett bare blitt flau, mens vi når VM starter kan nyte god fotball uten bekymringer.

 

Jeg lurer også på hvor Real får pengene fra. De må etterhvert ha større gjeld enn samtlige afrikanske nasjoner. Og enkelte klager på engelsk fotball - de kan ta seg en bolle. Spansk og Italiensk fotball har holdt på slik i alle år.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Skal United ha godtatt budet blir jeg som United fans i himmelen! De burde godtatt det før, når summen var enda større, United vil nå ha penger til å kjøpe en god lagspiller.

 

Ronaldo har blitt en bedre spiller enn han var når han kom til klubben, han har begynnt å spille mer, finte på rette tidspunkt og filme mindre. Men han har fortsatt ett stykke å gå, og uttalelsene sine til media er ikke gode. Dette fører til at han ikke er godt likt, mange supportere er også mot han, med god grunn.

Lenke til kommentar
Skal United ha godtatt budet blir jeg som United fans i himmelen! De burde godtatt det før, når summen var enda større, United vil nå ha penger til å kjøpe en god lagspiller.

 

Ronaldo har blitt en bedre spiller enn han var når han kom til klubben, han har begynnt å spille mer, finte på rette tidspunkt og filme mindre. Men han har fortsatt ett stykke å gå, og uttalelsene sine til media er ikke gode. Dette fører til at han ikke er godt likt, mange supportere er også mot han, med god grunn.

United har godtatt budet, det bekrefter de selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...