Kjuagutt Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jess, første bergenser i PL kan bli artig. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kalvenes må da være aktuell for landslaget, når rundingsbøyen Bertelsen er det? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Noen som har tips til gode fotballpuber med 18 års aldersgrense i Oslo? Må ha et sted å se kampen i morgen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Herlig at Burnley rykket opp. Har fått sansen for dem etter spillet deres i LC denne sesongen. Fint at en nordmann, og at tidligere United-spiller Chris Eagles også spiller der. Blir kult å følge dem i PL neste sesong. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Herlig at Burnley rykket opp. Har fått sansen for dem etter spillet deres i LC denne sesongen. Fint at en nordmann, og at tidligere United-spiller Chris Eagles også spiller der. Blir kult å følge dem i PL neste sesong. Kult å fölge? De rykker garantert rett ned igjen og jeg er villig til å sette mye penger på at de havner rock buttom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Rock bottom er nok en mulighet, men det var ikke så mange som hadde tippet at Hull skulle holde seg heller. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Noen som har tips til gode fotballpuber med 18 års aldersgrense i Oslo? Må ha et sted å se kampen i morgen. Hva er du ute etter? Stadionfølelse? Da går du for Sentrum Scene der de fyller opp med godt over 1000 stk. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Diego er klar for Juventus http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/tysk...hp?artid=553923 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Mario Gomez er klar for Bayern Munchen Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Nå vinner sikkert Bayern neste år. Fy søren for noen spisser. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Mario Gomez er klar for Bayern Munchen Veier litt opp for tapet av podolski, som har vært stor i slutten av sesongen. men lurer på hvordan di har tenkt å bruke gomez for å holde han fornøyd når di ikke klarte det med podolski. hvem blir benket? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Diego er klar for Juventushttp://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/tysk...hp?artid=553923 Satan, det var den ENE spilleren jeg kunne tenkt meg å ha i Chelsea. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvem tror dere av lagene under Tippeligaen imponerer i cupen i år? Selv har jeg troa på mitt eget lag, de har annet hvert år godt cup år, det tror jeg de får i år Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Troa på Kongsvinger jeg EDIT: Sogndal-Kongsvinger på NRK2 om 2 minutter Endret 26. mai 2009 av Bolaños Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 THANKS TUGAY! YOUR OUR TURKISH DELIGHT Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Mario Gomez er klar for Bayern Munchen Veier litt opp for tapet av podolski, som har vært stor i slutten av sesongen. men lurer på hvordan di har tenkt å bruke gomez for å holde han fornøyd når di ikke klarte det med podolski. hvem blir benket? Toni antageligvis. Toni har ikke vært god i år, og jeg regner med at han enten må nyte benketilværelse eller forsvinner i sommer. Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Da vant visst til Sogndal 2-0 over Kongsvinger, kansje de kan snuse på opprykk igjen i år? Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Da vant visst til Sogndal 2-0 over Kongsvinger, kansje de kan snuse på opprykk igjen i år? Hadde vært artig med Sogndal tilbake. Men å tro på opprykk så tidlig, er som å tro at Rosenborg vinner serien Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Da vant visst til Sogndal 2-0 over Kongsvinger, kansje de kan snuse på opprykk igjen i år? Hadde vært artig med Sogndal tilbake. Men å tro på opprykk så tidlig, er som å tro at Rosenborg vinner serien Ja det hadde vært kjekt Hmm...tror RBK vinner serien i år, av mangel på bedre kandidater Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Da vant visst til Sogndal 2-0 over Kongsvinger, kansje de kan snuse på opprykk igjen i år? Hadde vært artig med Sogndal tilbake. Men å tro på opprykk så tidlig, er som å tro at Rosenborg vinner serien Ja det hadde vært kjekt Hmm...tror RBK vinner serien i år, av mangel på bedre kandidater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå