Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan det står til med lønninger på Bayern? Sist jeg gikk inn på dem på FM fant jeg ut at toppspillerne tjener oppsiktsvekkende mye penger. Vet ikke om det stemmer, hadde jo egentlig ikke vært ulogisk. F. eks. så jeg tall som:

 

Toni £140.000 per uke

Ribéry £135.000 per uke

Klose £130.000 per uke

Lahm £120.000 per uke

& Altiontop, Demichelis, van Bommel og Ze Roberte alle mellom £70-90k per uke.

etc.

Lenke til kommentar

De kan nok ikke det, men de kan jo signere en like lang kontrakt med lavere lønn, for eksempel for å redde klubben fra økonomiske problemer, eller noe i den duren.

Og ja, det er viktig å se på når kontrakten ble inngått når du sammenligner lønn. Toni er vel også en del eldre enn Ribery, så hvis kontrakten ble inngått for et par år siden var jo muligens Toni bedre (evt. viktigere for Bayern) enn den stygge, lille franskmannen da.

Lenke til kommentar
Da han signerte kontrakten var han nok bedre enn Ribery. Er enig i at han ikke har vært like målfarlig denne sesongen som sesongen før, men spillerne kan vel ikke gå ned i lønn uten å signere ny kontrakt, eller?

Da begynner jeg å lure i så fall. Må ha vært en dårlig klausul inne i kontrakten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Da han signerte kontrakten var han nok bedre enn Ribery. Er enig i at han ikke har vært like målfarlig denne sesongen som sesongen før, men spillerne kan vel ikke gå ned i lønn uten å signere ny kontrakt, eller?

Da begynner jeg å lure i så fall. Må ha vært en dårlig klausul inne i kontrakten.

Hvorfor det? Lønnskutt ved nedrykk ol er jo veldig vanlig.

Lenke til kommentar
Da han signerte kontrakten var han nok bedre enn Ribery. Er enig i at han ikke har vært like målfarlig denne sesongen som sesongen før, men spillerne kan vel ikke gå ned i lønn uten å signere ny kontrakt, eller?

Da begynner jeg å lure i så fall. Må ha vært en dårlig klausul inne i kontrakten.

Hvorfor det? Lønnskutt ved nedrykk ol er jo veldig vanlig.

Joda, men når rykker Bayern ned da?

 

Jeg ved jo at det ofte er lønnskutt ved nedrykk.

Lenke til kommentar
Da han signerte kontrakten var han nok bedre enn Ribery. Er enig i at han ikke har vært like målfarlig denne sesongen som sesongen før, men spillerne kan vel ikke gå ned i lønn uten å signere ny kontrakt, eller?

Da begynner jeg å lure i så fall. Må ha vært en dårlig klausul inne i kontrakten.

Hvorfor det? Lønnskutt ved nedrykk ol er jo veldig vanlig.

 

Ved nedrykk er det en vanlig klausul. Men tviler på det finnes en spiller som har som klausul at: Hvis du blir dårligere enn du er nå, så går du ned i lønn. Vil si eg er enig med DJ at det er en dårlig klausul :)

Lenke til kommentar

Utrolig artig å lese at dere bruker CM som referanse for hva spillere tjener samt hvilke spillere som er gode eller ikke.

 

CM er ganske nøyaktige sett utifra mengde data de samler opp, men dette holder ikke som noe pålitelig kilde til noe som helst. Kildekritikk samt tall mendge er ekstremt viktig når man skal lete i store mengder data.

 

Ifølge CM skal jo To Madeira være verdens beste spiss og score jevnt over 40-50 mål i PL, La Liga og Serie-A.

 

Reality check hos dere CM fanatikere

Lenke til kommentar

Hahaha. Hvor finner du en her inne som stoler blindt på lønningene iRoman presenterer fra CM lenger oppe?

 

Han spør jo tilogmed om hvordan lønningene er i Bayern, for så å henvise til CM som viser ganske høye lønninger, for så å stille spørsmålstegn ved disse tallene.

 

Så ser ingen CM fanatikere i de siste innleggene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...