Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken rolle har egentlig en libero? Hørte det mye før, men hører lite av det nå. :p Kom plutselig på det ...

Er vel han som skal ta imot smashene i en Volleyball kamp. Han har forskjellige trøye fra resten... Herregud å United må heve seg i andre omgang for at dette skal gå bra. Innm med Tevez og Berbatov...

Lenke til kommentar

Messi er SYK når han setter i gang, det raidet på venstrekanten mot slutten der er bare helt rått.

Kan aldri avskrive United, men utover i omgangen så dem skjeldent frustrert ut. Minnet litt om vår bortekamp på Old Trafford, men jeg frykter Tevez.

Er en blanding av fantastisk og frustrerende fotball Barca holder på med.

Lenke til kommentar

I denne kampen kommer det tydelig frem hvorfor jeg hater spansk fotball. Når 90 % av alle passninger skal bakover, og hver gang du har en spiller innen en radius av 5 meter skal det filmes, jeg har ikke ord på hvor flaut det er. Dommere må lære seg å slå ned på det, men det er dessverre ingen som tør.

 

Joda, idag var United veldig dårlig, men de hadde faktisk 3 ganger så mange store målsjangser som Barcelona.

Lenke til kommentar

Men Barca var best, det er det ingen tvil om. Heller ingen kan nekte for at de spiller fantastisk fin fotball, ja, de sentrer en del bakover, men hvorfor droppe den måten de spiller på når det faktisk fungerer så til de grader som det gjør?

 

Syns det er herlig å kikke på en kamp som denne, og da spesielt Messi sine raid som kommer i nye og ne. Det er helt vanvittig rått :)

Lenke til kommentar
I denne kampen kommer det tydelig frem hvorfor jeg hater spansk fotball. Når 90 % av alle passninger skal bakover, og hver gang du har en spiller innen en radius av 5 meter skal det filmes, jeg har ikke ord på hvor flaut det er. Dommere må lære seg å slå ned på det, men det er dessverre ingen som tør.

 

Joda, idag var United veldig dårlig, men de hadde faktisk 3 ganger så mange store målsjangser som Barcelona.

Haha, her har vi et stk bitter person. :!: Barca spilte jævlig bra og vant velfortjent. Ikke kom å snakk om filming når United skulle hatt minst to røde. :)

Lenke til kommentar

Det er mykje snakk om Messi, men Iniesta og Xavi er fabelaktige fotballspelarar. Ein teknikk, oversikt og fotballforståelse heilt utanom det ordinære.

 

Ingen tvil om at Barcelona var suverent best, United var med dei første to minuttane, så var det slutt.

Lenke til kommentar
I denne kampen kommer det tydelig frem hvorfor jeg hater spansk fotball. Når 90 % av alle passninger skal bakover, og hver gang du har en spiller innen en radius av 5 meter skal det filmes, jeg har ikke ord på hvor flaut det er. Dommere må lære seg å slå ned på det, men det er dessverre ingen som tør.

 

Joda, idag var United veldig dårlig, men de hadde faktisk 3 ganger så mange store målsjangser som Barcelona.

Haha, her har vi et stk bitter person. :!: Barca spilte jævlig bra og vant velfortjent. Ikke kom å snakk om filming når United skulle hatt minst to røde. :)

Sant det. Aldri sett Ronaldo så usportslig som han var i dag (og det skal godt gjøres), og Scholes talkinga var jo overfall... Tidenes klareste røde!
Lenke til kommentar
I denne kampen kommer det tydelig frem hvorfor jeg hater spansk fotball. Når 90 % av alle passninger skal bakover, og hver gang du har en spiller innen en radius av 5 meter skal det filmes, jeg har ikke ord på hvor flaut det er. Dommere må lære seg å slå ned på det, men det er dessverre ingen som tør.

 

Joda, idag var United veldig dårlig, men de hadde faktisk 3 ganger så mange store målsjangser som Barcelona.

Haha, her har vi et stk bitter person. :!: Barca spilte jævlig bra og vant velfortjent. Ikke kom å snakk om filming når United skulle hatt minst to røde. :)

Sant det. Aldri sett Ronaldo så usportslig som han var i dag (og det skal godt gjøres), og Scholes talkinga var jo overfall... Tidenes klareste røde!

Det er vel å strekke det litt langt? Den første obstruksjonen av Ronaldo er nærmere rødt, er jo bare intereserrt i stoppe Ronaldo som ville fått en stor målsjans.

Lenke til kommentar
I denne kampen kommer det tydelig frem hvorfor jeg hater spansk fotball. Når 90 % av alle passninger skal bakover, og hver gang du har en spiller innen en radius av 5 meter skal det filmes, jeg har ikke ord på hvor flaut det er. Dommere må lære seg å slå ned på det, men det er dessverre ingen som tør.
Fantastisk å lese at noen virkelig kan se ting fra en sånn vinkel... Fantastisk lesning :)

 

Joda, idag var United veldig dårlig, men de hadde faktisk 3 ganger så mange store målsjangser som Barcelona.
Ja for skuddet i stanga, Henry alene mot VDS, Puyol alene mot VDS var ikke store sjanser nei?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...