Kjakan24 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hahaha. Hvor finner du en her inne som stoler blindt på lønningene iRoman presenterer fra CM lenger oppe? Han spør jo tilogmed om hvordan lønningene er i Bayern, for så å henvise til CM som viser ganske høye lønninger, for så å stille spørsmålstegn ved disse tallene. Så ser ingen CM fanatikere i de siste innleggene... Er jo hele veien noen som sier at spiller X er god fordi han har gode stats paa CM (FM for den yngre garden). Vi hadde blant annet dette i TIA der en mente Benitez burde kjope en spiller fordi han gjorde det bra i et PC spill. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Vel, var ingen som gjorde det nå hvertfall. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 AC Milan må ha tidenes benk i dag: Reserver: (16) Zeljko Kalac, (13) Alessandro Nesta, (24) Philippe Senderos, (8) Gennaro Gattuso, (7) Alexandre Pato, (76) Andrei Shevchenko, (80) Ronaldinho, Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hahaha. Hvor finner du en her inne som stoler blindt på lønningene iRoman presenterer fra CM lenger oppe? Han spør jo tilogmed om hvordan lønningene er i Bayern, for så å henvise til CM som viser ganske høye lønninger, for så å stille spørsmålstegn ved disse tallene. Så ser ingen CM fanatikere i de siste innleggene... Er jo hele veien noen som sier at spiller X er god fordi han har gode stats paa CM (FM for den yngre garden). Vi hadde blant annet dette i TIA der en mente Benitez burde kjope en spiller fordi han gjorde det bra i et PC spill. Vi ser jo gang på gang at ukjente, unge spillere som har vært stjerner i FM bl.a. etter få år blir verdensstjerner i det virkelige liv. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Da er det nok 100% sikkert at Ancelotti tar over Chelsea. Leonardo tar over AC Milan http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2637454.ece Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Min favoritt: The Robbiesh-story Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Da er det nok 100% sikkert at Ancelotti tar over Chelsea.Leonardo tar over AC Milan http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2637454.ece Ber på mine knær om dette ihvertfall! Utsagn som: “I hope you'll know what my future is soon. London is not necessarily the guaranteed next stop.” - Er for Skremmende! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Min favoritt: The Robbiesh-story Wayne Rooney - What about Newcastle? Robbiesh - I'm not that desperat Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Maldini og Ancelotti ledet Milan til Champions League i avskjeden Eh, var ikke forige helg Maldinis siste opptreden? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Maldini og Ancelotti ledet Milan til Champions League i avskjedenEh, var ikke forige helg Maldinis siste opptreden? På San Siro jo Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 *jutube* Min favoritt: The Robbiesh-story Den beste er jo den siste med brazilian og Arse shavin! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Var det 17 juni terminlisten kom? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 AC Milan må ha tidenes benk i dag:Reserver: (16) Zeljko Kalac, (13) Alessandro Nesta, (24) Philippe Senderos, (8) Gennaro Gattuso, (7) Alexandre Pato, (76) Andrei Shevchenko, (80) Ronaldinho, Det er en SYK benk Ronaldinho har tapt seg veldig i det siste.. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 kalac(ikke god) Nesta(ingen kamptrening), senderos(potetsekk med to bein) Gattuso(ingen kamptrening) Pato(Helt klart den beste på benken, merkelig at han ikke begynte) Sheva(Langt ifra tidligere nivå, ingenting å gjøre i Milan) Ronaldinho(tapt seg veldig, som Torstein! sier.) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg skulle poste akkurat det samme men ble sittende å se på youtube med noen små snutter av mannen En stort spiller som jeg virkelig hadde ønsket å sett i United drakten. For å si det sånn hvis jeg skulle ha satt opp en drømmelag så hadde Nedved vært en av de første spillerene sammen med f. eks Cantona som jeg hadde plukket ut først. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Pavel Nedved vil jeg aldri glemme. Fy faen for en spiller han var på 2000-tallet. Han har hatt noen syke sesonger i Juve-drakta, og hadde et fantastisk EM i Portugal 2004, selv om han kanskje ble satt litt i skyggen av Milan Baros akkurat da. Men for en spiller! All ære til han. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg la mitt elsk på mannen under EM i 96 og har vært en av mine favoritter siden Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jajaja, misforstå meg rett! Han var utrolig god også FØR 2000-tallet Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Er noen av oss som begynner å passere 30 som husker lengre tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå