Jørgen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ser ikke for meg at Fernandez går til Blackburn. @Samboe: Så det desverre ikke Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ser ikke for meg at Fernandez går til Blackburn. @Samboe: Så det desverre ikke oh, why not? fremtida hans avgjøres til neste uke, står mellom Blackburn og Bolton visstnok! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg ville bare trodd at han ikke hadde valgt å gå fra Villareal til en såpass liten klubb i Premier League. Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Og spesiellt Karadas har skuffet så langt i år. Også idag, og spesiellt helt i starten når han er på åpent mål og velger å falle fryktelig lett istede for å sette ballen i åpent mål. Der skuffet han meg veldig. Flott å kunne sette fingeren på "filming"/"overspilling" selv når det er snakk om egne spillere... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ronaldo; 2 gule kort for taklingen og albuedytten på Puyol.Scholes; direkte rødt kort for Gale Mathias-taklingen på Busquets. Albuedytten på Puyol? Er du ikke riktig klok mann? Ronaldo tar sats og har albuen nesten inntil kroppen. At han treffer Puyol med albuen kommer utelukkende av en enormt bedre spenst. Hvis det er gult kort å treffe motspillere med albuen under hodedueller skal Terry ha 10 gule kort pr kamp. Dårlig hersketeknikk. Dessuten snakker jeg om en helt annen situasjon. Menes det ikke duellen ved cornerflagget? De jaget ball side om side og Ronaldo hopper sidelengs inn i Puyol, og går ikke etter ball. Er vel det Ronaldo fikk kort for, mener jeg å huske. Bingo! Ja, men LarsP mente Ronaldo skulle fått gult kort i hode dullen med Puyol, noe som er idiotisk siden Ronaldo bare har mye bedre spenst? Haha, nei. Det gjorde jeg ikke. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Han mener vel den taklingen der Puyol filmet Endret 29. mai 2009 av Limbeck Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 1-0. Saha etter 25 sekunder Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Saha er en skikkelig kosegutt Hadde vert fin den på Onsdag Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Har Bayern kjøpt Olic fra Hamburg? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Lå oss håpe at det var det siste Drogba gjorde i engelsk fotball... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) God I hope so. Må si det var et pent mål da, herlig ball av Lampard ut, også innlegget og headingen. Ikke verst. Pluss at det var offside i forkant av Everton målet, 1-1 er fortjent. EDIT: At Essien ikke fikk gult kort der er så jævlig skam. Howard Webb er en idiot. Og frisparket Chelsea fikk etter taklingen av Cahill var totalt feilaktig, var en herlig takling. Webb irriterer så mye at det er ekkelt. Endret 30. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Målet var fint det, men jeg satt vel å ventet på at han skulle gå i bakken under feiringen av målet og se om han fikk straffe i samme slengen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 At folk påstår at Howard Webb er PL's beste dommer er jo latterlig. Myndig ja, god dommer? nei. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Har absolutt aldri skjønt det jeg heller. Irriterer meg grenseløst. EDIT: Haha, herlig at Everton spiller videre når Drogba er nede og later som er skadet. Haha, nå går han jo helt fint. Fy faen, den ***en. Endret 30. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Har absolutt aldri skjønt det jeg heller. Irriterer meg grenseløst. EDIT: Haha, herlig at Everton spiller videre når Drogba er nede og later som er skadet. Haha, nå går han jo helt fint. Fy faen, den ***en. Skal bli nice å få Drogba ut av PL, filming og generelt stygg og barnslig oppførsel vi godt kan skjermes for... Kor raskt scorte Everton? Roberto Di Matteo scorte etter 46 sekunder for over 10 år siden, var det raskere altså? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 25 eller 26 sekunder tror jeg. Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 25 eller 26 sekunder tror jeg. Sykt, noen som såg RBK sin scoring mot Sandefjord? Den var også veldig tidlig, særlig med tanke på at det var blåhvalene som hadde avspark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 25 eller 26 sekunder tror jeg. Sykt, noen som såg RBK sin scoring mot Sandefjord? Den var også veldig tidlig, særlig med tanke på at det var blåhvalene som hadde avspark Det var gøy Lenke til kommentar
JRL Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Har Bayern kjøpt Olic fra Hamburg? ja. også gomez har di fått tak i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå