Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Usympatisk er en ting, jeg ville heller satt et spørsmålstegn ved spillestilen og posisjonen i laget. Jeg hadde mye heller vært stjernen i Inter, enn stjerne nr 5 i Barcelona.

 

Men jeg tror ikke det hadde vært noe problem, Henry greide jo det. Jeg tror Berbatov kunne klart seg godt. Med Zlatan hadde jo Barca fått hodestyrke også. De er ikke det mest fryktede på cornere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Han headet ballen umarkert i mål, på corner er man ikke umarkert. Irriterer meg ikke, siden du er "ignorert" for lenge siden.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Chelsea have made an astonishing £73.5million bid for AC Milan superstar Kaka, according to Sky Sports News sources.

 

 

Dette tar av.

 

Har mine tvil altså, hva skal Chelsea med han?

 

Leste på nettavisen et løst rykte om at Chelsea er intressert i Pato, det ser jeg som mye mer realistisk men har tilnærmet lik null tru på at Pato er i Chelsea sikte.

 

Eneste grunnen må være at Ancelotti, som har uttalt at han vil bytte ut litt i klubben, vil basere et "nytt Chelsea" rundt Kaka. Ellers har jeg vansker for å se nytteverdien av å bruke 800millioner på den spillern istede for 3-4 andre forsterkninger ellers på banen.

 

Men hey ho, kommer Kaka skal jeg juble. Hva har man vel penger til om man ikke skal bruke dem :p

Lenke til kommentar
Tja, Messi lekte med United i lufta. Sier sitt.

Haha. Flott at du oppfatter situasjonen på din egen, unike måte. Rio gjør en latterlig forsvarsjobb når han ikke markerer Messi, det er ikke snakk om at Messi "lekte" med United i lufta. Du får det til å høres ut som Messi gang på gang gjennom hele kampen suste gjennom lufta og knuse Rio og Vidic i diverse hodedueller.

Lenke til kommentar
http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article141035.ece

Enig med Nilsen her. Herregud så jævlig ræva norske dommere (med unntak av Øvrebø som gir et korrekt gult kort) er.

 

Det gule for filming kan være rett. Vanskelig å se fra kameravinkelen her om det er kontakt, men uansett må filming slås hardt ned på, så greit. Røde kortet er maks gult, resten er, siden vi er i Norge og hvor du ikke forventer mer av dommerene, 50/50 om det er frispark, gule kort er det aldri. Men men, når man kommer fra sørlige strøk forventes filming og dribling, ikke god fotball.

Lenke til kommentar

Jeg ser på Barcelona med Zlatan som en sterk konkurrent neste år, nettopp fordi jeg mener at Zlatan er verdens beste spiss. Han "må" gjøre nærmest alt i Inter etter min mening og vil uten tvil kunne passe inn i Barcelona fra mitt synspunkt. Usympatisk synes jeg heller ikke at han er ettter å ha sett diverse intervjuer og et par dokumentarer, men morsom og selvgod? Ja.

Lenke til kommentar
Chelsea have made an astonishing £73.5million bid for AC Milan superstar Kaka, according to Sky Sports News sources.

 

 

Dette tar av.

 

Det tar faktisk kaka.

 

Vert så stille rundt han i det siste, er han like god som før?

 

snipp

 

Glemmer aldri når han først så på dommeren hvilken vei han så, for deretter å plante albuen i trynet på motspiller. Tvers igjennom råtten person imo. Tror ikke en gang Drogba hadde synket så lavt.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article141035.ece

Enig med Nilsen her. Herregud så jævlig ræva norske dommere (med unntak av Øvrebø som gir et korrekt gult kort) er.

 

Det gule for filming kan være rett. Vanskelig å se fra kameravinkelen her om det er kontakt, men uansett må filming slås hardt ned på, så greit. Røde kortet er maks gult, resten er, siden vi er i Norge og hvor du ikke forventer mer av dommerene, 50/50 om det er frispark, gule kort er det aldri. Men men, når man kommer fra sørlige strøk forventes filming og dribling, ikke god fotball.

Det røde kortet er maks gult ? Knotene først i knehøyde? Hadde han ikke truffet Lindpere kunne fortsatt dommer definitivt dømt rødt. Men han treffer Lindpere, så det er soleklart rødt kort! At han treffer ball har null med saken å gjøre siden det er livsfarlig spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...