Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Hadde noen scoret på returen fra frisparket til Ronaldo så hadde jo utgangspunktet vært forandret, men jeg gidder ikke spekulere i det. Jeg er egentlig ikke sint, bare litt skuffa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morsomt forresten å kalle deg selv Real Madrid supporter og heie på Barcelona i en finale. Da kan du ikke være mye supporter. Dere var mye bedre i dag og Messi kan score på hodet også. Gratulerer med 'The Treble'.
Du har noe rett i det der :) er ikke blant de hardcore supporterne som hater Atletico og Barca, men kunne finni på å grine om de tapte CL finalen :p Men nå er det heller ikke alle Madrid fans som hater Barca, har snakket med flere spanske madrid fans via nettet gjennom champions league perioden, og de har samme syn på Barca som meg, et lag som spiller verdens fineste fotball og hever nivået på La Liga.
Lenke til kommentar

Har ikkje ord for kor vanvittig dårlig Man Utd var i dag. Det var flaut det.

 

Samtidig er eg enig med Kjuagutt at spansk fotball heller ikke er min greie. Er så utrulig mye vakrere fotball og se ballen gli raskt mellom spiller til spiller fremover på banen, med det forsvarende laget haltende etter. Dog klarte eg å nyte pasningsspillet til Barcelona i går, samt de blendene raidene til Messi og de andre. Men må eg velge blir det kjapt kontringsspill ala RBK på sitt beste på nittitallet, engelske lag, gamle Drillos og kansje aller helst slik Nederland og Russland spillte under forrige turnering.

 

Filming MÅ slåes hardere ned på, Puyol ruller jo rundt som en potetsekk i fritt fall ned Kilimanjaro.

 

Gratulerer uansett Barcelona med høyst fortjent seier i går, selv om det blir litt mye ballkosing i blandt.

Lenke til kommentar

Får starte med å beklage innlegget i går, var skrevet i frustrasjon og sinne. United startet med 10 minutter med god fotball med angrep som gikk direkte, og hvor det meste gikk fremover. Etter dette spilte United usannsynelig dårlig, mens Barcelona spilte sin vante fotball hvor det er mye støttepassninger. Dette lyktes de til gangs med igår. De siste 10-15 minuttene måtte United fremover, og de gjorde det, de spilte delvis bedre, men var dårlig igår.

 

Den sentrale midtbanen til United fungerte dårlig, og de gav fra seg altfor mye rom. Men jeg står fortsatt på det at Barcelona sine spillere filmer fryktelig mye. Visst du skal trekke Drogba inn her, kan jeg ikke forsvare han, for han passer bedre inn i Hollywood enn i PL.

Lenke til kommentar

Ronaldo sin er gult, han treffer ikke Pyol på noen måte, han tar en takling med knotter på ball, greit nok gult kort og frispark, men Pyol skal ikke ligge å grine etterpå. Scholes sin er også litt unødvendig, og tydelig preget av frustrasjon. Men den er ikke i noen form av knotter, da er det greit nok med gult kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...