Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Austin er en hardttaklende spiller jeg fort kunne fått sansen for. Problemet hans er at annenhver takling er "livsfarlig" og urein.

 

Eksempel til etterfølgelse må være Statsgaard på RBK, RBK slipper til veldig få sjanser i mot og Statsgaard har gjort sine saker meget bra i kampene han har spillt. Men det er stort paradoks han har kun fått ETT fattig frispark mot seg på fire kamper. Han takler rent, plasserer seg smart og løper opp spillere.

 

(PS: harde urene taklinger er vel forresten ikke å forvente av en som bruker ansiktsmaske heller...hoho)

Lenke til kommentar
Husker han failet hardt i kampen mot enten Wales eller Montenegro i fjor. Kom med flere tabber og sånt jo. :p

Som sagt, hele laget spilte rævv de kampene...Synes synd på han egentlig, for hver gang han blir med spiller jo hele laget som en dass :p Han er egentlig et klart førstevalg i mine øyne vedsiden av Hangeland!

Lenke til kommentar
Hva med Reginiussen? :p

Jeg liker Reginiussen, og han er helt klart et førstevalg i mine øyne når han er i troppen og ikke Kah er der, men når man ser på ligaen Kah spiller i, og hvor godt han gjør det, så fortjener han plass på laget. I mine øyne er Nederlandsk liga undervurdert av landslaget, bare se på Nevland, kjempe i FC Groningen, men landslaget dreit i han!

Lenke til kommentar

Bananas: Han er vel ikke skadet for resten av karrieren heller da. Sameboe sier at Kah og Hangeland er soleklare førstevalg på midtstopperplassene. Det tolker seg som at han vil se de to i fremtiden også, selv med Reginiussen skadefri.

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Han er vel ikke skadet for resten av karrieren heller da. Sameboe sier at Kah og Hangeland er soleklare førstevalg på midtstopperplassene. Det tolker seg som at han vil se de to i fremtiden også, selv med Reginiussen skadefri.

You got it right ;) Hangeland og Kah er de per dags dato som holder høyest internasjonalt nivå av våre midtstoppere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...