Torstein Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hehe, tror ikke jeg interesserte meg for fotball i 96.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Vi som har passert 20 også. Em 96 var en opplevelse. Undrer om jeg fremdeles har klistremerke-boka fra det mesterskapet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Haha, faen ikke verst den der. Cafu er kongen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Vi som har passert 20 også. Em 96 var en opplevelse.Undrer om jeg fremdeles har klistremerke-boka fra det mesterskapet. Har den klistreboka jeg og. Flott mesterskap. Finalen var en opplevelse. Stor tabbe av den tsjekkiske keeperen (Buka?) da Bierhoff ble matchvinner på golden goal. EDIT: Petr Kouba var det keeperen til Tsjekkia het. Og hvem kan vel glemme Gazza sitt mål mot Skottland. Endret 31. mai 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Min favoritt i Em 96 var Karel Poborský. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Poborsky kan jeg huske. Hvilket lag spilte han på? Husker jeg såg "Classic Champions League Matches" på viasat sport for noen år siden, og da spilte Manchester United mot et lag som hadde han. Eller så spilte han der.... Huff det begynner å bli sent dette. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Poborsky har da spilt for United, Sparta Praha og Benfica som jeg husker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tjekkislovakia.(eller hvordan det nå skrives) Sikkert Slavia Praha. Skal tro der er riktig ja. Poborsky har da spilt for United, Sparta Praha og Benfica som jeg husker! Som du husker my ass. Lukter wikepedia av deg på lang vei her. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Som du husker my ass. Lukter wikepedia av deg på lang vei her. Med etpar FM-år på baken, så sitter slik info som støpt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Apropo klistremerker... Var det 94 eller 98 VM som hadde slike tyggisklistermerker med fotballspillere som hadde spesialiteter fra sitt land? Tror det var 94 for det var flere USA klistermerker, og en del Brasil. Husker de var stas. Tyskland klistermerkene handlet stort sett om feite tyskere som spiste pølse Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tror det var Vm 98. Men ja,husker Japans-klistremerke. Jolly good time it was. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Poborsky kan jeg huske. Hvilket lag spilte han på? Husker jeg såg "Classic Champions League Matches" på viasat sport for noen år siden, og da spilte Manchester United mot et lag som hadde han. Eller så spilte han der.... Huff det begynner å bli sent dette. Det var sikkert når han spilte for Sparta Praha. Var noen år etter at han hadde forsvunnet i fra United, han klarte å pådra seg rødt kort på i kampen, ikke noe stygge saker. Ikke ofte man ser folk tar til tårene når de de går av gresset, men når 70k mennesker ga han stående applaus på vei ut av banen så sprakk han Edit: På Old Trafford som jeg glemte å skrive. Endret 1. juni 2009 av Manx Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hehe, tror ikke jeg interesserte meg for fotball i 96.. Blir gjerne sånn, har en kompis som alltid drar fram VM i '86 når vi snakker om de tingene, vi er like gamle. Selv så er det EM i '88 som jeg husker som mitt første mesterskap Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Min favoritt: ArseShaving uten tvil! I did it my way. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Haha, herlig episode av Special 1 TV. :!: Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 HAHAHA, har ikke set den før! Fantastisk bra Just call the number on the screen, for GODS sake! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ja, da var Ancelotti bekreftet for Chelsea. Det er trener nr. 5 på under 2 år (!) Mourinho Grant Scolari Hiddink Ancelotti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå