Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Hahaha. Hvor finner du en her inne som stoler blindt på lønningene iRoman presenterer fra CM lenger oppe?

 

Han spør jo tilogmed om hvordan lønningene er i Bayern, for så å henvise til CM som viser ganske høye lønninger, for så å stille spørsmålstegn ved disse tallene.

 

Så ser ingen CM fanatikere i de siste innleggene...

 

Er jo hele veien noen som sier at spiller X er god fordi han har gode stats paa CM (FM for den yngre garden). Vi hadde blant annet dette i TIA der en mente Benitez burde kjope en spiller fordi han gjorde det bra i et PC spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hahaha. Hvor finner du en her inne som stoler blindt på lønningene iRoman presenterer fra CM lenger oppe?

 

Han spør jo tilogmed om hvordan lønningene er i Bayern, for så å henvise til CM som viser ganske høye lønninger, for så å stille spørsmålstegn ved disse tallene.

 

Så ser ingen CM fanatikere i de siste innleggene...

 

Er jo hele veien noen som sier at spiller X er god fordi han har gode stats paa CM (FM for den yngre garden). Vi hadde blant annet dette i TIA der en mente Benitez burde kjope en spiller fordi han gjorde det bra i et PC spill.

Vi ser jo gang på gang at ukjente, unge spillere som har vært stjerner i FM bl.a. etter få år blir verdensstjerner i det virkelige liv.

Lenke til kommentar

kalac(ikke god) Nesta(ingen kamptrening), senderos(potetsekk med to bein) Gattuso(ingen kamptrening) Pato(Helt klart den beste på benken, merkelig at han ikke begynte) Sheva(Langt ifra tidligere nivå, ingenting å gjøre i Milan) Ronaldinho(tapt seg veldig, som Torstein! sier.)

Lenke til kommentar

Jeg skulle poste akkurat det samme men ble sittende å se på youtube med noen små snutter av mannen :)

 

 

En stort spiller som jeg virkelig hadde ønsket å sett i United drakten. For å si det sånn hvis jeg skulle ha satt opp en drømmelag så hadde Nedved vært en av de første spillerene sammen med f. eks Cantona som jeg hadde plukket ut først.

Lenke til kommentar

Pavel Nedved vil jeg aldri glemme. Fy faen for en spiller han var på 2000-tallet. Han har hatt noen syke sesonger i Juve-drakta, og hadde et fantastisk EM i Portugal 2004, selv om han kanskje ble satt litt i skyggen av Milan Baros akkurat da. Men for en spiller! All ære til han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...