Latias Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Mens United ikke har byttet på over 20 over. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 han mente nok på over 20 år. Men såppas tror jeg du forsto. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Forstod det. Måtte bare påpeke det. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ja, hadde du ikke påpekt det hadde vi nok sitti her som store spørsmålstegn alle sammen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Var det jeg tenkte, skjønner du Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Først Cafu, så Nedved og Maldini. Tre storheter. Takk til dere tre. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ja, da var Ancelotti bekreftet for Chelsea. Det er trener nr. 5 på under 2 år (!) Mourinho Grant Scolari Hiddink Ancelotti Og Leonardo for AC Milan! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Manuel Pellegrini stepper inn som manager for Real Madrid, og Zizou blir rådgiver. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Manuel Pellegrini stepper inn som manager for Real Madrid, og Zizou blir rådgiver. Huff, kan bli verre å beholde Ribery nå som den froskespiseren får en slik rolle i Real. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Og der var Gareth Barry Man. City spiller, det var tydeligvis ikke det sportslige som var det viktigste Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Og der var Gareth Barry Man. City spiller, det var tydeligvis ikke det sportslige som var det viktigste Bedre enn at han går til LFC og ikke er garantert startplass. Men burde vist sin lojalitet å blitt i Aston Villa Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) http://www.setanta.com/uk/Articles/Footbal...act/gnid-55495/ Stemmer dette? Edit:Også Nettavisen melder det nå http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2638763.ece Endret 2. juni 2009 av JuRomanRi Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 http://www.setanta.com/uk/Articles/Footbal...act/gnid-55495/ Stemmer dette? Virker som litt sikkert, da Sky bruker sin "hovudspalte" på å poste dette, noe de sjeldent gjør vist ikke det er litt "tak" i ryktene. Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Og der var Gareth Barry Man. City spiller, det var tydeligvis ikke det sportslige som var det viktigste Bedre enn at han går til LFC og ikke er garantert startplass. Men burde vist sin lojalitet å blitt i Aston Villa Latterlig overgang, hva skal han til tegneserie laget City etter? Trodde han hadde ambisjoner om CL spill eg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Skjønner ikke noe av at Barry går til City.. Han kunne jo spilt fast i en toppklubb og spilt CL. Kaka til Real var nesten forventet. De spekulajsonene har vel holdt på en god stund nå. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Kaka til Madrid gjør meg ingenting egentlig, f** for en lønning 90mill i året,. Da henter Madrid nok Ribery, Alonso og muligens Ronaldo?Tevez? Edit: Men vil helst se Kaka i en blå drakt,.Så kan Madrid få Deco av oss Endret 3. juni 2009 av PrettyBoy Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen andre enn meg som har hørt rykter om at Wenger vil gjøre Hangeland til best betalte Gunner gjennom tidende? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen andre enn meg som har hørt rykter om at Wenger vil gjøre Hangeland til best betalte Gunner gjennom tidende? Er det noe som lukter bullshit, så er det akkurat det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det med lønning kanskje, men ikke selve overgangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå