Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Sukk. Shay Given er en av verdens 5 beste keepere. Derfor brukte Steve Harper 15 år på å få 50 ligakamper for oss. Hadde han vært førstekeeper for oss hadde han spilt for England. Easy as Dell.

 

Du tar nok desverre feil igjen. Shay Given er ikke blant verdens fem beste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Sukk. Shay Given er en av verdens 5 beste keepere. Derfor brukte Steve Harper 15 år på å få 50 ligakamper for oss. Hadde han vært førstekeeper for oss hadde han spilt for England. Easy as Dell.

 

Du tar nok desverre feil igjen. Shay Given er ikke blant verdens fem beste.

Det var da en voldsom kommentar. Reina, Cech, VDS, Buffon, Casillas osv. Given er langt bak i køen selv om han er god.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Nå er jo ikke Friedel den yngste lenger heller. De er muligens på nivå nå, men jeg synes Friedel har tapt seg litt de siste årene.

Lenke til kommentar

I utgangspunktet mener jeg at det er vanskelig å lage en topp 15 eller topp 20 over keepere i verden fordi kunnskapen om keepere (inkludert min egen) er for dårlig. Såklart kjenner vi til de beste i CL og en 6-7 stk. i Premier League, men jeg går ut fra at når det finnes keepere som Schwarzer, Friedel og Given på de "dårligere" lagene i PL, finnes det også det i andre land.

Lenke til kommentar

Dette er skammelig

 

Sånn oppførsel som dette mot en legende som Maldini hører ikke hjemme noen plass. Han debuterte i 84. ÅTTIFIRE FOR POKKER!

 

Har kun spilt for Milan, og dette er takken han får fra noen sutretryner som ikke tåler at klubben ikke vinner hele tiden?

 

Hadde noen gjort noe slikt som dette mot Giggs/scholes i united så hadde eg klikka.

 

Forstår han godt.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Dette er skammelig

 

Sånn oppførsel som dette mot en legende som Maldini hører ikke hjemme noen plass. Han debuterte i 84. ÅTTIFIRE FOR POKKER!

 

Har kun spilt for Milan, og dette er takken han får fra noen sutretryner som ikke tåler at klubben ikke vinner hele tiden?

 

Hadde noen gjort noe slikt som dette mot Giggs/scholes i united så hadde eg klikka.

 

Forstår han godt.

Fy faen jeg er flau. Det er så forbanna flaut og idiotisk at noen kan gjøre no sånt. Når han har vert så lojal mot klubben i tillegg. Jeg har ikke ord. Fy faen.

Lenke til kommentar
Dette er skammelig

 

Sånn oppførsel som dette mot en legende som Maldini hører ikke hjemme noen plass. Han debuterte i 84. ÅTTIFIRE FOR POKKER!

 

Har kun spilt for Milan, og dette er takken han får fra noen sutretryner som ikke tåler at klubben ikke vinner hele tiden?

 

Hadde noen gjort noe slikt som dette mot Giggs/scholes i united så hadde eg klikka.

 

Forstår han godt.

 

De kan ikke kalle seg fans...

Lenke til kommentar
Dette er skammelig

 

Sånn oppførsel som dette mot en legende som Maldini hører ikke hjemme noen plass. Han debuterte i 84. ÅTTIFIRE FOR POKKER!

 

Har kun spilt for Milan, og dette er takken han får fra noen sutretryner som ikke tåler at klubben ikke vinner hele tiden?

 

Hadde noen gjort noe slikt som dette mot Giggs/scholes i united så hadde eg klikka.

 

Forstår han godt.

 

Det er ikke mange som er så lojale, som er så gjevnt over gode. Da fortjener de bedre enn piping! Skuffende, for Maldini er en av de få italienske spillerene jeg har respekt for, og han fortjener bedre!

Lenke til kommentar

Jeg hadde strengt tatt tenkt å si at Given er en av verdens 3 beste keepere, men for å unngå zinna Liverpool-fans så modererte jeg meg til topp 5. Casillas og Buffon er de eneste som jeg ser på som klassen over Given. Van der Sar? Plz. Cech? Er ikke i nærheten av nivået han hadde for noen år siden. Akinfeev hadde kanskje hatt godt av å spille i en hakket større liga. For keepere har heller ikke alderen så altfor mye å si, så kan være fint å la de få litt rutine før man kaller dem blandt verdens beste. Og kom ikke her drassende med keepere som ikke engang er i nærheten av å spille på sitt eget landslag. Stinker FM-synsing lang vei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ingen Liverpool-fans har ytrett sin mening angående denne keepersaken.

(mulig Hyrlen er skap-pool supporter da,men jeg tviler)

 

men hvem bryr seg om fakta now a days.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...