Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og spesiellt Karadas har skuffet så langt i år. Også idag, og spesiellt helt i starten når han er på åpent mål og velger å falle fryktelig lett istede for å sette ballen i åpent mål. Der skuffet han meg veldig.

 

Flott å kunne sette fingeren på "filming"/"overspilling" selv når det er snakk om egne spillere...:)

Lenke til kommentar
Ronaldo; 2 gule kort for taklingen og albuedytten på Puyol.

Scholes; direkte rødt kort for Gale Mathias-taklingen på Busquets.

 

Albuedytten på Puyol? Er du ikke riktig klok mann? Ronaldo tar sats og har albuen nesten inntil kroppen. At han treffer Puyol med albuen kommer utelukkende av en enormt bedre spenst. Hvis det er gult kort å treffe motspillere med albuen under hodedueller skal Terry ha 10 gule kort pr kamp.

Dårlig hersketeknikk. Dessuten snakker jeg om en helt annen situasjon.

 

 

Menes det ikke duellen ved cornerflagget? De jaget ball side om side og Ronaldo hopper sidelengs inn i Puyol, og går ikke etter ball. Er vel det Ronaldo fikk kort for, mener jeg å huske.

Bingo!

 

Ja, men LarsP mente Ronaldo skulle fått gult kort i hode dullen med Puyol, noe som er idiotisk siden Ronaldo bare har mye bedre spenst?

Haha, nei. Det gjorde jeg ikke.

Lenke til kommentar

God I hope so. Må si det var et pent mål da, herlig ball av Lampard ut, også innlegget og headingen. Ikke verst. Pluss at det var offside i forkant av Everton målet, 1-1 er fortjent. :p

 

EDIT: At Essien ikke fikk gult kort der er så jævlig skam. Howard Webb er en idiot. Og frisparket Chelsea fikk etter taklingen av Cahill var totalt feilaktig, var en herlig takling. Webb irriterer så mye at det er ekkelt.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Har absolutt aldri skjønt det jeg heller. Irriterer meg grenseløst.

 

EDIT: Haha, herlig at Everton spiller videre når Drogba er nede og later som er skadet. Haha, nå går han jo helt fint. Fy faen, den ***en.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Har absolutt aldri skjønt det jeg heller. Irriterer meg grenseløst.

 

EDIT: Haha, herlig at Everton spiller videre når Drogba er nede og later som er skadet. Haha, nå går han jo helt fint. Fy faen, den ***en.

 

Skal bli nice å få Drogba ut av PL, filming og generelt stygg og barnslig oppførsel vi godt kan skjermes for...

 

Kor raskt scorte Everton? Roberto Di Matteo scorte etter 46 sekunder for over 10 år siden, var det raskere altså?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...