Gå til innhold

Fotballpub'en - prat om fotball, fotball og fotball!


Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Derfor United har flere tap en Liverpool de siste to sesongene?

Good to know.

 

Å. Eg trodde det var vanligst å gå 20 sesonger tilbake for en Liverpool supporter som skulle skryte. Misforstod visst.

 

Men noen kaller jo uavgjort en seier også Daniel. Ikke alle.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvem som skryter?

 

Hadde det vært tilfelde hadde vel Liverpool vunnet Pl iår og ifjor Jonas(jeg tippa).

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

"What's in a name? That which we call a rose

By any other name would smell as sweet."

William S

 

(ja, nå strekker jeg meg langt.:p)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Grunnen til at jeg "gleder" meg over det, er fordi jeg har en kompis som er Newcastle-supporter. Han var så bitter etter 11-1 over to kamper i fjor, at han veddet på at Newcastle skulle slå United innen fem sesonger. Det blir jo litt vanskelig når lagene er i forskjellige divisjoner, så jeg har vel en grunn til å "glede" meg over nedrykk for dem. ;)

 

Jeg blir glad hvis Liverpool rykker ned neste sesong. Gjør det meg til historieløs hvis jeg gleder meg over det? :)

 

Ja, du har en utrolig god grunn til å glede deg over nedrykket til Newcastle da.

 

Et ufattelig dårlig forsøk på å være morsom det avsnittet på slutten eller? Jeg skjønte ikke helt hva du ville frem til. United og Newcastle har vel ikke noe i nærheten av det hat-forholdet som United og Liverpool har? Og selv om alle United-supportere ville vært glade for å se Liverpool rykke ned neste sesong, så ville vel ikke Premier League vært det samme uten dem.

 

En klubb som Newcastle, hører hjemme i PL. Det tør jeg faktisk gå så langt som og si at nærmest alle er enige i det.

Newcastle er en klubb som til tider spilt kanskje best fotball i hele PL. (Nei, jeg snakker ikke om nåværende sesong, eller forrige for den saks skyld. Men man trenger ikke gå så mange år tilbake i tid, da de spilte CL, UEFA-Cup + de har enorm støtte hva det gjelder supportere.

Lenke til kommentar

Det er heldigvis ikke utelukkende negativt for Newcastle å rykke ned. De blir forhåpentligvis kvitt daukjøttet og er oppe i neste sesong igjen. Newcastle har vært en skam denne sesongen, og holder strengt talt ikke nivået i PL, og da fortjener man å rykke ned uansett hvor stor klubb man er. Klubben har blitt drevet feil, og inntil de får fikset det så kan de bare ha det så godt i CCC. Trist hvis man ser på historien, men positivt for fotballnivået i PL.

Lenke til kommentar
FM 2010 med gigantoppgaven av å få Newcastle opp igjen. Gleder meg.

Fkn a.

 

Desverre ingen tvil om at Newcastle har vært ... vel, ræv, denne sesongen. Sesongen startet jo så fantastisk, og vi er ett av bare tre lag som har tatt poeng på Old Trafford denne sesongen. Dessverre var det feil mann som forlot klubben noen dager senere. Hadde Wise gått/Keegan blitt hadde vi garantert ikke vært i Championship.

 

Anyways, selv om vi var dårlige kan jeg ikke unngå å sitte med følelsen at det er blodig urettferdig at vi går ned. Vi har hatt, selv til oss å være, en helt forferdelig sesong med skader. Tipper vi har toppa skadetabellen i rundt 30 spilleomganger. I tillegg mistet vi manageren som faktisk var på tur til å styre oss på rett kurs til hjerteproblemer. Og sjekker man tabellen over feilaktige dommeravgjørelser er vi langt over streken. What goes around doesn't always come around.

 

Spillere jeg regner med forsvinner ut: Owen, Bassong, Coloccini, Jonas, Martins, Smith.

 

Har en drøm om at Joey Barton får skværet opp med Shearer, eventuelt at ingen andre vil ha han. By far den beste midtbanespilleren vi har. I tillegg vi Steve Harper, som garantert hadde vært Englands landslagskeeper om det ikke hadde vært for Shay Given. Steven Taylor blir også, og håper at Jose Enrique og Habib Beye blir. Og Ameobi - Carrol på topp vil vel passe pank-og-flyg-fotballen i Championship ypperlig, så jeg håper og tror vi spretter opp igjen med en gang. Uansett - viktigst av alt er det at Alan Shearer fortsetter.

 

Edit: Og med unntak av kampene mot Liverpool har vi i nesten samtlige kamper mot de fire store vært minst jevngode. Helt til noe bedritent har skjedd, slik som når Owen ikke fikk idømt mål på 0-1 i Chelsea-kampen, og når Taylor og Bassong måtte ut mot Arsenal, og ble erstattet med Beye som ikke hadde spilt på fire måneder og Michael Owen(!!!).

Endret av DurinVIII
Lenke til kommentar

Det er greit nok å være Newcastle - supporter og bitter, men nå er det fullt fortjent at dere rykker ned. Å klage på avgjørelser nå er bare tåpelig. Newcastle har bare seg selv å takke når det kommer til nedrykk. Steve Harper er Englands beste keeper? Det er her det virkelig er latterlig. Shay Given holder han da heller ikke ute av landslaget. Hvordan skal en ire holde en engelskmann ute av det engelske landslaget? David James og Chris Kirkland er bedre keepere. Trist å se en stor klubb rykke ned, men det er fullt og holdent selvforskyldt.

Lenke til kommentar

Steve Harper er en veldig god keeper, men når du ikke får førstelagskamper, kan det bli stygt. Ben Foster er en svært lovende keeper jeg ser for meg kommer seg inn på landslaget fast om noen år med mer erfaring og rutine.

 

Newcastle rykker ned fordi de ikke har vært gode nok i år, dette er trist, men det er blodige fakta. Og skylle på andre enn seg selv blir feil. Styre, spillere, trenere har den største skylden i dette. Skader er uheldig, men shit happens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...